33.BÖLÜM

8.1K 356 4
                                    

MULTİMEDYA YEKTAYA SARILDIĞI AN

Adam bana doğru geliyordu ahh ne yapcam ki şimdi korkuyorum vallaha ya ben daha yeni kendime geldim tekrar ameliyathaneye gitmek istemiyorum yaa banane off torpidoyu açtığım da adamların yedek silahları vardı elime aldım tetigi çektim hazır bir şekilde beklemeye başladım korkma Almila sakin derin derin nefes al off kalbim yerinden çıkacak sanki kalbim sakin ol ama off off.

Adam şuan tam karşımdaydı ve cama doğrultmuştu silahı derin derin nefes almaya başladım belkide şuan son nefesimi alıyordum gözlerimi kapattim ama birden başka silah sesleri geldi gözümü açtığımda babamı ve abimleri gördüm sevincimden hızlıca arabadan indim yekta koşarak bana geldi"ahhh çok korktum Almila sana bir şey olacak diye çok korktum"bana sarılırken diğer yandan babamlarla konuşuyordu suan korkum gitmisti çünkü güvendiğim kollardaydım.

Yektadan ayrıldığımda elimde ki silahı aldı "iyimisin dikişlerin acıyo mu bir yerinde bir şey varmı zarar verdiler mi"yektaya gözlerimi devirdim "az sakin bitanem bak ben gayet iyiyim"gülümsedi elimi tuttu geldikleri sokak arasına doğru çekiştirerek götürdü sokakta bizinkilerin arabaları vardı.

Arabaya bindim bana gülümseyerek "burdan uzaklara gidiyoruz bitanem"kaşlarımı çattım "nereye"dediğimde gülümseyerek "çünkü burda tehlikedesiniz seni abinlerle beraber güvenli bir yere götürcez"kafa salladım.

Yekteda sürücü koltuğuna geçti yanıma oturunca onun o güzel parfüm kokusunu içime çektim.
O arabayı sürerken bende onu izliyordum "çok mu yakışıklıyım"gülerek söylemişti "evet ama sadece benim yakışıklım"dediğimde ikimizde güldük eliyle elimi tuttu "sende sadece benim güzelimsin"utanarak gülmüştüm neden ki ama ayy Almila saçmalama...

Araba sahilde durunca ilk yekta indi sonra arabanın etrafında dolandı benim tarafıma geldi kapımı açtık elimi tuttu yavaşca arabadan indirdi sonra yat'a doğru ilerlemeye başladık biz yat'a binmiştik ki üç araba birden durdu baktığımda ozanla eylül ve Azat abimle Alp abim bize doğru geliyorlardı onlarda bindiklerinde yekta kaptanın yanın gitti talimat verdi.

Eylül yanıma geldi boynuma atladı "ya sana bir şey olsaydı çok korktum Almila çok " bende Eylüle sıkıca sarıldım "ama bak burdayım"dedim uysal bir sesle benden ayrıldığında ağladığı fark ettim gözünde ki yaşı sildim "ama ağlama bak iyiyim ben"dedim hafifce gülümsedi ozan yanıma geldi "iyi olduğuna sevindim yengecim"dedi bana sarıldı bende sarıldım yenge dedi yaa tövbe tövbeeeee ayyyyyhh..

Abimlere baktığımda ikiside aynı sekilde bakıyordu ve aynı şekilde duruyordu varya bunları tanımasam ikiz falan derim yanlarına gittim kollarımı ikisinede doladım "abiciklerim"ikiside ellerini bana dolayınca güldüm "sizi seviyorum abişkolarım"dedim Azat abim yanağıma öpücük bıraktı ayrıldım Alp abimde anlımı öptü bıraktı"korkuttun bizi küçük kız"gülümsedim yektanın yanına geçtim eliyle elimi kavradı sonra birleştirdi "bu eller hep benim elimde olucak hanım efendi"başımı sallayarak "emredersiniz efendim"dedim sonra gülmeye başladım Eylülle ozan ikisi bir köşeye çekilmiş konuşuyorlardı acaba bunlar sevgili mi oldu kiiii....

Yektaya döndüğümde beni izlediği fark ettim "yekta bunlar sevgili mi oldu"yekta gülümseyerek "gecen ozan eve sarhoş geldi ayıldığında çektim köşeye konuştum derdin ne diye bana dedi ki ben Eylüle aşık oldum ama onun bana karşı hissettiklerini bilmiyorum başına bin türlü olay gelmiş kızın ama ben onu her haliyle kabul ediyorum dedi bir şekilde ikna edicem dedi sanırım Almilam senin Eylülün artık ozanın"dediğinde şaşkınca Eylüllere döndüm Eylül başını ozana yaslamış ozanda Eylüle çok uyumlu duruyordular.

Abimlere döndüğümde hiç takmıyordular bu iyiye işaret gülümseyerek Yektaya döndüm "yani mutlu son mu olucak bizim de"yekta gülerek "hemde en mutlusundan"dudaklarını anlıma bastıdı kokluyarak öptü "bu kokuyu hiç bir yerde bulamıyorum bu koku beni sakinleştiren tek varlık"gülümsedigimde aklıma gelen fikirle elinden çekiştirerek ön tarafa cektim.

Bana şaşkınca bakıyordu "dediklerimi yap"gülümsedi "o gün ki gibi mi"kafamı salladım ben denize döndüm o bana "derin bir nefes al aşkım"dedim derin bir nefes aldığını duya biliyordu çünkü tam dibimdeydi "gözlerini kapat ama yekta"dedi kıkırdadı "tamam"dedi.

Bende konsantire olmaya çalışarak konuşmaya devam ettim "denizin sesini dinle dalgaların sesini kuşların martıların rüzgarın sesini"dediğimde onu verdiğim komutları ben tek tek yapmıştım ve şuan öyle çok rahatlamıştım ki.

Gözlerimi açtım yektaya döndüğümde onun bana dönük olduğunu gördüm denizin kokusu yerine benim kokumu içine çekiyordu ellerini tuttum sonra kendimi yektaya yasladım başımı göğsüne yasladım "seni seviyorum"ellerini belime doladı "ben seni daha çok seviyorum"dedi bende ellerimi onun beline doladım.

Bir kaç dakika öyle kalmıştık takkii abimin öksürük sesiyle "yemek yemeğe geliyorsunuz sanırım"dedi evet anlamında kafa salladım abim gidince yekta tuhaf bir sesle "abin kıskandı sanırım"dedi gülümseyerek "ne alaka yaaa"dediğimde gülümseyerek "bakışından anlamadın mı abin çok kıskanıyo ama sen fark etmiyorsun"dedi tek omzumu banane anlamında salladım "hadi hadi eğer şimdi gitmezsek abin beni tekneden atacak"gülerek yemek masası olan kapalı yere girdik.

Masada tek kuş sütü eksikti maşallah masaya oturdum "yemekler müthiş görünüyor"dediğimde güldüler herkes tabağını dolduruyordu. Gülerek eğlenerek yemekleri yedik.

Kaptan bizim oturduğumuz yere geldi "Alp bey rotamıza geldik eğer bir isteğiniz yoksa odama gidebilir miyim"abim başını sallayınca adam gitti.

Abime baktığımda "otele falan gitseydik denizde kalmayalım ya"dediğimde abim güldü "yok yok böyle iyi hem biraz farklılık olsun"yekta da gülerek "evet evet böyle daha iyi"dedi peki anlamında kafa salladım meyve suyumdan bir yudum daha aldım aynı anda masadan kalktık abimle Azat abim kaptan kısmına çıktı eylülle ozan dışarıya bizde teknenin üzerinde ki minderli yere gectik üzerimize baddaniye örtük yıldızları izleyerek konuşmaya başladık "bak şu yıldız sensin Almila"gösterdiği yıldıza baktığımda çok parlıyordu hemen onun yanında bir yıldız daha vardı "bak şu yanında kide sensin"gülümseyerek "onların yanında ki de gelecekte ki çocuklarımız"gülmeye basladığımda ne kadar yorgun olduğumu anladım yektaya biraz daha sokuldum ve uykuya daldım.

Umarım begenirsiniz sayın okuyucular :)

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin