16.BÖLÜM

11.2K 426 12
                                    

Odama girdiğimde cama yapıştım yekta arabasına bindi giderken öyle bir gaza bastı ki iki dakika içinde gözden kayboldu hay ben senin azıcık süzülerek gitsen yaa.

Kız Almila sen neymişsin hadi neyse her yakışıklıya dibin düşüyor da bu mala karşı ne oldu sempatik yüzü ayrı bişey zeytin karası gözleri ölesiye ayy kurban olayım la sana ayy bir tuhaf oldu hihhh aklıma yeni geldi lann senin kafe gitti ne bok yicem şimdi aman neyse başka bir mekan ayarlayım babanın mafya olma avantajları :) :D Nihahaahaha....

Yatağa kendimi hızlıca attım off benim canım sıkılır kapıyı açtım cırladım "kızz Eylülll yanıma gel hadiii"Eylülde cırlayarak "geliyorumm"melodi şeklinde çıktı lan ben öyle bağırsam mandalar kendi soyunu tüketmek için yalvarır.

Yatağa yattım leptopu elime aldım korku filmi açtım Eylül malını beklemeye başladım sonunda kapıyı öküz gibi açınca geldiğini anlamış oldum. Yanıma yattı elini sırtıma attı filimi başlattım Eylülle izlerken genellikle erkekleri kesiyorduk taaki yavşadığımız adam kızı parça parça kesene kadar.

Eylül leptobun kapağını hızlıca kapattı "mal izliyorduk neden kapattın"dediğimde kolumu tuttu "salak kızı kesiyor görmüyormusun korkuyorum" gözlerimi devirdim kafamı yatağa yasladım Eylülde leptobu alıp yere koydu yastıkları alıp kafamızın altına koydu battaniye dolabımdan battaniye alıp üzerimize örttü.

Eylüle bakıp "yektayla abimlerin arası ne kadar iyi"dediğimde gülerek"yani iyi holdinglerde ortak barda ortak yani araları olmasa ortak olmazlardı hem niye soruyorsun ki"kafamı yastığa gömdüm cevap vermedim enseme yediğim tokatla ona baktım "Almila sen benden mi saklıyorsun lan ben sana her boku söylüyorum"Eylüle bakıp "şey yani ben sadece beğeniyorum yani"dediğimde kıkırdayarak elini üzerime attı "hadi uyu lan" dediğinde ona sarıldım gözlerimi kapattım.

*************

Yanımda ki hafiflikle gözlerimi açtım "azat abi"dedim sessizce "şşş sen uyu güzelim eylülü götürüyorum"sessizce "kalsaydı abi"dedigimde dudağını büzerek "amcana söyle bence" gözlerimi kapatmaya çalışıyordum "tamam abi neyse ben geri uykuya dalıcam"kafamı yastığa gömdüm.

Kapı kapalınca gözlerimi açtım dışarıya baktığımda hava karanlıktı bugün iyice uyumam gerekti.

************

Güneş gözlerimi yok edercesine ışığını gözüme tokat atar gibi vuruyordu yataktan yavaşca kalktım banyoya girdim küveti doldurdum içine bir sürü köpük koydum içine girdim şarkı eşliğinde duşumu aldım.

Banyodan dışarıya çıktım dolaptan kot tulum aldım içinede sarı tişort giydim ayakkabı olarakta bordo vanslarımo giydim. Makyaj masasına oturdum saçlarıma fön çektim hafif bir makyaj yapıp masadan kalktım.

Odadan çıkacakken yatağımın yanında ki komidinin üzerindecki telefonumu aldım çıktım. Merdivenleri zıplayarak yani tabiri caiz hayvan gibi indim Mutfakta kimse yoktu salona girdiğimde sesler bahçeden geliyordu bahçeye çıktığımda kahvaltının bahçeye hazırlandığını gördüm.

Ben masaya oturduğumda sesler kesilmişti amcama baktığımda çok ciddiydi aynı şekilde babamda ama abimde üzüntü ve hayal kırıklığı vardı Azat abim hic bir tepki yoktu tabağındakilerle uğraşıyordu Eylüle aynı şekilde onları umursamadan tabağımı doldurdum kahvemden bir yudum içtim.

Kahvaltılıklarımı bitirdikten sonra sandalyeme yaslandım kahvemle keyf yapıyordum ki babamın sert bakışları bana dönene kadar kahveyi masaya bıraktım "hadi anlatın sizi bu kadar sıkan şey ne"amcam babama baktı babam abime abim bana kim kimi şey yapacak der gibi tövbe tövbee.

Eylüle alttan tekme atmamla konuştu "annen hastaneden çıkmış"abim devam etti "almanya ya dönmüş"tek kaşımı kaldırdım "umrumda değil"kaşlarım bu kez çatılmıştı "bir daha gelmesin"kahvemi yudumlamaya devam ettim.

Herkes diken üstündeyken rahattım evet ama ben buyum daha öncede dedim gamsız öküzüm yalan degil söyledim gülümseyerek "bugün ne yapsak acaba"herkes bana arı si*iyormuşum gibi bakınca"niye öyle bakıyorsunuz ben 2 gündür evde malak gibi yatıyorum bak ben diyorum ben evde kalmak ve yatmakk"dediğimde Eylül çaktırmadan gülüyordu sessizce fısıldayarak "yektayı keserek"alttan tekme atınca "ahh Almila bu bacak senin yüzünden bir gün kopacak"gözlerimi devirdim "o kadar sert vurmadım bilee"kaşlarını çatarak "vursaydın bide"dedi.

Babama dikkatle bakıp "benim kafe yandı çalışanlarım işsiz kaldı ama ben yeni bir yer açmak istiyorum"dediğimde babam gözlerini gözlerime dikti "olur ama biraz beklemen lazım kafe için sana güzel yer buldum orayı üzerime geçirmem lazım"tamam anlamında kafa salladım.

Ayağa kalktım "ben çıkıyorum hadi eyloş gel"kaşlarını çattı "nereye"dediğinde "nereye gidersek bilmiyorum ki"ayağa kalktı koluma girdi kulağıma eğildi "oyuna varmısın "yüzüm tuhaf sekil almıştı"ne oyunu"sessiz konuşuyorduk çünki halen masanın başındaydık.

Eylül kulağıma iyice yaklaştı "yektayı takip edicez"kaşlarım havada süzülürken ben pis pis sırıtmaya başladım bizimkiler bana şaşkın şaşkın bakarken Eylülde gülmeye başladı "hadi hemen"dedigimde bahceden çıkarken "adamlarda sizinle gelecek"arkaya kafamı çevirdim dil çıkardım "bana sakın dil çıkarma Almilaa"hı hı anlamımd akafa salladım.

Biz arabaya bimecektik ki bir araba durdu şöföre hareket ettirmedik arabadan Yekta çıkınca eylilde bende tepindik şöför bize şaşkınca bakıyordu "her zaman ki alışveriş merkezine"tamam anlamında kafa salladı sürücü koltuğunun yanında da başka koruma vardı. Yani size şöyle iza edeyim uçan sinek bile bize dokunamaz ahaha :)

......

ARKADAŞLAR NE YORUM VAR NE VOTE BİR KAÇ KİŞİ MESAJ ATIYOR ÇOK GÜZEL GİDİYOR LÜTFEN YENİ BÖLÜM YAZ DİYE AMA HİÇ DESTEK OLMUYORSUNUZ EMEĞE SAYGI VE BİRAZ DESTEK :) :* :*

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin