MULTİMEDYA ALMİLA
Sarp'a yeri tarif ettim, gaza köklediği gibi mekana getirdi, arabadan inince bütün adamlar beni tanıdığı için başlarıyla selam verdiler, mekana girince bizim locaya oturduk, barmen beni görünce koşarak geldi "Hoş geldiniz Almila hanım"başımla selamına karşılık verdim "sen bana viski getiriyorsun canım, Sarp sen"dediğimde gülümseyerek "bana da viski lütfen"dedi.
Sarp elini belime atınca, tedirgin oldum "eee güzellik senin abin kim" gülümseyerek "sen tanımıyor musun, inanmıyorum"gülümsedi "hayır, adını söylesene "ilerleyen saatlerde görürsün zaten"bana biraz daha yaklaştı "peki güzellik"barmen viskileri getirince ,masaya bıraktı ilk bardağı kafama diktim.
Sarp gülerek aynı benim gibi içti, ikinci bardağını bana doğru kaldırdı, bende aynı şekilde kaldırdım, havada tokuşturduk aynı anda kafaya diktik ,birden hıçkırdım, gülmeye başladık sarp üçüncü bardakla, dördüncü bardağı da kafaya dikti, gülmeyi bırakıp ciddileşti konuşmaya başladı "benden ne istediler biliyor musun"ne anlamında baktım "bu masum kızı öldürmeyi"sarptan uzaklaşacaktım ki, beni öpmeye çalıştı "uzak dur benden"ayağa kalktığımda beni belimden tuttu, sertçe kendine yapıştırdı tam öpecekken biri beni arkasına aldı.
O kişiye baktığında bana sinirle bakan abimi gördüm, abim Sarpı tek yumruğuyla yere serdi "lan şerefsiz sen nasıl cesaret edersin ha "bir yumruk ,bir yumruk daha peşinden ,bir yumruk daha, müzik durmuştu, adamlar Sarpı sürükleyerek mekandan çıkardı.
Abim kolumu sıkarak odaların olduğu yere doğru çekiştiriyordu "abi dursana"diye bağırdığım da gülmeye başladım, bana ters ters bakıp "sen sarhoş musun ahhh, lanet olsun"beni kendi odasına soktu, adamlarına bakıp bir şeyler dedi.
Koltuğa yatıp bacak bacak üstüne attım "evet abi dinliyorum, beni kurtarma sebebin neydi??. Hani benden nefret ediyordun"sertçe bana baktı sinirliydi belli"sen bu O.... çocuğunu tanımıyor musun Almila"gülerek "sarpı mı??"gülerek"bugün tanıştım Alp"dedim.
Kapı çalınca açtı ,elinde fincan vardı masaya fincanı koydu, beni oturur hale getirdi "iç şunu"ters ters bakıp "bana bağırma"fincanda ki kahveden iki yudum aldım "nasıl öpmesine izin verirsin"kahvemden bir kaç yudum daha aldım" öpmesine izin vermedim ,zaten ayağa kalktım itmeye çalıştım"boynunu kütlettikten sonra "lan ben gelmeseydim adam seni ayakta götürüyordu"sinirle yakasına yapıştım "benimle adam gibi konuş, ben or..... değilim anladın mı sen nasıl abisin ya ,senden nefret ediyorum anladın mı "hızlıca odasından çıktım.
Koşarak mekanın içinden geçip çıkışa koştum,geldiğimde adamlar kapıda sıra olmuştu "ne oluyor ya"adamlardan biri konuşmaya başladı "Almila hanım eve gitmeniz lazım,babanızın kesin emri"tamam anlamında kafa salladım, adam arabanın kapısını açtı. Arabaya bindim içimi büyük korku aldı ,babamdan büyük bir azar işiteceğim ya.
Başımı cama yasladım derin derin nefes almaya başladım, araba durunca adam kapıyı açtı,arabadan indim evin kapısını çalacaktım ki, kapı açıldı büyülü ev woww, içeriye girdiğimde salona geçtim,babam salonda volta atıyordu, salona girdiğimde bana öyle bir baktı ki yer yarılsa da içine girsem diye dua etmeye başladım.
Sinirlenince millet burnundan solur, babam gözlerinden soluyordu, anormal adam hızla geldi, beni kolumdan tutup duvara yapıştırdı "sen o piçi tanıyor muydun Almila"öyle bir sormuştu ki aynı psikopatlar gibi "baba, Korkutma beni"boğazımı sıkmaya başlayınca, gözümden yaşlar akmaya başladı, bırakınca yere oturdum ,nefessiz kalmıştım yavaşça ayağa kalktım "annem gibi bende gideceğim,kaçacağım, bu yaptıkların yanında kalmayacak, Serkan Ünal"yavaşça salondan çıktım arkamdan bağırıyordu "hiç bir yere gidemeyeceksin ,annen beni bıraktı ama senin beni bırakmana izin vermeyeceğim gidemeyeceksin"diye kükredi, kırılma sesleri geliyordu, gine salonu yerle bir ediyordu.
Odama geldiğimde kapımı kapattım kilitledim, müziği son ses açtım, kimse ağlamamı duymasın diye, kapının arkasına oturdum, hıçkırarak ağlamaya başladım ,babam beni öldürecekti, hangi baba kızına bunu yapar, boğazımı sıktı, babamın bu yaptığı unutulacak bir şey mi HAYIR peki AFFEDİLECEK bir şey mi kesinlikle değil, yavaşça ayağa kalktım, banyoya girdim üzerimdekileri çıkardım, kirli sepetine attım, küveti ayarladıktan sonra içine girdim.
Banyodan çıktıktan hemen sonra dolaptan mavi uzun elbisemi giydim ,saçımı yandan ördüm, balkona çıkıp koltuğuma oturdum ,kitaplıktan elime annemin bana yazdığı kitabı aldım, babamın bundan haberi yoktu, 2 sene önce benim adıma kargoyla gelmişti.
Koltuğa yayıldım ,rastgele bir sayfayı açtım;
"Umut hayatımda durmadan aradığım tek varlık kızım, o umudu sende bulacağım, seni yanıma almak için elimden geleni yapacağım,korkuyorum güzel kızım, benim yaşadıklarımı yaşamandan korkuyorum, baban seni çok seviyor ,sakın unutma, o hep serttir, ama kalbi senden farklı değil, kızma ona biliyorsun, o hep bağırır, kırar döker ,sonra kedi gibi olur, sen sev babanı ,ben sevemedim güzel, kızım affet beni"
Gözlerimde ki yaşlar deftere tek tek düşüyordu ,kafamı koltuğa rahat bir şekilde yerleştirdikten sonra kollarımı birbirine dolayıp uyuma çalıştım ,ve bunda başarılı olmuştum.
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEKK <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...