28.BÖLÜM

8.3K 386 6
                                    

Sabah uyandığımda kollarımın arasında biri vardı gözlerimi açtığımda yekta yanımdaydı gülümseyerek onu izlemeye başladım burnunun üzerine öpücük bıraktım uyanmadı belimde ki elleri daha çok sıkı oldu sanki kaçmak isteyen var.

Gözlerimi kapatp geri uyuyacaktım ki gülerek yekta uyandı "uyumak yok hadi kalk"alnıma öpücük bıraktı yataktan yavaşca kalktı bende yataktan kalktım yekta tişortünü üzerine geçirdi "yekta canım sen aşağıya in " dediğimde önce sinsice gülümsedi sonra aklına bir şey geldi sanırım ciddileşerek odadan çıktı.

Dün kaç saat ormanda kaldığım için hemen duşa girdim 15 dakika sonra duştan hemen çıktım iç çamaşırlarımı giyindim hemen dolabın karşısına geçtim dolaptan sıfır kol mor tişort çıkardım kot şort giydim ayakkbımı dolabımı açtım bağcıklı spor ayakkabılarımı çıkardım hızla giydim telefonumu aldım mesajlara baktım begüm atmıştı;

"kanka okula gine gelmiycek misin?"

"begüm rahatsızım ben zaten eylül benim yerime geliyor önemli bir konu olursa eylül bana anlatır :*"

Telefonu şortumun cebine attım odamdan çıktım merdivenleri hızla indim ayaklarım azıcık acıyordu ama önemli bir şeyler yoktu mutfağa geçtiğimde herkes kahvaltı yapıyordu Eylülüm hariç tabi yektanın yanına oturdum yandan bakış attım sonra babama baktım.

Babam sinirliydi ama konuşmuyordu Azat abime baktığımda bir sinir vardı ama bende çözememiştim Alp'e bakmaya hiç niyetim yoktu kolay kolay barışmıycam biraz sürünsün it.

Ay it demişken Azat abim bana köpek almıştı ayaga kalktım Azat abime bakıp "abi ya senin aldığın köpek nerde gördün mü"gülerek"en son salondaydı"solana hızlıca gittim ordan oraya koşturuyordu şaşkındı aklıma gelen fikirle kucağıma ald8m sevmeye başladım "küçük köpekçik senin adın artık şaşkın tamam mı çirkin seniii"minnak yaa çok tatlı kahverengi gözleri vardı kocaman tüyleri bembeyazdı.

Havlamaya başladı"sen sinirlendin mi şaşkın hanım"evet kızdı ahaba erkek olsaydı daha iyi anlaşırdık ama böyle daha tatlı.

Elimi başına getirdim sevdim sevdim sonra öptüm ayağa kalktım "ben acıktım karnımı doyuruyum sonra seninle ilgilenelim"köpeği yere bıraktım mutfağa geri girdim yektanın yanına oturdum kahvemden bir yudum içtim yektanın kulağına eğildim "kahvaltıdan sonra çıkıp gezelim"gülümseyerek kulağıma eğildi"olur güzellik"bende gülümsedim peynirden domestesten bir parça alıp yedim telefonum çalınca elime aldım kadir arıyordu;

"Kadirim buyur"

"Almiloş sen hastamısın"

Kahkaha atarak konuşmaya devam ettim.
"Lan yok ne hastası bugün okula gitmemek için bizim kızları kandırdım biliyorsun yoksa gelirler zorla götürürler"

"Almila bu zekan nerden geliyor çok merak ediyorum haftaya kesin gelmeye çalış"

"Off kadir tamam ilk hafta diye gitmiyorum ben zaten"

"Tamam kanka bir şey demedik"

"Tamam bayy öptüm"

"Bende öptüm bay"

Telefonu kapattım masaya koydum yekta sorar gözlerle bana bakıyordu sessizce "sonra"dedim tamam anlamında kafa salladı. Biz böyle iyi olduk yaa vallaha hoşlanmaya başladım ne biliyim sahiplenmesi ve bana bu kadar yakın davranması bana iyi geliyordu mutlu oluyordum.

Azat abime alttan tekme attım ne var anlamında baktı gözlerimi devirdim bunda bir şey vardı yoksa trip atar gibi bakmazdı sinirli gibiydi de ha bu arada hiç alp abime pas vermiyorlar babam bile oh oh.. :D

Azat abim ayağa kalktı salona geçti bende pesinden gittim kolunu tuttum "abi neyin var ne oldu ha burada niye sinirlisin"sakinleşmeye çalışır gibi duruyordu "Almila abine çok kızgınım tamam senin yaptığın bir hataydı ama o pezevenk sana bunu yapamaz yani halen sinirlerim bozuluyor yaa"sarıldım "sakinn abicim sakinn"ayağımıza sürtünen şeyle irkildim kafamı yere eğince bizim şaşkını gördüm kucağıma aldım sevmeye başladım.

Koltuğa oturdum kucağımda seviyordum şaşkında ben sevdikçe şımarıyordu dışarıdan bir sılah sesi geldi peş peşe gelmeye başladı hızlıca bahçeye koştuğumda adamlar evi çember içine almıştı ateş ediyordu.

Alp abim beni arkasına aldı diğerleride silahlarını çıkarmıs ateş ediyordu yektayla babama baktığımda adamların yanına koştu yanlarında ateş etmeye başladı Azat abimle alp 'de koştu bir an silahlar susmuştu bağırış sesi geliyordu bütün herkes bana dönünce korktum babama baktım "baba ne oldu"babam endişelenmişti "eve kaç"hayır anlamında kafa salladım "baba sizi bırakmam"babam bağırarak "git"dedi.

Arkamı döndüm eve girecekken sırtımda hissettiğim acıyla yere yığıldım nefes alamıyordu bağırış sesleri artık bana sadece uğultu olarak geliyordu nefes alışım kesik kesikti sonrası kocaman bir karanlık....

ARKADAŞLAR OKUL HAZIRLIĞI DERKEN KISA BİR BÖLÜM OLDU ZOR YAZDIM BU BÖLÜMÜ HA BU ARADA OKULLAR AÇILDIĞIMDA SIK SIK YB ATAMIYCAM AMA YAZICAM BIRAKMIYCAM SİZLERİ SEVİYORUM :*

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin