21.BÖLÜM

9.4K 412 9
                                    

Yektanın yere yığılmasıyla ona baktım kadir yektayı dövüyordu kadir yumruk atacakken elini tuttum" kadir lütfen dur" kadir sertçe baktı"lan seni öptü" kadirin elini sıkıca tuttum"lütfen tamam bırak"kadir üzerinden kalktı benim kolumdan tuttu sıkıca oturduğumuz yere geldik herkesin gözü bizim üzerimizdeydi Begüm terettütle sormaya çalıştı "neyiniz var ne oldu" kadire bakarak "bir şey yok"dedim.

Elimi kaldırdım barmeni çağırıdm"viski getir çabuk yada ağır bir şeyler çabuk" barmen hızlıca gitti lan beni öptü beni öptü inanamıyorum yaa ben onu deli ediyormuşum ahha abim yaşında yaa barmen elinde ki tepside bir sürü içki vardı masaya koydu viski bardağını aldım kafama diktim peşinden bir kaç bardak daha Eylüle bakıp"biz gidiyoruz sizle yarın konuşuruz" Eylül koluma girdi kadir ayağa kalktı "sizi bırakayım sarhoşsun" kafamı tamam anlamında salladım son kez arkaya baktığımda beni ve kadiri izleyen yektayı ve arkadaşlarını gördüm.

Dışarıya çıkınca vale arabayı getirdi kadir binmeme yardımcı oldu eylülde motora bindi.Kadire baktım ama sinirliydi"kadir" cevap vermiyordu bu hep böyleydi bu arada nedn böyle sinirli diyorsanız kadir benim abim gibidir tam 13 senedir arkadaşım anaokulundan beri hep böyle "kadirr"cevap vermiyordu devam ettim"kadir zorla öptü hem hızlıca ittim tokat attım"halen cevap vermiyordu"bak abime deme daha kötü olur"cevap vermiyordu ve beni deli ediyordu.

Araba durunca eve geldiğimizi anladım "Kadir kardeşim sen bari bana sırtını dönme"gözlerini gözlerime sabitledi"lan sen benim 13 senelik kardeşimsin o piç seni nasıl öper lan hemde zorla"diye bağırdığında "haa böyle bağır susma ya susma"dediğimde gülerek" gel buraya" beni tuttu sarıldı bende ona sarıldım.

arabadan inecekken"bize gelsene"dediğimde suratını eşkitti "kanka yok baban falan vardır diken üstünde oturuyorum yarın okulda görüşürüz sabah alıyım mı seni"gülerek ellerimi çırpttım "kardeşlerin hası yaa beni izbandutlara bırakmaaa"dediğimde sırıtttı eğildim yanağından öptüm arabadan indim.

Evin kapısına geldiğimde korumalar kapıyı açtılar eve girdim koşarak odama gittim kapıyı kapattım kendimi yatağa attım ellerim istemsiz dudaklarıma gitti öptüğü yerleri sevdim.Kendi kendime kahakaha atmaya başladım kapı çalınınca Eylülün geldiğini anladım kapıyı açtım içeriye aldım geri kilitledim. Eylül bana mal mal bakıyordu "kuzi hazırmısın" şaşkınca bana bakıyordu"Eylül yaa Yektaa beni öptüüü hemde dudaktann ve kadir bizi öyle görünce yumruğu yüzüne yapıştırdı tabi ben kadirden önce okkalı bir tokat attım."Eylül şaşkınca bana bakıyordu.

Sonunda kendini toplamıştı "nasıl ya bildiğin dudaktan öptü karşılık verdin mi peki"gözlerimi devirdim "haa hemde öyle bir karşılık verdim ki dudaklarını kopardım kuzi sen iyimisin ya hayır ne karşılığı şaşkınlığım gidince kendimden hızlıca ittim yüzünede tokatı yapıştırdım"dedigimde kendini yatağa attı.

Gülmeye başlayınca yanına uzandım "okulun partisi ne.zaman bilgin varmı"evet okullar açılınca hoşgeldin balosu oluyor özel okul ya parayı nerden koparırsa kar hesabı yapıyorlar "bilmiyorum ki bal"gülümsedim "öptü yaa"dedigimde kolumu cimdikledi "bakıyorumda memnunsun"kıkırdadım "lan ilk öpücüğümdü"kahakaha attım aynı şekilde eylülde gülüyordu.

Kapı çalınca kendimizi topladık "girin"dediğimde gazel abla odaya girdi "almila hanım,eylül hanım babannız salonda sizleri bekliyor"kafa salladım eyloşumla kol kola girdik atlaya zıplaya merdivenleri inmiştik ki ikimizde son basamakta takıldık sırt üstü düştük düşünce de kahkaha atmaya başladık eylül ayağa kalktı sonra beni kaldırdı.

Solana girdiğimizde babamla amcamı gülerken gördük eylülle birbirimize şaşkınca baktık ilk konusan ben oldum "bunların kafasına meteor mu çarpmış"dedigimde bilmiyorum anlamında dudağını büzdü.Babamlara baktığımda gülmeyi kesmişlerdi ama yüzlerinde tebessüm vardı amcam konuştu "kızlar sizlere önceden söylemek istedik anca hazırlanırsınız "babam devam etti "kızlar akşam holdinglerin yemeği var ve sizlerde abilerinizden sonra ki devralacak kişilersiniz o yüzden sizlerde geliyorsunuz"yüzümü astım "desenize mafya toplantısı"amcam gülerek"diyene bakarmısın bayan mafya"tek kaşımı kaldırdım "anlamadım"babamla amcam gülerek "bütün mafyalar seni o gün ki şeklinde hatırlıyor ve sen özel davet aldın küçük hanım"ağzımı o şeklinde yaptım sonradan kahkahayı bastım.

Eylüle baktım"anca hazırlanırız matmazel hadi"kol kola girdik merdivenleri yavaş yavaş çıktık odaya hızlıca girdik Eylül ayakkabı dolabında ki topukluları çıkardı bende elbiselerin hepsini yatağa attım Eylülle yan yaan geldik "çok renkli olmuycak siyah ideal renk sonuçta siyah takımlı adamların içine giricez uyumlu olalım"elime siyah uzun sırt dekoltesi olan elbiseyi denedim çok güzel olmuştu daha sonra çok mini göğüs dekoltesi olan elbiseyi denedim çok kısaydı. Daha sonra eteği bol ama kısa sırtı açık önü ful kapalı denedim daralınca çıkardım siyah mini sırtında dekoltesi olan taşlarla süslenmiş elbisenin etekte biten kısmının taşlarla süslenmiş goğüs kısmı tam oturan süper elbiseydi ayakkabı olarak yüksek topuk siyah ayakkabı giydim.

Şimdi sıra eylüldeydi uyumlu olacaktık yatakta ki elbiseleri tek tek denettim sonunda aynı sekilde mini göğüs dekoltesi olan goğüs dekoltesi taşlarla süslenmiş etek kısmı dar vücuda yapışan çok güzel olmuştu ayakkabı olarakta siyah yüksek ayakkabıyı giydi hay maşallah bize makyaj masasına oturduk elime maşayı aldım saçlarını maşalayıp dağınık topuz yaptım makyaj olarakta gözlerini belirginleştirecek şekilde yaptım toz pembe ruj sürdükten sonra beni oturttu saçlarımı düzleştirdi yan tarafıma koyduk dudaklarıma kırmızı ruj sürdü ve diğer şeyleri yaptı.

Sırt sırta verdik boy aynasının karşısına geçtik daş gibi olmuştuk telefondan selfi çektik instagrama attık.


ARKADAŞLAR VOTE VE YORUM ATMIYORSUNUZ OLMUYOR BÖYLE EMEĞE SAYGISIZLIK YAPIYORSUNUZ LÜTFEN AMA ... :*

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin