7.BÖLÜM

15.7K 554 15
                                    

MULTİMEDYA EYLÜL

Alp abim beni kucağına aldı burnunu saçlarımı koydu "ağla Almila ağla seni son kez ağlayarak görmek istiyorum annemiz olmaya bilir ama ben varım bundan sonra aramız iyi olacak"başımı göğsüne yasladım sessizce ağlayıp hıçkırmaya başladım.

Arabaya bindirdi kendi de sürücü koltuğuna bindi kendimi arka koltuğa yaydım.

**********

Gözlerimi açtığımda yataktaydım ama bir dakka birinin eli belimdeydi erkek kokusu bir dakika sevdiğim koku bu,kafamı çevirdiğimde abimi gördüm. Olamaz ben ve abim düşman değil dost oha ilk defa ben ve abim beraber uyumuşuz.

Abimi dürtmeye başladım gözlerini ovalayarak "ne oldu"dedi kazma işte odun hiç vazgeçer  mi yok ,"sabah oldu hadi odana"dediğimde gözlerini gözlerime sabitledi "sen iyisin dimi"gülerek "kötü olmam için sebep yok dün yaşananlar dünde kaldı bugün bugünde salla gitsin hacı"yataktan kalktım ayağa kalktım üzerimde ki tişortü çıkardım rastgele bir yere fırlattım evet utanmıyorum.

Banyo kapasını sertçe açıp içeri girdim şortumu çıkarttım kirliler sepetine attım küvete oturdum buz gibi suyu açtı kendimi rahat şekilde suya bıraktım.

***********

Odaya girdiğimde dolaptan kırmızı kalın askılı elbisemi giydim ayağımada  ince topuk siyah ayakkabı giydim. Saçlarımıda   fön çektim hafif bir makyaj yaptım odadan çıktım.

Merdivenleri indim mutfağa geçtim kimse yoktu dolaptan portakal suyu alıp bardağa doldurdum salona geçtim kimse yoktu salondan çıktım bir kat aşağıya indim toplantı odasından ses geliyordu adamlar beni görünce kapıyı açtılar.

İçeriye girmemle pot kırdığımı anladım odada mafya babaları yani büyükleri vardı elimde ki portakal suyunu adamlardan birine verdim babam bana sert bir şekilde bakıyordu bu adamı gine niye kızdırmışlardı. Allah için yaa.

Yuvarlak büyük masaya göz gezdirdiğim de oha dedim gençlerde vardı abim bana ters bakış attı içlerinden biri konuştu "buyrun sizde katılın"diye kişeye baktığımda UMUT SOYSAL'ı gördüm babama baktığımda geç anlamında kafa salladı.

Ömer amcamın yanına oturdum amcam kulağıma eğilip "merak iyi bir şey değil kızım yukarıda kalsan ölürdün dimi"göz kırparak "aynen öyle amcacım"kulağıma tekrar eğildi "dün senin yaptığın şeyleri azat bana ve babana tek tek anlattı senden korkulur süslü mafya"gözlerimi devirdim "ben mafya değilimm"susmuştu çünkü mafyalardan biri öksürmüştü.

Anlamadığım konulardan konuşuyorlardı şu annemin konusunu burda açarsam soysalların ebesini öpebiliriz"annem soysalların elindeymiş"dedim birden gözler bana döndü beklemiyorlardı garibim.

"Umut soysal dün bizim mekanlarda peşimden ayrılmadı ve annemin onların yanında olduğunu ve bize karşı düşman olduğu söyledi"dediğimde bakışlar bu kez umut soysala döndü oturduğum sandalyede daha rahat oturdum.

Diken üzerinde olması gereken birisi varsa oda umuttu ve şuan boka basmıştı.Demin portakal suyumu verdiğim adama bakıp elinde ki meyve suyuma bakıp vermesini emrettim bana uzattığında bir yudum aldım masaya koydum bakışlar bana dönünce "kahvaltı yapamadım sorun olmaz dimi"tek kaşımı kaldırmıştım gözler gine Umut soysala çevrildi meyve suyumda büyük bir yudum aldım ve keyifle yuttum.

Umut halen konuşmuyordu gülerek bardağı adama uzattım masaya döndüm sertçe yumruğumu masaya koydum "o kadın bu aileye girmiycek anladın mı. UMUT SOYSAL o kadın gittiği gün unutuldu bunuda ilet"elimin acısını saklamaya calışıyordum ama ayağa kalkıp saçma saçma hareketler yapabilirdim ahh kesinlikle kırdım yada çatlattım ama hiçbir şekilde dışıma yansıtmıyordum.

Babamın bakışları bana dönünce içimden bir siktir çektim ama bu bakış kızma gibideğilde aferin benim kızıma  der gibi bakıştı off anasını iki günde hem abimi hem babamı kendime bağladım dermişim bunun altında kesin bir şey yatıyor boku yedim Almila sakın güvenme adi ayyaş sürtüklere diye içimden geçirdim.

Umut soysal hızlıca ayağa kalktı bana bakıp "senin için dün annenle konuştum görüşmeyi kabul etmişti ama ne yazık ki bu saaten sonra yüzüne bakmaz"kahkaha atarak "çok tın ben bu yaşıma kadar yüzünü görmedim bundan sonra da görmesem olur tın tın canım hadi naş yoksa seni buraya gömerim" bana meydan okuyan gözlerini dikti "yaa nasıl gömeceksin göstersene aaa senin tırnağın falan kırılır mazallah"ayağa kalktım arkamda ki adama yaklaştım elimi beline attım adam bana tuhaf tuhaf bakıyordu.

Adamın belimde ki silahı alıp Umut soysala doğrulttum güvenliğini açtım tetiği çektim "ben acımam senin sayende dün asıl benle tanıştım Eyvallah koçum "dedim ve kolundan vurdum yanına yaklaştım masada ki herkes silahını çıkarmıştı "bu sana uyarımdı bundan sonra o annem olacak kadın dahi önüme çıksa gözünün yaşına bakmam sıkarım"silahı kafasına dayadım "fazla ilerisinede giderim kalbim enkazdayken herşeyi yaparım umut bey anladın mı kim olursa olsun siklemem bunu kafana sok 17 yaşında olmam hiç bir şeyi değiştirmiyor"bağıra bağıra söylemiştim.

Babamın adamlarına bakıp "şu iti yerine bağlayın siz duyacağınızı duydunuz iletirsiniz kemiklerini verin sussunlar"dedim umutu adamlara iterek.

Arkama döndüğümde silahı masanın koşesine koyup ortaya doğru ittim "görüşürüz mafyacıklar"elimle öpücük yolladım "gelirken haber verinde toplantınızı bozmuyum"dedim topuklularımla havalı bir çıkış yaptım.

Kalbim acıyor mu yok. Çünkü annem beni silmişti gerisi tırı vırı boşver bu saaten sonra oruspu görünümlü can alan peri olucam hadin bakalım bu saaten sonra kimseye affım yok. Merdivenleri çıktım bahçeye çıktım bağırmaya başladım "gazel ablaaa..--gazell ablaaaaa" sonunda gelebilmişti "karnım aç ablaların bitanesi"gülüp saçımı sevdi gitti.

Çok geçmeden elinde tepsiyle geldi tabakta en sevdiğim sandiviç ve portakal suyu "seviyorum seni yaa sen varya senn en güzel kadınsın"kıkırdayarak masaya koydu tabakta ki sandiviçi elime aldım yemeye başladım karnım doyduktan sonra ayağa kalktım.

Salona girdiğimde abimle babam önemli bir konu hakkında konuşuyordu hareketli hareketli. Beni dikkate almazlardı zaten ve dediğim gibi oldu odama çıktım dolaptan kot pantolon dizleri ve belime doğru hafif yırtıkları olan üzerimede gri tişort giydim kot gömleğimide alıp belime sardım. Ayagımada beyaz spor ayakkabımı giydim.

Telefonumu ve kulaklığımı alıp salona indim "abicim ve babacım ben kaçar"dediğimde bizimkilerin kaşı çatıldı "nereye lan"dedi abim "Eyloşa gidiyorum salak kendini eve tıkamış olabilir alışveriş yaparız belki"dedim Babam ayağa kalktı yanıma geldi pantolonundan cüzdanını çıkarttı kartı verdi "ayy inanmıyorum sen bana sınırsız kartını mı verdinnn"babam gülerek "kararımı değiştirmeden al bence"elinden hızlıca aldım çantama attım.

Evden çıktıktan sonra Korumalar arabanın kapısını açtılar "Eylüllere gidiyoruz"adam hızlıca sürdü. Arabamdan indim kapıyı ritmik şekilde çaldım "geldim kuzen sabret"diye sesleniyordu Azat abi alışmıştı kapıyı açtığında "vahşi kedi gelmiş"dediğinde şaka icabında omzuma yumruk attım içeriye girdim.

ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEKK <3

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin