38.BÖLÜM

6.4K 299 15
                                    

Azat abimle Alp abim bizi koltuğa oturttu onlarda karşımızda ki koltuğa oturdular önce birbirlerine baktılar sonra Eylüle ve bana baktılar "kızlar sizi holdiglerde kendi mevkiğinize geçmenizi istiyoruz hem gözümüzün önünde olursunuz"hem Alp abim hemde Azat abim bir cümleyi anlaşmalı söylemişti.

Eylüle baktığımda Azat abimle bakıştıklarını gördüm "abi olur ama o Orhan denen itin bize bela olmuycanı" Eylül haklıydı benimde konuşmam gerekti "olur ama yanımızdan ayrılmıycaksınız"abim ayağa kalktı elini uzattı elimi uzattım ayağa kalktım beni kendine çekti sıkıca sarıldı bende abime sarıldım "o hata bir kere olur sizi hep koruycaz"sırtımı sıvazladıktan sonra ayrıldı benden.

Koltuğa geri oturdum abimler odadan çıkmıştı kafamı geriye attım Eylül elimi avuçlarının içine aldı "unuta bildin mi"kafamı kaldırdım gözlerinin içine baktım "unutabilmişe benziyormuyum"hayır anlamında kafa salladı.

Gözlerimi gözlerine sabitledim "sen peki sen unutabildin mi"gözünden tek damla  düştü hırsla sildi "unuttum"dedi inanmamıştım tabiki de o göz yaşı boşu boşuna akmıyordu.

Ağzından hıçkırık kaçtı yalancı unutamamıştı işte ağlamaya başlayınca kendime çektim saçlarını okşayarak ağlamasına izin verdim kafasına öpücük bıraktım "şşşşş ağla bitanem ağla"diye teselli etmeye çalıştım tabi tesseli gibi sayılırsa "o benim yaralarıma çare olmuştu bebde onun neden bu ihaneti yaptı ki bana"gözleri kan çanağı olana kadar ağlamıştı  benden ayrılınca başını havaya kaldırdı derin derin nefes aldı sürekli "ben güçlüyüm ben güçlüyüm"diye tekrarladı.

                           ERTESİ GÜN

Sabah kapımın öküz gibi çalınmasıyla uyandım yastığı kafama bastırdım "girrrrr"diye bağırdım kapının açılma sesini duydum yatak çökünce yastığı kafamdan çektim gözlerimi yavaşca araladım "annee o kapıyı öyoe sen çalmadın dimi"tek kaşımı kaldırıp sormuştum annem gülerek "hayır canım abindi"ahh tabiki öküz manda camış dağ ayısı sakinnnn Almilaa....

Yataktan kalktı anneme baktım "saat kaç"gülerek "8:30" hımm erken değil annem ayağa kalktı odadan çıkacakken "beraber elbise seçsek"dediğimde hemen dolaba yöneldi."sen banyoya gir koca bebek ben kıyafetlerini hazırlıycam"gülümseyerek "ciddi bir kıyafet olsun ve iddalı olsun sonuçta holdingte ilk günüm"annem gülerek dolabı karıştırmaya başladı.

Küvete sımsıcak suyu doldurdum köpüğü koydum kendimi suya bıraktım. 15 dakika sonra banyodan çıktım annem odada yoktu yatak toplanmıştı düzenli kadın dağınıklık sevmiyor bende sevmiyorum ama dağınığım ayy eski ben geri geldi gibi kendi kendime konuşuyorum falan iyleşiyorum evet evet düzeliyorum.


Yatağın üzerinde ki siyah elbiseyi üzerime geçirdim aynada kendime baktığımda ıslık çalıdım hepsi senin mi be güzelim tabiki benimmm Allahım ne kadar güzelim sen beni özene bezen mi yarattın çok teşekkürler Allahım hahshshs deliyim yaa vallaha deliyim elbisem kalın askılı vücuda yapışan dizlerimin bayağı üzerindeydi ayakkabım siyah ve bayağa topuklu annemin zevkide bayağa iyi ama ha bir dakka bir dakka o inci kolyemi owwww hemen elime aldım aynanın karşısına geçtim boynuma taktım makyaj masasına oturdum saçlarımı kuruttum sonra maşayla dalgalandırdım sonra dağınık topuz yaptım çekmecelerden makyaj malzemelerini çıkardım ince bir eyeliner çektim sonra beyaz göz kalemi daha sonra maskara rujların hepsinin rengine baktım en sonunda şeftali tonlarındakini seçtim dudağıma sürdü allık olarakta şeftali tonlarında sürdüm parfümlerimi koyduğum çekmeceyi açtım en sevdiğim koku çikolatalı olanı elime aldım şişeyi nerdeyse üzerime boşaltmıştım.

Telefonum nerdeydi benim yaaa yatağımın her yerine baktım ama yoktu ahh tabi ya akşam şarja takmıştım komidinin üzerinden telefonumu aldım siyah küçük el çantasına koydum yanıma makyaj malzemeleride koydum kapıyı açtım koridordan merdivenlere geldim yavaşca indim sesler mutfaktan geliyordu.

Mutfağa girdiğimde gözler bana dönmüştü abim öksürmeye başlamıştı babam ilk baktı kafasını çevirdi sonra hızla tekrar baktı annem gülümseyerek "kızım çok güzel olmuş"dediğinde babam anneme öyle bir ters bakış attı ki ben bile tırsttım abimin yanına oturdum.

Önümde ki kahvaltı tabağına az az kahvaltılıklardan koydum sonra tabağıma daldım önümde ki portakal suyundan iki yudum aldım kafamı tabaktan kaldırdım babama baktım aynı şekilde bana bakıyordu bir tek o değildi aslında 3'üde aynı şekilde bakıyordu "istemiyorsan gitmeye bilirsin Almila hazır olana kadar "hemen lafını kestim babamın"ben gayet iyiyim ve hazırım işe başlıycam holdingte ki yerimi almalıyım bu duruma alışın inanın bana ben güçlüyüm"annem gülümseyerek karşılık verdi ama abimle babam halen terettütlüydü "abim hep yanımda olacak baba biraz güven bize"babam gözlerini kaçırarak konuştu "ben senden gizli peşine bir sürü adam taktım holdingde de hep yanında olacaklar sakın itiraz edmiyorsun senin can güvenligin için"oflayarak kafa salladım.


Abim ellerini çırparak "küçük hanım hadi gidiyoruz"ayağa kalktım çantamı elime aldım babamın yanağını öptüm hiç sevmez ama ses çıkarmadı annemide öptükten sonra abimle evden çıktık.

Abimin o hayran kaldığım arabasına bindik çok sürmeden holdinge gelmiştik benim oturduğum  yerin kapısı hemen açıldı elini uzattı bende elini tuttum arabadan çıktığımda hafiften kırkırdadım "oooo Azatcımm"dediğimde yüzü tuhaf bir hal aldı "abi nerde canım o Azat abi diye söyleniyordu"gülerek "hadi  ama Azatcım sen o kadar yaşlı değilsin"Azat abim kaşlarını çatarak "kaşınma istersen Almila"kafamı salladım "peki peki abicim"elini belime koydu holdinge girdik peşimizden de Eylülle Alp abim.

Holdinge girer girmez herkes ayaklandık selam verdiler işte hoşgeldiniz falan filan asansore binince içimi heycan aldı bende burda çalışcaktım artık heytt be sümüklü Almila şimdi Almila hanım oldu ahaha aslında hep hanımdım aman ne diyorum ben yaaa.

Anaaaa Eylül korkudan abimin koluna sarılmış ağzımdan kocaman bir kahakaha attım tabi bizim malın asansor korkusu vardı unuttuk ya la Azat abim dürtünce susmak zorunda kaldım "kızlar  burası okuk değil burası Ünal Holdingi anladınız mı ve sizde buranın sahipleri sayılırsınız her ne kadar bizim sözümüz geçiyorsa sizinde geçiyor ciddi olacaksınız"Eylül kafasını kaldırım evet anlamında kafa salladı.

Asansor durunca indik abimler bizlere odamızı gösterdi Eylülle odalarımız yan yanaydı benim odam renkgarekti ama Eylülün ki siyah ve beyaz ağırlıktaydı kesin abimler dizayn etmişti.

Canlarım sınavlar yazarınıza girişte kusura bakmayın  bölüm yayınlayamıyorum ....

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin