Evet çok mutluyum çünkü yektayla evlencektim daha ne istiyim aşık olduğum biriyle evlencem babamın isteyeceği biriyle değil...
Eve girdiğimde herkes alkışlayıp kutluyordu yektanın annesi babasıda burdaydı onlarda ikimizi tebrik ettiler Alp yanıma gelip bana sarıldı kulağıma eğilip"mutlu ol bücür" diye fısıldadı hafiften kırkırdadım abime sıkıca sarıldım "çok mutluyum zaten abi"saçıma öpücük kondurdu ve geri çekildi. Azat abimde bana yaklaştı bana sarılıp "mutlu ol canımm" dedi bende ona sıkıca sarıldım"sizde yanımda olursanız neden mutsuz olayım ki"bir süre daha sarıldıktan sonra ayrıldık.
Annem ve Babamın yanına yaklaştım önce anneme sonra babama sarıldım.Onların yanından ayrılıp yektanın yanına gidecekken babam bileğimden tutup kendine çevirdi kendine yaklaştırdı alnıma küçük bir buse kondurdu gözleri doluydu"benim küçük kızım" dedi ve tekrar kendine çekip sıkıca sarıldım bende kollarımı boynuna doladım bir süre öyle kaldıktan sonra babamla birbirimizden ayrıldık.
Yektanın yanına geçip oturdum elleriyle elimi tuttu hemde yüzük olan elimiiii :) bende onun elini tuttum yektanın annesi bize bakıp"yarın gelip istesek olur mu"babama baktım babamda bana bakıyordu"olur mu sence canım" anneme bakıp sormuştu annem gülümseyerek"olur tabi ki"dedi bana bakarak bende yektaya baktım"herkes beni evlendirmek için bu anı bekliyormuş gibi" dedim gülerek sessizce.Yekta bana yaklaşıp "çünkü herkes biliyor senin kime ait olduğunu"güldüm elini daha sıkı tuttum.
Banu teyzeye baktım"ee banu teyzecim mutlu olmuştursunuz"dediğimde bana gözlerini devirdi "evet mutlu oldumda teyze ne kızım bana artık anne diyeceksin" ben öylece kalmıştım yekta gülerek annesine baktı"anne kız daha yeni yeni alışacak birden anne demesini bekleme"dedi bende gülümseyerek"peki Banu annecim"dedim Banu teyze gülümseyerek yektaya baktı"bak oğlum gelin kızım alıştı hemen"gelin kızım ne lan oha çüşşş yavaş gel anne dedik diye hemen bir yerleri kalktı karının yaaa....
Yekta bana bakıp gülmeye başladı"evlenince bizi neler bekliyor çok merak ediyorum"dediğimde Yekta iyce gülmeye başladı abimin sesiyle ona döndüm"ama kızı almak o kadar kolay değil yekta bey bu kızın 2 abisi var biliyorsun dimi Azatı hallettin diyelim ben varım"dediğinde "ohffff abim vurdu gol oldumu desek"yekta abime öyle bir baktı ki şaşkınlığın en değişik haliyle "ama"dedi bende gülmeye başladım"abicimm kaçarım bende"dediğimde yekta kahkaha atarak"Almila vurdu goll oldu"bende güldüm.
Gazel abla gülerek salona girdi"şimdi bu güzel günde şerbet içinde ağzının tatlansın" gülerek "gazel ablam yaa"şımarık ses tonumla konuşmuştum oda bana bakıp güldü Gazel abla yektayla bana uzatınca alıp içmeye başladık gerçekten çok güzel tadı vardı.
*******
Eylülle hazırlanıyorduk ne giyeceğime bir türlü karar veremiyordum bugün beni istemeye geleceklerdi Eylül bütün elbiselerimi yatağın üzerine dizmişti "Almila kırmızı giy"kafamıolur anlamında salladım elinde ki elbiseyi denedim aynanın karşısına geçtim üst kısmı straplez vücuda yapışan alt kısmı bol etek aynada kendime baktım hayır anlamında kafa salladım.
Eylül elinde başka bir elbiseyi kaldırdı petrol mavisi kısa bir elbiseydi onuda hemen üzerime geçirdim aynanın karşısına geçtim ince askılı dizlerimin 15 cm falan yukarısında baya kısa elbiseydi Yekta kıza bilirdi yani kuzenleri falan gelecekmiş ayy yekta kızar mı dedim ahaha ayyyyy ben yektayla değişcem herhalde aynada kendime fazla baktığım iin Eylülün azarına mağruz kaldım elinde başka mor bir elbise vardı hemen onu üzerime geçirdim kalın askılı bu da kısa elbiseydi ama çokk güzel olmuştu askıları beyaz ve mor karışımlı çiçekler vardı belimi ince ve zarif göstermişti.
Eylül bana bakıp ıslık çaldı "çok güzel oldun vallaha" güldüm"hadi sende giy üstünüde saçlarımızı yapalım Eylülüm"güldü oda hızlıca üzerini giydi makyaj masasına oturduk ikimizde kapı çalınca ikimizde arkaya döndük annem odaya girmişti"misafirler gelmeye başladı kızlar" gülümseyerek"az kaldı işimiz" tamam anlamında kafa salladı odadan çıktı makyajıma başladım Eylülde kendi makyajını tamamlıyordu saçlarımı sıkı bir at kuyruğu yaptım Eylülde saçlarını topuz yaptı
Ayağıma siyah topuklularımı giydim Eylülde topuklularını giydi beraber odadan çıktık merdivenlerden indik bahçeye geçtik herkes yavaş yavaş geliyordu babamın bir kaç arkadaşı vardı ve Yektanın kuzenleride gelmişti. yanlarına gittim daş elini uzattı"ben ilker "dedi elini tuttum "bende Almila"omzumda hissettiğim elle ürperdim kafamı çevirdiğimde Yektayı gördüm gülümsedim ilkerin elinde ki elimi çektim yektaya sarıldım diğer kuzenleriylede tanıştım.
Yektayı süzdükten sonra gülerek"çok yakışıklı olmuşsun aşkım"dediğimde elini belime koydu beni kendine biraz daha yaklaştırdı "sende"kafasını boyun girintime soktu boyun girintime bir tane öpücük bıraktı "çok" sonra dudağıma öpücük bıraktı"güzel olmuşsun"gülümsediğimde "babamlar görürse seni vururlar"güldüğünde beraber Eylülle ozanın yanına gittik eylül gülümseyerek"bahçeyi çok güzel dekorize etmişler"bahçeyi inceledikten sonra gülümsedim"aynen çok güzel olmuş"dedim sonra sinsice güldüm"ee siz ne zaman evlencesiniz"ozanla eylül öksürmeye başladı.
Babam bize bakıp eliyle gelin işareti yapıyordu yekta elimi tuttu ozanda eylülün elini tuttu beraber bizimkilerin yanına gittik "çocuklar nişanı istemeyi bir arada yapıyoruz biliyorsunuz dimi"kafa salladık "biliyoruz baba" dedim. Babam ve yektanın babası karşılıklı oturdu annem babamın yanına banu annemde yektanın babasının yanına oturdu gazel abla beni yanına çağırınc akoşarak yanına gittim elinde ki kahve fincanlarıyla dolu olan tepsiyi elime aldım "fincanın kulpunda kurdale olna yektanın" göz kırptım gazel ablaya bizimkilerin yanına gittim herkese kahvesini dağıttım en son yektaya verdim gülümseyerek aldı yektanın babası içerken lafa girdi"sebebi ziyaretimiz belli" gülümsedi bana baktı sonra babama ve abime baktı "Allahın emriyle peygamberin kavliyle kızınız Almilayı oğlumuz yektaya isteriz siz ne dersiniz"babam abime baktı abimde bana bakıyordu kafa salladım abime abimde babama baktı kafa salladı babam yektanın babasına baktı "gençlerde birbirine aşık zaten verdim gitti"yektaya baktığımda gülüyordu banu anneyle kayınbabamın elini öptüm sonra annmle babamın elini öptüm en sonda yektanın boynuna atladım beni döndürmeye başladı "aldım kızınızı " diye bağırdı bende güldüm.
Amcam elinde yüzüklerle geldi Eylülün elinde de tepsi vardı yanlarına gittik yektayla ellerimi uzattık yüzüklerimi parmağımıza taktılar amcam kurdaleyi kestikten sonra amcama sarıldım sonra amcam eylülün elinden tepsiyi aldı ben Eylüle sımsıkısarıldım Yektada ozana sarıldı yektanın kuzenleriylede sarıldıktan sonra içki servisleri falan başladı gece yarısına kadar eğlendik herşey bitince millet dağılmaya başladı Yektanın yanına gittim elimi ensesine koydum kendime çektim dudağına güzel bir öpücük kondurdum sonra geri çekildim "çok yoruldum yarın buluşuruz aşkım" dedim gülümsedi alnıma öpücük kondurdu "git uyu bitanem yarın ben gelir seni alırım"arkama döndüm Eylülle yukarıya çıktık. Odama girince soyundum hemen eşortmanlarımı giydim Eylülde hemen eşortmanlarını giydi yanıma attı kendini....
CANLARIMMMM YENİ BÖLÜM GELDİ YORUMLARI BEKLİYORUMMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Ficção AdolescenteMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...