MULTİMEDYA ALMİLA :*
Abim geldiğini nasılda belli ediyordu hayvan gibi kapıyı çalıyordu abim yaa vallaha biz benziyoruz. Ben bunları düşünürken abim salona girmişti o benim aksime tedirgindi masuya geçip oturdu bana döndüğünde gülümsedi.
Bunlar konuşmaya başladı annem olacak kadın tehlikeden bahsediyordu işte bizi tehlikeye atmamak için kaçıp gitmiş öncelikle ismini değiştirmiş sonra soysallardan biriyle evlenince soy ismi direk olarak değişiyor lan bizim düşmanımızdan kaçarken düşmanımızla evlenmişsin ne farkı kaldı anasını...
Abim aklımdan geçenleri tek tek söylemişti babam ise gözlerinde ki hayal kırıklığına şaşırmıştık ayağa kalktım "kalbi oruspu olanla işimiz olmaz bizim sizden bırakın şu kadının peşini"konuşanlar sesizliğe gömülmüştü "ben çıkıyorum baba"tamam anlamında kafa sallamıştı.
Arkamda şaşıran insan topluluğu bırakmıştım Eylül koşarak yanıma geldi " benim odaya çıkalım"tamam anlamında kafa salladım iki katı zar zor çıktık "eylül bok vardı çatı katında ne isin var Azat abi gibi bahçe odasini alsaydin ya mal"dediğimde güldü "salak buranın manzarasına hiç bakmadın ki "kafama bir tane geçirip camın olduğu tarafa çekti "waowwwww harikaymış gerçekten"denizi görebiliyordu.
Yerde ki pofuduklara oturdum "akşam bir yerlere mi gitsek"tek kaşını kaldırdı düşünür gibi yaptı "yada şimdi senin kafeye gitsek Almila"yani gitsek güzel olurdu pofuduktan kalktım "e hadi o zaman"Eylüle göz attığımda hazırdı o sarı bir elbise ayakkabılıktan sarı bir topuklu aldı giydi "hazırım zaten"diye güldü.
Beraber merdivenlerden indik salona girdim Azat abiye kaş göz yaptım gittiğimizi anlasın diye oda kafa salladı Eylülle kol kola evden çıktık adamlar arabanım kapısını açtılar biz arabaya yerleştik "Almilanın kafeye zafer abi"adam kafa salladı telefonumu elime aldım sosyal meyda hesaplarımı tek tek gezdim pek bir şey yoktu. Kapatıp yanıma koydum.
Benim kafenin önünde durunca arabadan indik kafeye giriş yapmıştık ki şef koşarak yanıma geldi "hoşgeldiniz Almila hanım"gülümseyerek "hoş bulduk şefim bizde bugün müşteriniz"gülümsedi "efendim buyrun o zaman"bizi boş bir masaya götürdü şef gülümseyerek "ne istersiniz"Eylül gülerek "sana kaldı şef kafenin sahibine ne getire bilirsen getir"gülümseyerek "hemen efendim"diyip gitti.
Eylülle beraber kafeye girenleri kafede oturanları kesiyorduk bebelaclar vardı daşlar vardı kaslar vardı tük kaslılar vardı tabi bizim tercihimiz bebelaclar ve kaslı daşlar hahaha pisliğiz biz masanın önünden geçen kas yığınına bakıp arkadan ıslık çalarak 'hepsi senin mi anamm'diyesim geldi ama sustum.
Eylüle bir tane geçirdim nereye bakıyordu bu pislik gözlerini takip ederek baktığı masaya baktığımda korayı gördüm siktir yaa Eylüle bir tane geçirdim "o pislik eğer yanıma gelip konuşmaya çalışırsa adamlarımı çağırırım"Eylül bana bir tane cimdik attı "salak çocuk senin kafene geliyor sırf seni görmek için baksana daş lan çocuk niye şans vermiyorsun"gülerek "mal yatmadığı kız kalmadı banada takıntı yaptı elde edene kadar bırakmıycak ama siklenmiyorum ben bu piçi aaaaa"diye çıkıştım.
Şef elinde pastalar ve meyve suyuyla yanımıza geldi "off şef yaa yalandan yapıyorsun dimi bunlar yesinde şişsin diye vişneli pasta getirmişsin gelsin kaloriler gelsin yağlar gelsin kilolar"şef gülümseyerek "diyet şeklinde yaptım Almila hanım kalori ala bilirsiniz lakin kilo alacağını pek düşünmüyorum"gülümseyerek "saol şefim"Dedim ve pastaya yumuldum.
Meyve suyumdan da büyük bir yudum aldım Eylüle baktığımda yavaş yavaş yiyordu "kız hiç yememişsin sen"gülerek "öküz gibi yedin"diye omuz attı.
Gözlerimi kısıp "spor salonuna gidelim mi hem biraz zaman geçirmiş oluruz haa"dediğimde Eylül pastayı hızlıca yemeye başladı hayvannn ben kilo almıyım diye yavaş yiyormuş gülerek "gidelim gidelim de şimdi spor malzemeleri için eve mi gidicez"gülerek "salak 2 dükkan sonra spor mağzası var nike ordan alırız"kafasını tamam anlamında salladı.
Gözlerimi koraya diktiğimde aynı şekilde bakıyordu hayvan boku yemiş ne bakıyorsun bu öküz okuldayken de böyle sınıfta beni gözlem altına alır "hayırdı koray"diye ağzımdan kelimeler döküldü ha sıçaydım ağzıma niye muhabbete girersin ki bu özürlüyle"hiç güzelim özlemişim seni" kaşlarımı çattım "siktir git korayy"dediğimde güldü "ağzını bozma güzelim"ayağa kalktım Eylülde kalktı şef koşarak yanımıza geldi "Almila hanım tahsilat olayı vardı ne zaman konuşuruz"elimi omzuna koydum "şefim sen babamı ara onla hallet"kafasını salladı kafeden çıktık.
*******
Eylüle baktığımda pilatesteydi bende ağırlıkları elime aldım indirip kaldırmaya başladım kol kası yapmak istiyordum ama düzenli yapmadığım için olmuyordu.Koşu bandına çıktım yarım saat koştum arada havluyla terimi sildim daha sonrada Mekik aletinin üzerine hafifçe yatıp mekik çekmeye başlamıştım ki korayın görene kadar.
Ayağa kalktım pilates salonunun kapısına geldim içeriye sessizce girdim spor minderini yavaşca yere koydum hocanın gösterdiği hareketleri yapmaya başladım.
2 saat sonra
Eylül elini omzuma koydu ağırlığını bana verdi"çok yoruldum yaa"aynı şekilde bende mızmızlandım "keşke gelmeseydik ahhh bacaklarımm"Eylül oflayarak "nerde kaldı bizim araba"bilmiyorum anlamında dudağımı büzdüm "taksiyle mi gitsek"Eylül kaşlarını çattı "abilerimiz kızar"kafa salladım haklıydılar.
Adamlar arabayla önümüzde durunca hemen arabaya bindik ikimizde yayıldık "eve gidiyoruz"dediğimde gazladı. Ahh kollarım niye gaza geldim ki kaslı adamlara bakıp yavşarken tam bir saat boyunca dambıl kaldırmıştım ahh salak kafammm...
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEK OLUN :* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...