30.BÖLÜM

8.3K 386 10
                                    

Uyanmaya çalışıyordum elimde ağırlık vardı gözlerimi açtım sol elime baktığımda yüzümde kocaman gülümseme oluştu çünkü yekta elimi tutarak uyuyordu kafasınıda elime yaslamıştı.

Onu bir süre izledim aşık olmak tuhaf bir histi ve sevgilin sürekli yanındaysa daha başka bir şeydi doğrulmaya çalışırken yektayı uyandırımıştım hemen telaşlanmıştı "iyimisin bir şey mi oldu"dediğinde gülümsedim "yok iyiyim sadece oturmak istedim yatmaktan dikişlerim ağrıdı"dikkatlice yastığı düzeltti sonra beni belimden tutup düzeltti yatağın kenarına oturdu başını başıma yasladı "beni çok korkuttun peri kızı"gülümsedim "seni seviyorum"dedim yaklaştı dudağıma küçük bir öpücük bıraktı.

İkimizde gülümsüyorduk dikişlerim acıyordu ama sesimi çıkarmıyordum bu anı bozmak istemiyordum elimi tuttu bende tuttum gözleri gözlerimin içine hapsetti "aşk bir tek seninle güzel,sevmeyi sende öğrendim,iyki varsın iyki yaşıyorsun hayatım"gözlerim dolmuştu onunda gözleri dolmuştu zor da olsa boynuna sarıldım dolan gözlerimden yaşlar tek tek düşmüştü birbirimizden ayrılınca yekta göz yaşlarımı sildi.

Kapı birden açılınca gelen kişiye baktım Alp abimle Azat abimdi Alp abim gülerek "ooo hastamız iyleşmiş"bende gülümsemiştim yekta yanımdan kalkıp koltuğa geçti Azat abimle Alp abim yanıma oturdu ikiside elimi tuttu sol elim Alp abimde sağ elim Azat abimdeydi ikisinede bakıp "gerçekten iyiyim ben"dediğimde ikiside tuhaf bakıyordu gözlerimi devirdim ellerimi çektim kollarımı birbirine bağladım "moral bozmaya mı geldiniz"dediğimde yüzümü astım "hayır bitanem ama eve çıkarıcaz seni ve bir süpriz var"Azat abimin dediği şeyden sadece son cümleler dikkatimi çekti süpriz acaba neee hımm..

Azat abime baktım "çıkışı yaptınız mı"dedim masum sesle Alp abim gülerek "evet"dedi yekta ayağa kalktı "ee ben o zaman Eylülü çağırıyım da Almilayı hazırlasın."gülümseyerek odadan çıktı.

Abimlere baktım "babam nerde amcam nerde haa"dediğimde ikiside birbirine bakıp sırıttı "siz bir şey karıştırıyorsunuzda neyse"dedim sustum.

Çok geçmeden Eylül odaya girdi yanıma geldi yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Dolaptan çantayı çıkardı abimlere bakıp öksürdü abimlerde ayağa kalktı odadan çıktı.

Eylül bir yandan üzerimi giydiriyordu bir yandan da konuşuyordu "lan dün akşam siz ne tatlıydınız sizi gizliden dinledim bak lütfen kızma yekta ne dedi biliyor musun yok o yüzden kes dinle"gülüyordum "bak elini tutu biraz ağladı sonra dedi ki 'hırçın bir o kadar güzel aşkım"sonrası fısıltıydı tabi"dediğinde gülümsedim.

Bu arada üzerimide değiştirmişti "kız dedikoducu"dediğimde güldü eylülün koluna girdim ayağa kalktım eylül çatayı diger eline aldı sonra beni yavaşca odadan çıkardı abim kızarak yanımıza geldi "lan niye ayağa kaldırıyorsun Azatt"abim Azat abiye seslendiginde Azat abim elinde hasta taşımak için araba vardı yavaşca oturttular yekta sürüyordu sessizce yektayla konuşmaya başladım "aşkımmm"dediğimde sırıtarak kulağımın yanına yaklaştı "hıı söyle bakalım"gülerek "abimler babamlar ne karıştırıyor"dediğimde sırıttı "sırıtma lan kızlar falan bakarsa bu halimle döverim onları"dedigimde seslice kahkaha attı "güçlü aşkım benim"dedi abim ters ters yektaya baktı sonra eski haline döndü arabayı sürmeye devam etti.

Sonunda hastanenin dışına çıkmıştık araba hemen önümüzde durdu ve peşinde on araba daha durdu "abi ne oluyo ya"abim susmam icin "önlem"dedi kısa kesti. Azat abim beni yavaşca arabaya bindirdi sonrada kendileri bindi eylülle Yektada öbür arabayla gitti of ya banane ben yektayla gitmeliydim.

Abimler önde sessizce konuşuyordu "neden ben yektayla gitmedim"abim dikiz aynasından sinirle baktı sonra tekrar önüne döndü araba tümsek gibi bir yerde zıplayınca dikislerim acıdı "ahıhh"diye bağırdım abim yavaşladı azat abim arkaya döndü"iyimisin"dediginde gülümsemeye çalıştım ama acıyordu işte "lan yavaş sürsene kızın dikişleri yeni"diye ikaz etti abim azat abime kafa salladı daha dikkatli sürmeye başladı.

Ayy sonunda eve gelmiştik kapıyı Alp abim açtı elini belime koydu beni yavaşca eve soktu salona soktuğunda karşımda annemle babamı el ele görünce "yuhhh"diye türlü türlü sesler çıkardım annem arkasından kırmızı defter çıkardı "o ne lan"dedim annem olacak kadın gülerek "biz geri evlendik kızım"herkesle göz göze geldim "bu muydu süpriz sahiden süpriz ha baba aramızda bir bağ yoktu şimdi komple uzaksın bana anladın mı bu kadın bu eve girecekse ben giderim"dediğimde annemin ve diğerlerin yüzü düştü "yekta beni otele falan bir yere götürürmüsün yoksa dikişlerim patlayacak sinirden"yekta hızla yanıma geldi koluma girdi "sizler benden uzak durun"dedim.

Yekta kolumdan çıktı elini belime sardı "gidelim mi güzelim"başımı evet anlamında salladım arkamızı döndük salondan çıkarken babam bağırdı "yeter gerçekten yeter bana dön"diye bağırdı ona zorda olsa geri döndüm "ne var lan ne var"babamda bağırarak "bana lan falan deme lan beni dinle yeter sen varya şu hayatta kimsenin kıymatini bilmiyorsun ne benim ne abilerinin ne amcanın ne eylülün nede annenin sen şımarıktan başka hiç bir şey değilsin"ciddimisin anlam da baktım "baba peki sen ha peki sen benim kıymetimi biliyormusun ha ben günlerce yıllarca acı çekerken sen bir kere olsun neyin var dedin mi yok sen hep beni hep uzaktan izledin hicbir zaman acıma ortak olmadın ve tabi ki sen annem olacak kadın sende dahilsin ve bu yüzden bana laf söylemeye hakkınız yok"dedim ağzımdan kaçan hıçkırıkla ağlayacağıma sinyaller veriyordum.

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM YAYINLADIM LÜTFEN YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUMMM :D

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin