20.BÖLÜM

9K 424 8
                                    

Camı tam koluma bastıracaktım ki kapı hızla açıldı elimde ki cam atıldı alan kişiye baktığımda yektaydı gülerek "neden aldın o camı"kaşları çatılmıştı "sen salak mısın ölmeyi nedenb u kadar istiyorsun" odaya diğer aile fertleri girince ortalık karıştı tabi bağırış çağırış.


Ayağa kalktım bizimkilere ters ters baktım" bıktım ya yaşamak istemiyorum sizene yaa yeter sizene"yüzüme inen tokatla başım sol tarafa döndü elimi yüzüme götürdüm babamın gözlerine bakıp"senden de bu hayattan da her şeyden de nefret ediyorum"ağlamaya başlamıştım evet ve hepsinin gözlerinin içine bakarak odadan çıkacakken abim kolunu koydu "odadan çıkmak yok " abimin gözlerine derince bakmaya başladım kollarımı boynuna doladım sessizce "neden senden nefret edemiyorum"dedim daha sıkı sarıldım kokusunu içime çekmeye başladım.


Belime dolanan ellerle daha sıkı sarıldım hıçkırarak ağlamaya başladım kendimi bir tek abimin kollarındayken güçlü hissediyordum nefret etmeye çalıştıkca sürekli bu kola geri dönüyordum abimden ayrıldım yavaşca balkona geçtim koltuğama uzandım bacaklarımı kendime çektim kollarımı birbirine doladım sessizce ağlayıp gözlerimi sıkıca yumuyordum üzerim ötülünce gözlerimi açtım üzerimi örten kişiye baktığımda yektayı gördüm "teşekkürler yekta"dedim kafa salladı balkondan çıktı.


1 AY SONRA

Bugün okullar açılıyordu dolaptan üniformamı çıkardım gömleğimi giydim kıravatı boynuma geçirdim bol şekilde bıraktım.Eteğimi giydim gömleğimi dışına bıraktım ayakkabı dolabımdan supralarımı çıkardım giydim saçlarımı düzleştirdim hafif bir makyaj yaptım aynanın karşısına geçtim kendimi inceledim hadi bakalım okulun sert kızı bu senende aynı şekilde oluyorsun sert ve ciddi.


Odadan çıktım merdivenlerden indim mutfaktan portakal suyunu aldım hızlıca içtim bardağı masanın üzerine bıraktım mutfaktan çıktım hızlıca evden çıktım "günaydın almila hanım arabanız hazır" tamam anlamında kafa salladım arabaya bindim.


**********

Okula girdiğimde bütün gözler bana döndü umursamaz ve sert yüz ifademle her zman ki bahçede ki banka oturdum ve peşimden bizim grup tolandı "günaydın almila"-"napıyosun Almila" -"kızım sen 3 ayda ne güzel olmuşsun" bir çok şey daha hepsine tek tek göz gezdirdikten sonra "günaydın "dedim ve sonra hızlıca yağa kalktım herkese serttim ama bu gruba asla hepsine tek tek sarıldım.


Begüme baktım"kızım sen iyce şapşal olmuşsunn" aynı şekilde güldü cem'e yaklaştım yüzüne parmağımı koydum"kanka senin gamzeni ben" öptükten sonra "yerim" dedim ve onada sarıldım daha sonra melisaya,seline,kadire,egeye sarıldıktan sonra bize koşan eylüle ortayı açtık ortamıza girince ben hariç herkesle sarıldı.


Sınıflarıma geçmiştik ahh lanet olsun bizi bölmüşlerdi Eylül,ege,cemle aynı sınıftaydım ama selin,begüm,kadir ve melisa başka sınıftaydı off yaaa.hoca girdi kitap olayı falan konuşuldu daha sonra hoca çıkıp gitti bizde sınıftan çıktık bizim diğer üyelerde sınıftan çıktılar bahçeye indik kadir önden gidiyordu bizimkilere işaret ettim susmaları için koşarak ona yetiştim ve sırtına bindim binmemle koşması bir oldu okulda tur attı ikimizde kahkaha atıyorduk bir tur döndür dü "kanka başım döndü durrr" daha çok kahka atmaya başladık.

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin