*******
Eve gelmiştik ve yekta yemeğe kalmıştı ahh lanet şey eve iki gündür yavşadığım çocuktan şimdi nefret ediyordum odamda volta atıyordum yemin ediyirum ki yalandan kalıyordu dolaptan siyah eşortmanımı aldım üzerimede sporcu atleti giydim ayağımada sporcu ayakkabısı giydim yemeğe kalmıycam telefonumu ve kulaklığımı aldım aşağıya indim.
Bahçeden çıkmak zorundaydım çünkü babama haber vermezsem kızar "ben koşuya çıkıyorum"kaşlarını çattı "yemek yicez"kaşlarımı çattım "ben yemiycem gidiyorum"kulaklığımı taktım koşarak evden çıktım.
Bileğime taktığım tokamla saçımı bağladım daha hızlı koşmaya başladım sahile gelince koşarak turladım sonra banklardan birine oturdum gözlerimi her zaman ki gibi uzaklara daldı ve her zaman aklıma gelen artık nefret ettigim annem geldi gözlerim doldu. Gitti annem gitti hiç olmayan annen gitti ben daha sarılamadan kokusunu içime çekmeden sana gelemeden gittin be anne...
Gözlerim dolmuştu burnumu çektim müziğin sesini açtım gözlerimi havaya kaldırdım derin derin nefes aldım göz yaşlarımın içine akmasına izin verdim. Ellerimi birbirine bastırıp kanayana kadar sıktım.
Tırnaklarımı avuçlarımın içine geçirince kendime gelebiliyordum ama şimdi böyle ellerim kanla eve girersem kızarlardı neyse ön kapıdan gizlice girerim.
Koşarak eve geldim kapıyı çaldım ama açan olmadı ama gazel abla yoktu bahçeye geçtim ellerimi arkama sakladım yavaşca yanlarından geçerek eve girecekken babam durdurdu "sen ne saklıyorsun Almila"yakandan gülümseyerek "hiç bir şey"gözümü yere indirdim "Almilaa yanıma gel"kükremişti sessizce yanına gittim ellerimi tutup kendine çekti kaşlarını çatıp bana sinirle bağırdı "bu avuçlarının hali nee Almila" ellerimi hırsla çektim "sanane sanki beni umursadığın var"eylül koluma girdi "hadi gel pasuman yaparım canım"başımı salladım arkama dönmeden Yektayla göz göz geldik tuhaf bakıyordu bilmiyorum ama tuhaftı işte.
Salona girince beni koltuga oturttu "gazel abla. Gazel ablaa. GAZELLL ABLAAA" sonunda salona girmişti "buyrun Eylül hanım"eylül kaşlarını çattı "pansuman malzemesi getir"gazel abla koşarak gitti ellerim acıyordu avuçlarımı üflemeye başladım acıyordu ben nasıl sıkmıştım öyle ahh lanett.
Gazel abla elinde pasuman çantasıyla geldi "ben yardım edeyim mi"eylül tebessüm etti"gerek yok"gazel ablada tebessüm etti çıkıp gitti. Eylül avuçlarımo açtı pamuğa tentirdiyot döktü pamukla avuçlarama bastırd8 "ahh Eylüll acıyor"cevap vermiyordu ama yavaşlamıştı avuçlarımayara bandı yapıştırdı "kalk sende yemek sofrasına geliyorsun"gözlerimi yavru kedi bakışı gibi yapıp eylüle baktım "eyloş lütfen"sertçe kolumu tuttu "kes ve gel"dedi zorla bahçeye çıkardı.
Eylülün karşısına yektanın yanına oturdum hemen yanımda da abim vardı iksinin ve diğerlerinin delici bakışları üzerime gelmişti sandalyede bağdaş kurdum ellerimi masanın altına aldım.
Babam sert sesiyle konuştu "ne yaptın avuçların o hale geldi"cevap vermedim "konuş dedim sana"ona baktım "sanane ya ben acılarımı böyle yok etmeye çalışıyorum sen dua et de canıma kıymıyorum"kaşlarını çattı amcamda aynı şekilde kaşlarını çattı.
Bu gözler neden bende sürekli avuçlarımı kapatamıyorum yaaa eylüle baktığımda 'boku bu kez yedin'bakışları atıyordu.Babam tekrar konuşacakken masadan kalktım "sizi iyi akşamlar"dedim salondan odama çıktım.
Odama girip kapımı kilitledim balkona girdim gizli yerden o defteri çıkardım koltuğa oturdum üzerime battaniye yi örttüm defteri açtım;
"Merhaba kızım bugünde sensiz ,siyah gözlerine bakamadan saçlarını koklayamadan,seninle konuşamadan canım yanıyor özlüyorum seni bitanem seni ve abini. Her gün sizin için uyanıyorum her gün sizin için yaşamayı öğreniyorum ortaya çıkacağım zaman gercekten çok kızacaksın biliyorum.
Özledim kızım çok özledim.
Seni seven annen..."
Gözümden düşen tek damla deftere bulaşmıştı defteri kapatıp kendime bastırdım kafamı yastığa koydum sessizce ağlayarak defteri öpüyordum gözlerimi kapatıp derin nefes almaya başladım sakinlesmem gerek ağlamadın sen evet sen ağlamazsın sen güçlüsün.
Gözlerim yavaş yavaş kapandı.
Arkadaşlar bölüm yazmak zor değil vote veya yorum gelmesede destek gelmesede ben keyifle yazıyorum okuyan herkese sadece söylemek istediğim şey emeğe saygı lütfen....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...