24.BÖLÜM

9.4K 404 22
                                    

Elimi tuttu "sen başkasın,bilmiyorum sana diğer kızlar gibi bakamıyorum, anlıyor musun ,sana nasıl karşılık vereceğimi ,sana nasıl davranacağımı bilmiyorum, içimde sana karşı bir zaafım oluştu, sana bakmaya kıyamıyorum, senin yüzünden içimde tuhaf bir his var"şaşkınca ona bakıyordum "küçüksün,evet bunu biliyorum ama senden uzak duramıyorum, sürekli seni istiyorum"elimi hızlıca çektim "bak, ellerini benden ne kadar uzak tutarsan tut, kalbimi senden uzak tutamıyorum"ayağa kalktım Yekta da kalkmıştı "sakın. Sakın peşimden gelme bu dediklerini haz etmem gerekiyor dediğin  söylediğin  şeyler kolay dile gele bilecek şeyler değil"arkama bakmadan yanından uzaklaştım.

Eve kadar yürüdüm evin kapısını çaldığımda Gazel abla kapıyı açtı "Almila iyi misin betin benzin atmış"içeriye girdim merdivenleri çıktım odama girip kapımı kilitledim yatağıma oturdum kendi kendime gülümseyerek beni seviyor diye tekrarladım mutlu muydum evet ama içimde başka kötü bir his vardı.

Kapım çalınca ayağa kalktım, kapının kilidini açtım, karşımda  Azat abiyle göz göze gelince bütün mutluluğum kayboldu, abim odaya girdi camın kenarında ki koltuğa oturdu bende yatağa oturdum "Almila"abimin gözlerine baktım "efendim abi"ciddileşerek "Yekta sana ne dedi her şeyi anlat, adamlarıma sizi takip etmelerini söyledim, bana bir kaç şey söylediler ama konuşmalarını söylemediler"şaşkınca abime baktım "bizi takip mi ettirdin"gülerek "Yektaya güvenim sonsuz ama tabi ki peşinizde adam olduğu için mecburduk"gözlerimi abime iyicene diktim "e abi ne merak ediyorsun"

Abim gülerken birden ciddileşti "elini neden tuttu mesela"düşünürken  abim den saklamanın hiç bir anlamı yoktu "soğuk davranmamı söyledi"dediğim de  güldü "sen ona soğuk mu davranıyormuşsun, ben ona akşam soğukluğu gösteririm"hemen konuştum "abi sen ona ne yaptın kafe de bana Azat'ın bana yaptıklarını anlatmamı ister misin dedi bende hayır dedim" abim ciddileşerek "hımm seni zorla öptüğü için kozlarımızı paylaştık ,fazla hasar vermedim Almila ,Yekta sana karşı bir şeyler hissediyor, doğru ama sana zarar vermesine izin vermem"ayağa kalktım yere oturdum ellerini tuttum koltuktan kalktı yanıma oturdu "bak güzelim Eylülün halen canı yanıyor ona Burak zarar verdi ama sana kimsenin zarar vermesine izin vermem, veremem canınızın yanması ,benimde canımın yanması, peki sen ona karşı bir şeyler hissediyor musun"..

Boynumu eğdim gülümseyerek "abim, bak yani ,ona karşı içimde duygu olarak bir şey yok, ama beni etkiliyor, bakışı ,gülüşü ne biliyim...Diğer erkeklerden farklı,ama sırf farklı diye onu hayatıma alamam bilmiyorum belki bende ondan hoşlanırım ama daha çok erken"abim ellerimi sıkarak "Almilam bak değerlim, sen nasıl mutlu olacaksan öyle davran ,ama sakın ha sakın başımızı eğdirecek bir şey yapma, yoksa ikinizin de canı çok yanar ,sen beni anladın"başımı eğdim ben eylül gibi hataya düşmezdim ,buna ikna olmazlardı biliyorum.

Azat abim elini çeneme koydu "sen hiç bir zaman başını eğme bir tanem benden hiç bir şeyini saklama, bana her şeyini anlat ,sakın utanma, ben Yekta ile de  konuşacağım adam gibi, insan gibi bir kez ve son kez ikaz edeceğim "başımı tamam anlamında salladım boynuna sarıldım "seni çok seviyorum abi, beni hiç bir zaman bırakma"abim de bana sarılarak "seni niye bırakacakmışım eğer seni bırakırsam, Eylülü de bırakırım,biliyorsun eylül neyse sende öylesin"ikimizde birbirimize sarılmıştık.

Azat abim ayağa kalktı, elimi tutu beni de kaldırdı "hadi aşağıya inelim"tamam anlamın da kafa salladım, merdivenlerden indik ,büyük salona girdik kocaman masa hazırdı, tek kaşımı kaldırdım "Azat abim geliyor"pis pis sırıtarak "yekta ve ailesi"kaşlarımı çattım "neden"gülerek "holding ortağımız ya canım"gülerek eylülün yanına oturdum "napıyorsun sümüklüü"gülerek "iyidir pasaklı"kaşlarımı çattım "ben mi pasaklıyım, yalana bak hıh"eylül ayaklanınca ona baktım "otursana"kolumdan tuttu kaldırdı Yekta'ların aile gelmişti ,yanlarına gidip tokalaştık "hoş geldiniz"dedim annesine sıra geldiğinde elini sıkacakken kendine çekti, sarıldı bende karşılık verdim, ayrılınca "sizde hoş geldiniz"elini omzuma koydu "güzel gözlü kız ,adın ne"gülümseyerek "Almila efendim"gülümseyerek "bende Banu canım, efendim falan deme bana, sen bana teyze de, anne de en iyisi anne de vallahi"gözüm abimlere kaydı ikisi de kıkırdıyordu "ben en iyisi Banu teyze diyeyim"Banu teyzede gülümseyerek masaya oturdu geriye bir tek yektanın erkek kardeşi vardı elimi uzattım "hoş geldin"hafif tebessüm etti "hoş bulduk canım"canım hımm nazik çocuk yekta elini uzattı sıkmadan yerime oturdum.

Eylül yanımdaydı karşımda yektanın annesi vardı onun yanında yekta onun yanında kardeşi ve babası bizimkilerde benim tarafımda oturuyordu bu masa ve bu oda büyüktür o yüzden bunlar nasıl yan yana sığdılar demeyin.

Gazel abla yemekleri dağıtmaya başladı önüme konan yemeğe baktığımda,Gazel ablayla kesiştik ,göz kırptım en sevdiğim soslu et'ti ve kesilmesi de kolaydı,otelde ki gibi zorlanmam niahahhaha ,bıçakla kestim yemeye başladım herkes yiyordu, önümde ki şaraptan bir yudum içtim babamlar sohbet ediyordu.Eylül de alttan ayağıma vuruyordu bu bizim genel bir oyundu, küçüklüğümüzden beri yemek yerken yaptığımız
hareketti "okuyor musunuz kızlar"eylülle birbirimize  baktık sonra eylül konuştu "evet okuyoruz"Banu teyze gülerek "yaa öyle mi kaçıncı sınıf"dediğinde gülümsedim "son sınıf Banu teyze"gülümsedi "yani 17 yaşındasınız"benim yüzümde ki gülümseme daha çok büyümüştü "bu hafta çarşamba günü ben 18 haftaya cuma günüde eylül 18'ne girecek"eylülle birbirimize gülerek el çarpıştırdık sonra yaptığımız şeyi fark edince ikimizde ellerimizi hemen indirdik "o zaman siz benimkilerin yaşını da biliyorsunuzdur"dediğin de  kaşlarımı çattım "yok  nereden bileceğiz ki, daha tanımıyoruz bile"Banu teyze gülerek "Yekta'm 21 yaşında Almila'cım Ozanım'da 19 yaşında Eylül'cüm"bu kadın neden bizi çift çift söylemişti tövbe tövbe, çöp çatan Banu teyze ahahaha:)

Şaraptan büyük bir yudum alırken gözlerim yektaya kaydı gülümseyerek bakıyordu bardağı geri yerine bıraktım tabağımda ki yemek bitince ağzımı peçeteyle sildim.

Gülümseyerek gazel ablayla bakıştık yanıma geldi tabağı aldı gülümseyerek gitti.

********

Yemekler yenmişti simdi ise kahvelerimizi içiyorduk, ama şu iki göz eylülle beni süzmesi  tuhaf hissettiriyordu, rahat hareket edemiyorduk, eylül kulağıma eğildi "bu kadın neden bizi süzüyor"ona döndüm kulağına yapıştım "ben sana sonra anlatacağım amacı belli kadının"benden ayrılınca kaşlarını çattı kaşlarımı kaldırdım telefon zil sesi duyulunca gazel abla."Almila sen bekle hemen getiriyorum"gülümsedim ayağa kalktım odanın kapısına  doğru gittim Gazel abla telefonu uzattı;

"Almila itiraz istemiyorum kapıdayız eyloşu al çık hadi"

"Nereye yaa babam izin vermez misafir var"

"Vallahi bilmiyorum Almil'a eğer gelmezsen senle küsüceğiz"

"Off bekleyin yaa"

Masaya döndüm yüzüme hafif bir gülümseme yerleştirdim Eylüle baktım "babacım amcacım arkadaşlarla anlaşmıştık,akşam bir yerlere gidelim diye,kapıda bizi bekliyorlar"eylül tek kaşını kaldırdı sonradan durumu çaktı "aaa kadirler gelmişler mi? Bekletmeyelim ayıp olur"ayağa kalktı yanıma geldi "kızlar geçin yerinize "babaaaa lütfennnn yaaa"babam sert yüz ifadesiyle bakıyordu bende ciddileştim "off yeter yaa,hadi eylül gidiyoruz"eylül amcama baktı olduğu yerde kaldı,derin ve sinirli nefes aldım verdim "sizin için bunca şeye katlanırken arkadaşlarımızla gezmemize izin vermiyorsunuz, ben bu kuralı düzeni bozarım kusuruma bakmayın"arkamı döndüm çıkacakken "eğer evden bir adım uzaklaşırsan, ceza var"babama baktım "eyvallah babacım"öpücük attım koşarak evden çıktım bizimkilerin arabasına bindim kadire bakıp "sür sür çabukkkk"

....

LÜTFEN KİTABIM HAKKINDA Kİ DÜŞÜNCELERİNİZİ SÖYLEYİN LÜTFENN... :* :)

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin