MULTİMEDYA ALMİLA
Konuşmaya başlayacaktım ama canını yakmaktan korkuyordum elimi saçlarında gezdirmeyi bıraktım "Eyloşum hadi anlat"Eylül derin nefes aldı "ben sizden çıkarken çok sinirliydim--neyse işte Burak'ın evine gittim beni eve davet etti ben adam gibi konuşuruz diye tahmin ederken o beni zorla öpüp...bana.sahip.oldu"ellerimi yumruk yaptım "onu öldürcem nasıl böyle bir şey yapar Eylül. Peki amcamlar onlar nerden öğrendi"Eylül derinden bir nefes aldı "Benim telefonum çalınca Burak açmış abim Burak'ın sesini duyunca deli olmuş evi basıncada beni o halde bulunca.."hıçkırarak ağlamaya başladı.
Eylüle sarıldıktan sonra tekrar sakinleştirme aşamasına girdim ve sakinleştirdim."Eylül ben pasuman için malzeme getiriyim dudağın ve kaşın patlamış mikrop kapmasın canım kuzim"tamam anlamında kafa salladı kapıyı 2 kere tıkladım adamlar kapıyı açtılar. Tabi çıkarken adamlara öyle bir bakış atmıştım ki başlarını eğdiler itaat edin hah şöyle olun.
Merdivenleri çıktım salona girdim "zorla tecavüz etmiş ama siz kabahati Eylülde buldunuz öyle mi siz nasıl böyle bir hata yapabiliyorsunuz haa"Azat abim sakin olmak için uğraşıyordu Alp abim ise sinirden boynunda ki damarların patlayacağı burdan belli oluyordu amcam ve babam ise konuşup birbirlerine bağırıyordu çisel yengem ise koltuğa oturmuş kafasını ellerinin içine almış yengeme yaklaştım "sen-sen nasıl bir annesin ya kızın aşağıda ne halde sen burda böyle rahat rahat oturuyorsun Bravo"ellerimle alkış ritmi tuttum hepsi bana sinirle baktı bende onlara aynı şekilde baktım ve sesimi sert ve sinir bozucu şekilde çıkarmaya özen çıkardım "Eylüle zarar veremiyceksiniz izin vermiycem".
Çalışan kadınlara bağırarak "pasuman için gerekli malzemeleri ve buz torbası getirin 2 dakikanız var"diye kükredim.Azat abi yanıma geldi elimi tuttu "canım Eylül nasıl ya ben o anlık sinirle baya vurmuşum ben ilgileniyim mi"elimi hızlıca çektim kendimden uzaklaştırdım gülerek "bakıyorum da sende bunlara benzemeye başlamışsın acıyorum sana acıyorum size ailede ki iki kızınızı da enkazdan başka hiç bir şey yapmıyorsunuz"çalışan koşarak bana malzemeleri getirdi "Almila hanım başka ne istersiniz"gülerek "bant getir şunların ağzını bantla"dedim.
Arkamı döndüm topuklularla zor yürüyünce çıkarıp duvara fırlattım. Merdivenleri koşarak indim adamlar beni görünce hızla kapıyı açtılar odaya girdim dizlerimin üzerine oturdum.
Pamuğa tentirdiyot (böyle mi yazılıyordu unuttum neyse hani böyle kan rengi gibi olan)dudağına bastırdım sonra kaşına elime aldığım yara bandını dudağına ve kaşına yapıştırdım şişmesin diyede buz torbasını koydum.
Eylül yere yatıp cenin pozisyonuna girince endişeyle yüzüne baktım "bir yerin mi ağrıyor balım"başını evet anlamında salladı "neren ağrıyor peki canım"Eylül yüzünü ekşitip bacaklarını daha çok kendine çekti ayağa kalktım lanet okuyarak yukarıya çıktım salona tekrar girdim.
Elimi enseme geçirdim sonra konuşmaya başladım "Azat abi Eylülün kasıkları çok ağrıyormuş iki büklüm yerde yatıyor bi bak ya"evet Azat abim doktor hemde kadın doğum geri zekalı sen erkeksin git ürolojide çalış kadın düşkünü.
Beraber merdivenleri indik odaya beraber girdiğimizde Eylül bacaklarını kendine daha çok çekmiş hıçkırarak ağlıyordu Azat abim yaklaştı bacaklarını düzeltti düz yatırdı kasık bölgesine baskı yapınca Eylül boğuk sesle çığlık attı tabi boğuk çıkar ağlamaktan helak olmuştu.
Azat abi Eylülü kucakladı odadan çıkardı bende peşinden gidiyordum bodrum kattan çıktı tekrar bir kat çıktı ve tekrar bir merdiven çıktık Eylülün odasına girdik abisi yavaşca yatağa yatırdı "Almila senden rica etsem Eylüle duş aldırır mısın"tamam anlamında kafa salladım.
Azat abi odadan çıktı Eylülü soydum banyoya soktum küveti sıcak suyla doldurdum biz kızlar regli döneminde de böyle yapardık kasık ağrısı sonuçta küvete yavaşca girmesi için yardım ettim biz birbirimizden utanmazdık arada beraberde duş alırdık merak etmeyin lezbiyen değiliz.
Saçına şampuan döktüm saçına yavaşca masaj yaparak köpürttüm sonra vücuduna lifle köpürttüm ama Eylül lifi elimden alıp sertçe vücuduna sürüyordu öyle çok bastırmıştı ki kanamaya başlamıştı "Eylül napıyosun kendine zarar veriyorsun dur boynunla sırtın kanıyor"dediğimde elini hızla suya vurdu "ben artık kirlendim hangi su beni temizliycek hangi sabun"diye bağırarak ağlıyordu.
Vücudunda ki köpüğü yıkadıktan sonra havluya sardım odaya soktum iç çamaşırlarını giydirdim dolabından beyaz uzun ama çok zarif olan elbisesini giydirdim saçlarını kuruttum fön çektim makyaj yaparak morluklarını kapattıp güzel görünüm sağladım. Saçlarını yolar falan diye sıkı at kuyruğu yaptım ayağına da cam gibi duran babetlerini giydirdim.
Koluna girdim yavaşca aşağıya indirdim salona girerken geri gitmek için kolumdan çıkmaya çalışıyordu ama zorla salona soktum bütün gözler bize dönünce Eylülün gözleri doldu bir elimi beline kodum diğer elimle elini tuttum Eylül benim her ne kadar kuzenim olsada ben onu bunca senedir öz kardeş gibi gördüm canımda ki candı onun canının yanması benim de canımın yanmasıydı.
Beraber ikili koltuğa oturduk kafasını kaldırmıyordu elimle çenesini tuttum yumuşak ve otoriter sesimle "sen yanlış bir şey yapmadın Eylül sana yanlış yaptılar ve abi olmaya çalışan bu kazmalar gerekirse o piçin canını alacaklar"kafamı onlara çevirdigimde başlarını evet anlamında sallıyorlardı elleriyle oynamaktan parmakları kıpkırmızı olmuştu.
Kafasını bana çevirdim gözlerini benimkilere odakladı seslice yutkundu "ben nasıl yaşıycam Almila gururum zedelendi bana tecavüz edildi buna ailem bile inanmazken ben nasıl yaşıycam"gülümseyerek "kızım bizim ailemiz sadece soy isimden ibaret biz ikimizin ailesiyiz sen ve ben hatırlatıyım"ona sıkıca sarıldım aynı şekilde bana sarıldı.
Birbirimizden ayrılınca Çisel yengeye baktım kızının yüzüne bile bakmıyordu kahkaha atarak "yaa Çisel yenge sende annem gibi ortadan kaybolsan ne iyi olur ya hiç değilse Eylülün canı boşa yanmaz yalandan da olsa kızım diye sarıl"derin ve sıkıntılı nefes alıp verdim.
Babamlara baktığımda hiç bir duygu yoktu ben zaten çözemiyorum bunları amcama dikkatlice bakınca gözlerini bana çevirdi aynı şekilde mal mal bakıyordu abime baktığımda telefonla konuşurken birden hızlıca ayağa kalktı "hadi Azat bulduk Burak piçini"dedi Azat abim hızlıca salonda ki çekmeceden silahını aldı beline soktu Eylül titrek sesiyle "bende gelicem ölümünü seyretmek istiyorum....
ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM LÜTFEN DESTEKK <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...