22.BÖLÜM

9.9K 400 7
                                    

Multimedya yekta

Gülerek aşağıya indik salona havalı giriş yaptık babamlar abimler koltuğa oturmuştu ikimizde dôndük "nasılız ama"dediğimde babamla amcam dikkatle bizi süzdü "elbiseleriniz çok kısa değil mi"gözlerimi devirerek "ne alaka yooo bence tam kararında"eylül alttan el çaktı.

Abimlere baktık eylül gülümseyerek "ne zaman gidiyoruz"abimi süzdüğümde ıslık çaldım "yerim seni yakışıklı"yanına gittim koluna girdim eylülde abisinin o şekilde evden çıktık.

Abimin spor son model arabasına bindim abimde bindi eylülle abiside arabasına babamla amcamda kendi arabasına bindi peş peşe yola çıktık canım sıkılmaya başlamıştı "daha ne kadar var Alp"abim gülümseyerek "çok az kaldı şu sola döndük mü otele gelmis olucaz"kafa salladım kocaman bir otelin önünde durunca kapımı biri açtı adam elini uzattı elimi uzattım arabadan inmeme yardımcı oldu.

Abim yanıma geldi koluna girdim otele peş peşe girdik önümüzde adamlar bizi yönlendiriyordu büyük bir kapının önünde adamlar durdu kapıyı açtılar"buyrunn efendim"içeriye girdiğimizde ortada kocaman masa vardı adamlar bize oturmamız için yeri gösterdiler abimle yan yana oturduk ya işte bizim aileyi ful yan yana oturttular.

Gözlerimle masayı taradım bir kac yer boştu babamla adamlar selamlaşıyordu "hosgeldiniz küçük hanımlar"küçük ne amca yaa küçük nee "teşekkürler sizler de hoş geldiniz"eylülde gülümseyerek "hos bulduk"dedi.

Adamlar hem konuşup hemde bize göz atıyordu o büyük kapı tekrar açıldı bu kez gine birileri girdi ve peşinden yektanın babası peşinden annesi ve onunda peşinde yekta ve erkek kardeşi girdi.

Adamlar onlarıda yerlerine oturttuktan sonra onlarda göz gezdirdim yektanın babasıyla benim babam gülümseyerek konuşuyorlardı anneside eylülle bana bakıp "merhaba kızlar"dedi gülümseyerek "merhaba"dedim eylülde "merhaba dedi.

Gözümü yektaya çevirdiğimde bana bakıyordu onun gözlerime baktım bir süre sonra da kardeşine baktım vay vay vay seni yerim tipe bak seni ben eylüle ayarlıycam Azat abime baktım "abi eylül benim yanıma otursa olmaz mı"azat abi kaşlarını çattı "ortalığı karıştırmıycaksınız olur"ayağa kalktı eylül yanıma oturdu kulağına egildim "yektanın kardesini sana ayarlıycam"kafa salladı "oy oy tipe gel"dediginde kahkaha attım sonrada hızlıca ağzımı kapattım abimle azat abide bize ters ters bakıyordu "pardon"dedim abimle azat abi önlerine döndü.

Önümüze yemekler gelince hayvan gibi yiyen ben nazik nazik bıçakla kesip ağzımda bir saat çiyneyip yutuyordum abimde bana bakı gizliden gizliye gülüyordu kulagına yaklaştım "şu sahte yemek bitince beni çorbacıya falan götür ben bunlarla doymam"dedigimde yemek boğazında kalıyordu azatta anladı ki gizliden gizliden kıkırdıyordu eylüle baktığımda prenses edasıyla yiyordu off simdi bu eti eline alacaktın rahat rahat yiyecektin ama off off.

Gözlerimi yektaya çevirdigimde nasıl nazik nazik yiyordu Allahımmm öldür beniii kardesine baktığımda oda aynı sekilde en nazik sekilde yiyordu ben bile öyle yemeye çalışırken recep ivediğe dönüyordum şu ekmeği verinde suyuna banam bari açıktım yaa yedikçe acıkıyorum ama yok bir saate çiğne sonra bıçagı etin üstüne koy yapamıyorum ki.

Sonunda bıraktım peçeteyle ağzımı sildim çantamdan telefonu çıkardım görünmeyecek sekilde alta aldım gelen mesajlara baktım kadirde masaj vardı;

"Selam bücür"

"Kadirrr ben bücür degilim"

"Evdemisin bizimkilerle buluşcaz almamı istermisin"

"Evde değilim kadirim babamların ortaklarıyla yemekteyimm :("

"Kanka istersen serkan amcayı arıyım"

"Yok kanka sonra azarı ben işitiyorum neyse sonra konuşuruz bayy öpüyorum bizimkilere selam söyle :* :)"

Eylüle baktığımda şaraptan bir yudum aldı masaya koydu yemek tabaklarını topladılar tatlı tabaklarını koydular pasta mı ne bu lan tuhaf tuhaf tövbesteyşın yemeğe başladım ımmm tadı güzeldi yavaş yavaş nazikçe yedim.

Kafamı abime çevirdigimde kulağıma yaklaştı "bak sakın kadirle buluşmuyorsun babam simdi izin vermez"bu kez ben kulağına yaklaştım "abi mesajları okuyorsun madem tam oku"müzik çalmaya başlayınca herkes karısını kızını alıp dans etmeye başladı yektada annesini dansa kaldırdı abimi dürttüğümde anladı ayaga kalktı "dans ede bilirmiyiz?" ayağa kalktım Azat abim elimi tuttu "bu bayan benle dans edecek sen benimkini al"Azat abime gülmeye başladım.

Dans edenlerin yanına geldik elimi boynunda birleştirdim azat abimde ellerini belimde birleştirdi dışarıdan başka biri bizi tanımasa sevgili falan sanır abim pis pis sırıtarak "yekta sana karşı bir seyler hissediyor galiba"gözlerimi gözlerinden ayırdım azat abimin arkasında annesiyle dans eden yektaya baktım "öyle bir şey yok abi"dedi gülerek "bak senin her şeyine kanarım ama bu dediğine kanmam ortak arkadaşlarımdan bir takım haberler duydum"kaşlarımı çattım "ne gibi"gülerek "benim minigimi zorla öpmenin elbette cezasını alacak merak etme Alp'e söylemiycem"kafamı eğdim göğsüne yasladım "abi yaa lütfen haberin yokmuş gibi davran sende"abim ses vermiyordu ama biz dansımıza devam ediyorduk müzik bitince yerimize oturduk.

Babamlar ciddileşmişti ve sinirliydiler erkekler masanın diger tarafına oturmuştu biz bayanlarda diger tarafa anlaşılan önemli bir konuydu yektanın annesi bizi inceliyordu eylüle baktım"sanırım ortalık karışcak"eylül tek kaşını kaldırdı "yaa holdingle ilgili sanırım bir sorun olmaz yaa"ellerimi kollarında koydum "eylül bak eğer ortalık karışırsa hemen çıkıyoruz sana zarar gelmesine izin veremem"eylül gözlerini devirdi "bunu dediginde yoğum bakımlık oldun hatırlatırım herkes kendi canını kurtarsın beni koruma Almila"beni kendine çekti sarıldı.

Kuzenim canım Eylül benim her şeyim kardeşim,canım,annem,sırdaşım,can dostum,kan kardeşim kısaca benim ruh ikizim sırtımı sıvazladı önümüze konulan şaraplardan bir yudum içtim erkeklerin kısmına baktığımda herkes sinirliydi bir terslik vardı kesin babam bağırmaya başladı "ben buraya bu ihaleden geri çekilmek için gelmedin anladınız mı"amcamda babama destek oluyordu "geri çekilmiycez eğer karşımıza bir engel çıkarırsanız elinizde ki bütün ihaleleri alırız"babamla amcam ayaga kalkınca abimler bize komut verdi eylülle çantalarımızı aldık hızla ayağa kalktık masadan uzaklaşıyorduk ki adam bagırdı "eğer geri çekilmezseniz sizin için değerli olan kızlarınız acı çeker"sinirlerim tepeme zıplamıştı adam bildigin tehtid etmişti.

Adama döndüm "sen kimsin ya kimi tehtid ediyorsun haddinizi bilin yoksa ölümlerden ölüm beğenin"adam bana bakıp alayla güldü adamlarıma baktım yanıma gelmesi için işaret ettim belinde ki silahı çekip elime aldım güvenliğini açtım tetiği çektim "sen beni veya kuzenlerimi tehtid edemezsin bu hayatı sana ve size dar ederim kapiş"havaya ateş etti kurşun betona çarpınca yüksek ses çıktı "sen beni vura bilecegini mi zannediyorsun"babam yanıma geldi silah çekti aynı sekilde abimlerde.

Eylül arkamızdaydı Azat abim bağırarak "sen kimseyi tehtid edemezsin hele ki kardeşlerimi ASLAA"silahı adama doğrulttu adam kahkaha attı babama bakıp "gençleri götür yoksa daha kötü seyler olacak"yektaya baktığımda sinirliydi hemde haddinden fazla silahı adama hızlıca verdim arakama bakmadan hızlıca otelden çıktım.

Abim pesimden geldi kolumu tuttu "ne oldu"derin nefes aldım "adam sinirimi bozdu abi"abim kendine çektim başımı göğsüne yasladım derin derin nefes aldım rahatlamıştım az çok vale arabaları getirince hemen bindim abimde bindi abim arabayı hızlıca eve getirdi.

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin