***** 1 AY SONRA*****
Düğün günümüz gelmişti sonunda. Bir ay içinde her şeyi halletmiştik bunca zaman ayrı durmak bize yetmişti "Almila"güldüm bana hayranlıkla bakan Eylüle yaklaştım elimi karnına koydum"ufaklık bugün rahat mı "dediğimde güldü"rahat tabi ki oda biliyor bugün teyzesinin düğünü olduğunu"dediğinde güldüm"Almila mutlu ol canım bundan sonra engel yok"dediğinde güldüm"artık engel yok Eyloşum "dediğimde bana baktı elleriyle yüzümü avuçlarının içine aldı"artık sende mutlu olacaksın"dediğinde derin bir nefes aldım"hasret bitiyor"dediğimde güldü"bitiyor yaa"gözlerim dolmuştu"bundan sonra ağlamak yok bitanem"dediğinde güldüm"yok"dedim...
Kapı çaldığında Eylül gülerek kapıya ilerledi kapıyı açtı dışarıya çıktı odaya almıycaktı nikah'dan önce gelini görmek uğursuzluk getirirmiş ben inanmıyordum ama Eylül sabahtan beri Yektayı bir şekilde oyalıyordu kapı ardına kadar açıldığında güldüm Yekta beni baştan aşağıya süzdü bende onu baştan aşağıya süzdüm çok yakışıklı olmuştu yanıma geldi elimi tuttu"sen ne güzel oluşsun masal kızı"dediğinde gülümsedim ellerimi ellerinden çektim yüzümü yüzüne yaklaştırdım"kötü çocuk seni"dedim kaşlarını çattı"ben mi kötü çocuğum"güldüm.
"Almila hanım yekta bey aşağıya inme zamanı geldi"kadına baktım"geliyoruz ceylan hanım"dedim Yektanın koluna girdim bana yandan baktı"artık bana ait olucaksın"dediğinde güldüm"artık bana ait olacaksın"dedim kafasını bana tam olarak çevirdi gözlerime ilk defa bakıyormuş gibi baktı yürümeye başladık gelinliğimin eteklerinden tuttum odadan çıktık merdivenlerden yavaş yavaş indik bu tuttuğumuz mekan çok güzeldi kır düğünü yapıyorduk merdivenlerden indik herkes ayakta bizi alkışlıyordu çimlerin üzerinde ilerlemeye devam ettik Eylül Ozanla yan yana duruyorlardı elimle öpücük yolladım Eylülde aynı şekilde öpücük yolladı Ozan yektaya başıyla asker selamı verdi ikisinede bakıp gülümsemekle yetindim Eylül giydiği kıyafet dar olduğu için hamile olduğu çok belli oluyordu ve çok tatlı duruyordu Alp abime baktığımda ciddi bir şekilde duruyordu Yektaya bakıyordu abimin gözleri bana kaydığında gülümsedim bana gülümsedi Azat abime baktığımda ağzı kulaklarındaydı mutlu olduğumu görüyordu sonuçta.
Annemle babama baktım babam annemin omzuna kolunu atmış hayranlıkla bana ve Yektaya bakıyorlardı banu annem ve yektanın babası bize bakıyorlardı banu annecim öpücükler yolluyordu gülümsedim serkanlar ve bizim sınıftaki arkadaşlarımda gelmişti bir Nikah masasına geldiğimizde Yekta sandalyeyi çekti oturdum yanıma oturdu Nikah memuruda masaya oturdu bize baktı selam verdi herkes masasına oturdu benim şahidim Eylüldü Yektanınkide Ozandı Nikah memuru eline mikrofonu eline aldı "nikahımızı başlatıyoorum itirazı olan varsa şimdi konuşsun yoksada bir ömür boyu sussun"dediğinde güldüm"Sen Almila Ünal ,Yekta yılmazı eş olarak kabul ediyor musun"Yektaya baktım en baştan en sona yaşadıklarımız aklıma geldi gözlerim gözlerinde takılı kaldı gözlerim doldu derin bir nefes aldım önüme döndüm mikrofona eğildim"HER ŞEYE RAĞMEN EVET"bağırdığımda herkes alkışladı"sen Yekta yılmaz ,Almila Ünalı eş olarak kabul ediyor musun"diye sorduğunda Yektaya döndüm"SONUNDA ÖLÜM OLSADA EVET"diye bağırdığında ıslıklar alkışlar havada birbirine karıştı "Ve siz şahitler bu çiftlerin eş olmasına şahitlik eder misiniz?"dediklerinde Ozanla Eylül gülüştüler ikiside mikrofona yaklaştı"HER ŞEYLERİNE RAĞMEN EVET"dediklerinde gülmeye başladım önümüzde ki defterleri imzaladık Nikah memuru elimize aile cüzdanını verdiğinde ayağa kalktık.
Yektaya döndüm elleriyle yüzümü tuttu"hasret bitti,acım bitti,sızım bitti,sen varsın artık,karımsın,canımsın,sızımsın,en hasas yanımsın,seni bir ömür boyunca kalbimde kırılacak en değerli cam gibi taşıycam"dedi dudaklarını alnıma bastırdı uzun süre bekledi ve sonra geri çekildi bu kez ben ellerimle onun yüzünü avuçladım"artık kaçmak yok,artık vazgeçmek yok,artık her şeye beraber ağlıycaz beraber gülücez,artık senin gölgen benim sende bedenimsin"dedim dudaklarımı dudaklarına bastırdım arkadan kocaman alkışlar ve ıslıklar yükseldi.
Yektadan ayrıldım ilk dans ettiğimizde ki müzik çalmaya başladı MUSTAFA CECELİ-GÜL RENGİ Yekta elimi tuttu dans pistine indirdi beni ellerimi boynunda birleştirdim başımı göğsüne koydum yektada başını saçlarımın üzerine koydu saçlarımı koklamakla uğraşıyordu biz bu halde dans ederken diğer çiftlerde geldi dans etmeye başladılar.Azıcık geri çekildim ellerimi göğsünün üstüne koydum gözlerine baktım birbirimize bakarak dans ediyorduk bir yandan da şakıya eşlik ediyorduk.
Dudakalrını tekrar alnıma bastırdı"vefalı sevdiğim,ömrümü verdiğim"dedi şarkıdan aldığı kesintilerle yanağına bir buse kondurdum"ömrümü verdiğim" diye tekrar ettim.Müzik bittiğinde herkes yerine oturacakken kopmalık bir müzik çaldı Yektayla dans etmeye başladık yeniden ama bu daha eğlenceliydi Eylüle döndüm ellerimle ellerini tuttum yavaşca dans ettim onunla ama o inatla daha da hareketli dans ediyordu Ozan kızarak yanımıza geldi"aşkım ama olmaz ki böyle"dediğinde Eylülün kaşları çatıldı"benimle etmen gerek bu dansı"dedi ve koreografi şekilde dans etmeye başladılar ben onalrı şaşkınlıkla izlerken gülmeye başladım baya iyi dans ediyorlardı birden 10 kişi daha dahil oldu sağdan diğer 10 kişi girdi Yekta başlarına geçti dans etmeye başladılar kahkahalar içinde izliyordum onları kendilerinden geçmişlerdi bir müzk bitiyor diğer müzik giriyordu yeni kişiler ekleniyordu yeni dans hareketleri giriyordu Yekta hiç yorulmadan dans ediyordu gülmemek için kendimi tutuyordum ama her hareketleri şaşkınlıkla izlememe sebep oluyordu Eylül o hamile haliyle dansa ayak uyduruyordu Yekta elimden tuttu bana gösterdiği şekilde ona eşlik ettim Dansın sonunda çiftlerden bayan olan erkek olandan destek alıp yatıyordu onlar yaptıktan sonra en son ben yaptım yektadan destek aldım bende yattım herkes alkışlıyordu.
Pastayı getirdiklerinde pastayı kestik herkese dağıtıldı ben ve YYektada yedikten sonra tekrar bir müzik çaldı bu kez çifte telliydi herkes sahneye çıkmıştı oynama başladık çok eğleniyorduk Tuğçeyle karşılıklı oynadık Tuğçede doğurmuştu ve asıl kocasıyla evlenmişti Yekta bana hayretle bakıyordu sonuçta Tuğeçnin suçu yoktu oyanrken Eylülde bize dahil oldu diğer kızlarda geldi oynamaya devam ettik Yektada erkeklerle diğer tarafda oynuyordu gözüm onları bulduğunda güzel oynuyorlardı bir yandan onları izliyordum bir yandan da kızlarla oynuyordum Alp abim ve Azat abim karşılıklı oynama başladıklarında ağzım bir karış açıldı onlara doğru ilerledim onlarla oynama başladım abim gülürek geldi"çirkin"dediğinde"abiii"dedim yüzümü buruşturdum Azat abim kızarak abime baktı"alp sen aynada kendine baktın mı"diye çıkıştığında susutular oynamaya devam ettik.
******
Düğün bittiğinde herkes yavaş yavaş dağılmaya başlamıştı"Hadi Almila bizde evimize gidelim"dediğinde ayağa kalktım elini tuttum yürümeye başladık annemler abimler kapının ordalardı onalrın olduğu tarafa ilerledik herpsiyle vedalaştık abim kulağıma eğildi"yekta seni sinirlendirirse beni ara"dediğinde kahkaha atmıştım Yekta bana ne oldu der gibi baktığında omuz silktim Eylüle sıkıca sarıldım"kendine ve bebişe dikkat et doğuma gelicem"dediğimde güldü sonra ağlamaya başladı sıkıca tekrar sarıldım hamilelik yaramamıştı Eylüle sulu göz olmuştu Eylülden ayrıldım Ozana sarıldım"Eyloşuma ve kendine iyi bak eniştecim"dedim kulağına ayrıldığımda gülümseyerek kafa salladı Yektanın tarafınıda öptüm daha sonra el ele tutuştuk arabamıza doğru ilerledik arkaya dönüp tekrar el salladık....
EVLENDİLERRRRR :) :) :D :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...