MULTİMEDYA ALP (ALMİLANIN ABİSİ)
Salona geçip oturdum "Almila sana bir şey sorcam"bakışlarımı Azat abime sabitledim"evet abi dinliyorum seni"elini omzuma kaydı yanıma yaklaştı "umut soysalla aranızda bir sey yok dimi bak sen onu kolundan vurdun ama o hiç bir şekilde karşılık vermedi nerde görülmüş bir mafyanın karşılık vermemesi"gözlerimi kocaman açtım.
Kendimi geriye çektim gözlerine gözlerimi sabitledim "yaa abi sen ne diyorsun aramızda hiç bir şey yok annem için benimle iltibat kuruyor yoksa ben onun yüzüne bile bakmamo kim ki yaa"dediğimde tek kaşını kaldırıp bana bakmaya başladı "annen için haa peki sana tam bilgi verdimi "başımı hayır anlamında salladım "abi Eyloşla azıcık gezelim kafasını dağıtıyım alışveriş yapalım kendine getiriyim"dediğimde ayağa kalktım Azat abi gülümseyerek "sen çok iyi birisin biliyorsun dimi Eylülü çok mu seviyorsun"kaşlarımı çattım "şüphemi ediyorsun abi bak ben Eylülü kendimden çok seviyorum o benim canımda ki can gibi onun canı yandığında benimde canım yanıyor şu hayatta bir tek yaşama sebebim"dedigimde güldü.
Gamzelerini çıkarır gibi güldü "ee hadi o zaman sen Eyloşunun yanına çık çok geç gelmeyin ama eve "tamam anlamında kafa salladım. Koşarak merdivenleri çıktım Eylülün odasının kapısını hızlıca açtım yatakta yatıyordu koşarak üzerine atladım gözlerini açtı bana saf saf bakmaya başladı "kalk kız alışveriş yapmaya sürtmeye gidiyoruz bak bir ay sonra okullar açılcak kalkkk hadii gezelimmm"Eylül yavaşca yataktan kalktı.
Eylüle gülümseyerek yanağına öpücük kondurdum "sen bekle ben seni hazırlıycam ikiz gibi olcaz"dolabını açtım benim pantolonumun aynısını ve gri tişort beline bağlaması içinde kot gömlek çıkarttım ona dogru fırlattım "giymezsen sana döverek giydircem hadi lann"yataktan kalktı üzerini çıkardı giymeye başladı maşayı açtım ısınmasını beklemeyelim birde makyaj malzemeleriyle yanına kosarak gidip süslemeye başladım makyaj masasına oturttum saçlarını yapmaya başladım.
Boy aynasında ikimiz birbirimize baktık "kızım çok güzel olduk gül lann"dememle sahte bir gülücük kondurdu "Almila gitmesek ya ben yatsam"sabır çekip "senin ağzına sıç... Bak hadi gidiyoruz"tamam anlamında kafa salladı bir şey eksikti "gerizekalı ayakkabını giymemişsin" ayakkabı dolabından beyaz spor ayakkabıyı çıkardım giymesi için yardımcı oldum.
Merdivenlerden inerken bahçede oturan Azat abiyi gördüm "kuzi biz çıkıyoruz hadi çussss" Azat abi bize dönüp el salladı. Evden çıktık korumalar bize kapıyı açtı beraber arabaya bindik "........ Alışveriş merkezine"Eylüle bakıp ""Eyloş fırat abiden haber varmı yeni model varmıymıs"bilmiyorum anlamında kafa salladı.
Ayy bu salak kendine eziyet çektiriyordu "ilk önce pasta yicez en bitterlisinden ve vişnelisinden"Eylül kafasını hızla bana çevirdi "lann seni çok seviyorum bitter dedin ya beni depresyindan direk çıkardın"gülerekdişlerimin arasından konuştum "ben malımı biliyorum"enseme yediğim şaplakla gülümsedim.
Alısveriş merkezine gelince arabadan indik Eylülle kol kola içeriye girdik direk asansöre bindik en son kata çıkmaktı amacımız ama bizim mal yüksekten korktuğu için kafasını boynuma gömdü duan etmeye başladı kevserden başladı nas süresinde bitirdi asansörden indiğimzide ikimizde kahkaha atmaya başladık öyle cok gülüyorduk ki kafeye girerken bütün gözler bize döndü.
Biz her zaman ki masamıza geçip oturduk garson necatide hızlıca yanıma geldi "hoş geldiniz hanımlar Eylül hanım bitterli Almila hanım vişneli yanına başka bir şey"adamın ya hemen nasılda biliyordu tabi bilir biz hep buraya gelir aynı pastalardan yeriz necatiye bakıp "neco sen bana birde kahve getir şu mal Eyloşada portakal suyu getir hadi"tamam anlamında başını salladı gitti.
Biz koyu bir sohbete dalmıştık ki pastalar geldi ben hemen benim vişneliye daldım hem yiyorduk hem sohbet edip kahkaha atıyorduk ki kafeye masmavi gözlü daş gibi bir kadın girdi gülmem yarım kalırken kadınd aynı şekilde bana bakıyordu sonra bizim çaprazımızda ki masaya oturdu başımı salldım kendime geldim.
Eylüle baktığımda "o gözler off saçmalıyorum Eylül necoyu çağırsana"Eylül necatiye el salladı necoya baktım "bana bir tane daha vişneli pasta ve yanınada gine kahve getir "tamam anlmaında kafa saladı.
Sabah olanların hepsini anlattım Umut Soysalı vurduğum için öyle bir şaşırmıstı ki gözlerini kocaman pörtletip "sen Umut Soysalı nasıl vurusun"diye bağırmıştı tabi kendini hemen toplayıp sessizce devam etti "lan senin peşine düşerse öldürmek için elinden geleni yapar"diye uyardı gülerek "ölümden korkan mı var"dediğimde kolumu cimdikledi "mal sen ölürsen ben ne bok yicem"gülmeye başladım.
Çaprazıma baktığımda kadının 2 tane koruması vardı ve arkasında bekliyorlardı kadının saçları ve gözleri o kadar muhtesemdi ki aşık olmak için erkek olman gerekmiyo o derece kafamı Eylüle çevirdigimde benim gibi bakıyordu "Almila üzülmüyceksen bir şey sorcam ben amcamdan foto çalmıştım senin annenindi ve dur telefona çekmiştim sana göstermek için bu kadın o fotoğraftakine çok benziyor"telefonunh çıkardı tabi benim kalbim küt küt güm güm sanırsın düğün var.
Telefonda ki resme baktığımda resmen hayran kalmıştı ne güzel yüzü varmış gözleri hatırladığım gibi maviymiş ve saçları sarı gözlerimi çaktırmadan kadına sabitlediğimde göz rengi ve saç rengi uyuşuyordu simasıda ama... Aması yok annen yok kızım seni yılllar önce bırakıp gitti....
Telefonu hızlıca Eylüle fırlattım "kalk"dedim bana tekrarlatmadan ayağa kalktı parayı masaya koydum necoya işaret ettim. Tam çıkacaktık ki kadının bizi izlediğini fark ettim arkaya tam döndüğümde yanına gitmeye başladım eylül kolumu tutsada "merhaba isminiz neydi acaba"insallah suna olur inşallah "sevcan küçük hanım"hayal kırıklığıyla tebessüm ettim "afedersiniz sizi birine benzettim " gülümsedi ama gözleri dolmuştu aynı benimkiler gibi gözümden bir damla kayıp giderken seslice küfür edip hızlıca kafeden çıktık.
Eylül beni zorda olsa durdurdu kollarımı tutup ona bakmamı sağladı "bana bak kendini topla bana güçlü olduğunu söyle"derin bir nefes aldım "vurucam lan annem ilk karşıma çıksın vurucam canını alcam o benim yaşarken nasıl canımı aldıysa bende alıcam NEFRET EDİYORUM.."
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEKK <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
JugendliteraturMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...