MULTİMEDYA ALMİLA :*
Sabah baş ağrısıyla uyandım yatağın içinde oturur pozisyona geldi başımı ellerimin arasına aldım başımı yatağa gömdüm kapım hayvan gibi çalınıyordu bağırarak "girr" dedim. kafamı yatağa çok gömmek istesemde kafamı kaldırdım gelen kişiye baktım"abii"dedim sesi acı çeken birininden çıkan şekildeydi.
Abim hızlıca yanıma geldi "iyimsin"hayır anlamında kafa salladım başıma iyne saplanıyordu sankı ellerimin arasına aldım" canım acıyor başım çok ağrıyor"kucağına aldı "abı indir beni"sesini yükseltmeden"rahat dur.hastaneye gidiyoruz"kafa salladım.Merdivenelrden dikkatlice indim salona bakıp bağırarak "ben Almilayı hastaneye götürüyorum"korumalar kapıyı açtı evden çıktık adamlar koşarak arabnın da kapısını açtı abim beni yavaşca arabanın koltuğuna bıraktı kapıyı kapattı kendi de sürücü koltuğuna geçti oturur şekle geldim"bu telaş ne için abi" birden bağırdı"önce hastaneye gidicez ilaç mı ne zıkkımsa versinler sonra senle YEKTA konusunu konuşcaz" siktirrr hahh sıçtın Almila...
Hastaneye geldik abim kolumdan çekiştirerek hastaneye soktu hızlıca bir doktorun odasına girdim doktor ilk tepki verecek gibi oldu sonra abimi görünce rahat haretler takınarak ayağa kalktı "hoşgeldin Alp"oruspumu bu kadın lan gömleğinin tek düğmesini açıyo abime baktığımda hiç ilgisini çekmiyordu.
Abim gür bir o kadar da sakin sesle "kardeşimin başı çok ağrıyor yelda bir bakarsan memnun olurum"gülümseyerek "tabiki canımm bakarımm"mmmm uzatıyo vay kaşar vayyy.
Yanıma geldi eliyle başıma dokunmaya başladı "canım ben şimdi başının belli noktolarına bastırcam acırsa söyle"tamam anlamınd akafa salladım bastırdı bastırdı acımadı kenarına öyle bir bastırdı ki canım çok yandı "o bölge çok acıdı"dedigimde gülerek "Alpcim önemli bir şey degil fazla sese mağruz kalmış o yüzden ağrı yapmış ben etkili bir ağrı kesici yazıyorum"yelda yerine oturdu ilaç yazdığı kağıdı abime verdi benim kolumu tekrar tuttu odadan çıkyorduk ki yelda bağırdı "akşam istersen buluşalım"bu kez seslice"yuh ben yanındayım şuan ara veya mesaj at ayıp ayıp"dedim abim daha hızlı çekerek hastaneden çıkardı hızlı bir şekilde arabaya attı.
Öyle hızlı sürüyordu ki korkmuştum "yaaa abi yavaş"dedigimde daha çok hızlandı ağaçlık bir alanda durdu önce kendi indi sonra beni kolumdan çekiştirerek indirdi ben arabaya yaslandım abimi izliyordum "evett dinliyorum"dediğimde sinirli gözlerle döndü konuşmasına gerek yoktu gözleri adeta sikiyordu zaten tövbe tövbeee.
Bağırarak "lan sevgili oldunuz tamam ona bir şey demem ama benim gözümün önünde abinin gözlerinin önünde öpüşmek ne lannnn"arabasına tekme attı "evden kaçıp gittiğin gün üzerine gitmedim kafanı toplarsın diye ama o günde başına iş açtın neden yerinde duramıyorsun yaa neden sürekli beni deli edecek şeyler buluyorsun Almila"kükremişti resmen "abi bi dinlesen" lafımı keserek bağırdı "neyini dinleyim lan sen nasıl öpersin onu haa"gözlerimi devirdim sonra bende bağırarak konuşmaya başladım "neden mi öptüm sevmeye başladım belki olamaz mı haa onu da geçtim ilk defa biri beni seviyo abi senden babamdan çok seviyor farkındamısınız ne zaman bana seni seviyorum kızım veya kardeşim dedin haa ama öptün mü dert oluyor dimi siz ne derseniz diyin ben mutlu olucam ama siz hep mutsuz"
Abime arkamı döndüm ellerimi göğsümde bağladım ayağımı yere vurmaya başladım "hadi gidelim"dedim sinirli ve sert çıkan sesimle"sen burda kalda aklın başına gelsin seni sevip sevmediğimi öyle anlarsın ancak"ona hızlıca döndüm "hayır bunu yapmazsın sen"gülerek arabasına bindi arabanın kapısını açacakken gaza basıp gitti.
Koskoca ormanda tek kalmıştım senin ağzına sıçayım abi senin a.... Koyum abi senin yedi ceddini sakin Almila sakinnnn....
Ormanda ki yüksek bir ağaca yaklaştım ne olur ne olmaz hesabı ağaca tırmandım ne kadar yüksek olursa o kadar güvende olurum. Ağacın dalında oturup ayaklarımı sallamaya başladım karnım aç be benim gerizekalı beni nasıl bırakırsın senin kafana bütün kuşlar sıçar inşallah dün yaşadıklarıma bak şimdiki yaşadıklarıma bak dün pamuk prensestim şimdi ibrahim tatlıses of anam off.
Ayağımı sallamaya başladım çok yüksekteydim ya la korkuyordum ama şimdi aşağıda olsam tehlikeli şeyler karşıma çıkar mıkar yok bura iyi. Şarkı mırındanarak ayaklarımı sallıyordum arada da küfür ediyordum "senin abi oluşunla"dua ediyordum belki Alp azata anlatırda azat abim gelir beni alır.
***********
Tam bir saat olmuştu kıçım ağrıyordu ahh lanet olsun yaa ayaklarım uyuşuyordu gelen giden yoktu korkmuyorum ama aşağıyada inemiyorum Azat abime niye söylemedi ki bu pic ya da söyledi de Azat abimde bana ceza mı veriyor. Ben burda kurta kuşa yem olucam onlar götünün üstünde keyf yapıyorlar Allahım duy sesimi ne olur şurdan kurtuluyum.
Denge mi kaybettim tam düşecekken geri dengemi kurdum ayağımı hareket ettiriyordum ama uyuşmuştu bir kere.
********
Hava kararmaya başlamıştı ve gine gelen giden yoktu ve lanet olsun ki ayaklarımı ve kıçımı hissetmiyordum bağırmaya başlamıştım artık "imdattt"-"kimse yok muuuu" yok ne gelen ne ses veren yok yer yarıldı insanlar yerin içine girdi.
Kafamı gökyüzene kaldırdım ay gökyüzündeydi başımı geri yere indirdiğimde sesler geliyordu "Almila hanım"-"ya bu kız nere kayboldu ki serkan bey bulmazsanız ölüp gelin dedi"dediginde bizimkilerin olduğunu anladım "burdayım sesimi takip edin ağaçtayım lütfen acele edin"bağırıyordum iyce duysunlar diye.
Adamlar ellerinde ki feneri bana tutunca konuşmaya başladım"ben burdan nasıl incem ayaklarım uyuştu"adamlar kendi aralarında konuştu sonra içlerinden biri bana bakarak konuştu "Almila hanım sakin olun şimdi indircez"adamlar yanlarında taşına bilir merdiven mi taşıyordu helal bee seviyorum sizi korumacıklarım adam tırmandı yanıma geldi belimden tuttu kollarımı adamın boynuna doladım beni yere indir di indirmesine de ayaklarımız üzerine basamıyordum "beni kucağına alır mısın"adam beni kucakladı arabaya taşıdı koltuga yatırdı kapıyıyı kapattı.
Beni yatıran adam sürücü koltuğuna oturdu hem arabayı sürüp hemde telefonda konuşuyordu "serkan bey küçük hanımı bulduk eve getiriyoruz"sonra telefonu kapattı arabayı biraz daha hızlı sürmeye başladı.
Araba durunca kapıyı Azat abim açtı beni kucakladı ellerimi boynuna doladım "abi ayaklarımı hissetmiyorumm"abim endişeli yüzüyle bana bakıyordu "tamam canım sen sakin ol"kafa salldım hızlıca eve girdi sonra salona soktu beni koltuğa yatırdı herkes burdaydı canım sevgilim YEKTA da dahil yüzü endişeliydi.
Azat abime baktım "abi 8 saat boyunca ağacın tepesinde bekledim ayaklarım o yüzden uyuşuk bu kadar endişelenme"abim abime bakıp bağırdı "Alp senin ağzına sıçıcam bekle sen"ayağıma batan seyle çığlık attım kafamı kaldırdım Azat abim iyne batırıyordu "azat abi ne yapıyorsun o iyneyi uzak tut ne olur"abim beni sakinleştirmek için elimi tuttu "korkma sadece uyuşukluğu gitsin diye yapıyorum"kaç kere batırdı bilmiyorum ama ayağımın uyusukluğu gitmişti.
Odaya sett sekilde biri girdi babam odaya girmişti nerdeydi harbiden hızlıca abimin yakasını tuttu yumruğu yüzüne geçirdi abim yere yapıştı "lan it insan kendi kardeşine bunu mu yapar git kime sinirlendiysen ondan hıncını çıkar kardeşinden ne istiyorsun haaa"kükrüyordu Azat abime baktım "abim yardım ette odama çıkayım"abimin omzuna elimi koydum ayağa kalktım topallayarak yürüyordum ki ayaklarım havanladı beni kucağına alan kişiye bakmamla yüzümde tebessüm oluşte yekta beni kucaklamıştı başımı göğsüne bastırdım kokusunu içime çektim.
Beni odama getirince kapımı ayağıyla açtı yatağama yavaşca yatırdı alnımı öptü gülümsedim "seni seviyorum küçük sevgilim"gülümsedim "bende seni seviyorum"sessizce söylemiştim üzerimi örttü gidecekken elini tuttum "benimle kal lütfen"gülümseyerek üzerinde ki tişortü çıkarttı yanıma uzandı ellerimi beline sardım yekta da elini belime sardı başını boynuma gömdü "hadi uyu sevgilim"boynuna öpücük bıraktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım....
BAYRAM BAYRAM SİZE BÖLÜM YAZDIM HADİ VOTELEYİP YORUMLAYIN :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Fiksi RemajaMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...