25.BÖLÜM

9.3K 397 6
                                    

MULTİMEDYA TORPİL ATARKEN Kİ HALİ :) :D

Kadirin arabaya biner binmez "sür sür çabuk"diye bağırmıştım, 2 araba ile  sanki evden kaçıyorduk, ha birde havamız vardı, son ses müzik arabanın üstü açık,cool cool şarkı söyleyerek Bara gidiyoruz, Begümü dürttüm "kardeşim hangi bara gidiyoruz"Begüm gülerek "merak etme abinlerin bara değil,başka bir bara "ellerimi havada çırptım kadir önden bağırarak "eyloş neden gelmedi"dediğinde kahkaha attım "yemedi"Melis kahkaha atarak "yazık yaa Fırat amca izin vermedi kesin"kahkaha atarak "babamda izin vermedi,ama ceza alacağımı bile bile ben geldim"hepsi kahkaha atıyordu kadir tekrar konuştu "kanka yarın doğum günün partin için biz mekanı ayarladık, abilerinizin de haberi var"gülümsedim.

Arkaya baktığımda Ege'lerin araba daha eğlenceli duruyordu onlarda ki müzik daha yüksekti Cem ayağa kalkmış camı tutarak şarkıya eşlik ediyordu selin elinde ki şal gibi şeyi havaya kaldırıp sallıyordu Melis normal şekilde oturuyordu bir sorun vardı sanırım eğildim radyonun sesini son ses yaptım arkaya döndüm dizlerimin üzerine geldim Cem'e kapak yaptım gülüyordu.

Kadire seslendim "kanka bizim torpiller arabada mı"kadir gülerek "hadi canım kanka tehlikeli ama"gülerek "ya sen bir şey olmaz" Begüm de eteğimi tutuyordu rüzgardan havalanmasın diye Melis torpilleri ve çakmağı verdi,torpilin birini yaktım Ege'lerin arabaya attım patlayınca hepsi korktu biz hepimiz kahkaha atıyoruz, Ege torpidodan zorla bir şeyler çıkardı Cem'e verdi, onlarda da kız kaçıran vardı, ondan korkmuyordum, o sadece ses yapıyordu ama hafiften korkmadım desem yalan olur,bende torpili yaktım Cem'le aynı anda arabalara attık bizim arabada ses yankılanırken orada Melis havaya sıçramıştı ayy canımmm..

Melis elinde boya torpilini uzatınca bağırdım"lan bu ağır olur vallahi, Ege bizi döver, arabam battı diye"Melis kahkaha atarak "sen atmazsan ben atacağım hadi hadi"off çektim elime aldım torpilin ucunu yaktım Egelere atacakken yektanın arabasını gördüm elimde patlayacak iken onun arabasına attım ,tabi onun araba üzeri kapalı olunca arabanın üzeri battı.

Yekta arabayı durdurdu bana sinirle baktı bende orta parmağımı havaya kaldırıp kahkaha attım. Kadir bağırarak "sen kimin arabasına attın onu"kahkahalarımın arasından zorla konuştum "yektanın.. Arabasına ... Attım"gülmekten karnıma sancı girmişti.

Araba durunca bara geldiğimizi anladım barın önü doluydu arabadan indik topluca bara girdik offf müziğe bak yaa "çok güzel bu şarkı yaa"diyen Melis'e gülümseyerek eşlik ettim. Kadir bizi yönlendirerek bir masaya topladı U şeklindeydi hepimiz sığışmıştık ,barmen hızlıca yanımıza geldi "ne isterdiniz"kadire baktık hepimiz"sen hepimize önce bir bira sonradan viskiye çevir okey"tamam anlamında kafa salladı gitti.

Melis eline aldığı birasıyla ayağa kalktı dans edenlerin arasına girdi egede peşinden gitti. Bende elime biramı aldım kadiri tuttum "hadi sende benimle dans edeceksin yoksa konuşmam"kadir boynunu büktü "ölümü gör kanka bırak beni"gözlerimi devirdim "senin ölüne de dirine de"tövbe tövbe yaa Melis'lerin yanına gittim.

Dans edip şakalaşıp kahkaha atıyorduk elimde ki bira bitince elimi salladım barmen koşarak yanıma geldi viski getirdi Melise ve Ege'yede viski verdi yanımızdan gitti yanıma biri geldi "selam güzellik tanışalım mı"konuşan kişiye döndüm "oww yakışıklı selam"dedim gülümseyerek elini uzattı "ben berk senin adın ne??" gülerek "benim de adım Almila"dedim.

Elini belime koydu "seni tanıyor muyum ben"dedi kaşlarını çatarak "bilmem belki tanıyorsundur belki sende beni öldürmeye çalışan mafyaların oğullarından birisindir"gülümsedim içki etki etmeye başlamıştı "mafyalar derken"kahakaha atarak "ya ben Serkan yılmazın kızıyım aaa tanımıyor musun hıck hıck"hıçkırık tutmuştu Berk'in yüzü düşmüştü ve ciddileşmişti elini belime daha çok yerleştirdi "yaaa demek Serkan beyin meşhur kızı sensin"kahkaha attı "evet herkes benim peşimde canımı almak için türlü türlü oyunlar yapıyor"kahkaha attım.

Kahkaham yarım kaldı çünkü berk yere düştü yanıma tam olarak döndüm Alp abim azat abim ve yekta buradaydı Alp abim berk'i yerde haşat etmekle meşguldü Azat abim kolumdan çekiştirerek bardan çıkardı barın en köşesine getirdi, bağırmaya başladı "baban sana gitme diyor, senin ne işin var lan buralarda, madem bara falan gideceksiniz, gidin bizim bara ne işiniz var ha burada, ya bu adam seni kaçırsaydı, ya bir şey yapsaydı,  salak mısın kızım"ne bağırıyorsun aptall "yaa abi ne diyorsun yaa sanane hem istediğim yere giderim sananeee"...

Berk'i tutarak yanıma getirdiler Alp abim bir kolunu tutmuş yekta bir kolunu tutmuş önümde diz çöktürmüştü yekta tekme atınca onlara bağırdım "yaa adam bana zarar vermedi ki niye vuruyorsunuz bırakın berki"abim sinirle baktı "seninle evde hesaplaşcaz kes şimdi beni dinle bu pezevenk bizi tehtid eden adamın oğlu ve senin peşindeydi sen kendi elinle adamın kucağına düştü yekta seni takip etmeseydi şimdiye seni bulamazdık bulurduk da ceseti anca"babamların ortak dediği adamın oğlu demek bizi tehtid eden hani şu degerli kızlarınız ölecek diyen adamın oğlu.

Ayağımı geri çektim sonra hızla adamın yüzüne tekme attım tabi şarhoşluğun etkisiyle geriye tökezedim adamın burnundan kanlar yere düşerken sacını tutup bana bakmasını sağladım "babana diyorsun ki öldürmeye çalıştığım kız senin canını almaya gelecek"saçını çekebildiğim kadar çektim adam bağırıp kükrüyordu saçını bıraktım.

Yektaya bakıp kahakaha atarak "araba için özür dilerim yektacımmm"dedim öpücük atarak sonra kahkaha atmaya başladım azat abimi tutarak "abi içkiyi falza kaçırdım sanırım" gözümden yaşlar akmaya başlayınca bende şaşırdım ama rahatlayınca hıçkırarak abime sarıldım beni kucakladı "Alp yekta siz bu şerefsizi halledersiniz ben küçük hanımı eve götüreyim"bunu duymuştum başımı Azat abimin göğsüne dayadım gerisi boşluk....

ARKADAŞLAR LÜTFEN YORUMLARINIZI BEKLİYORUM VE VOTELERİNİZİDE . BAZI ARKADAŞLARIMIZ BÖLÜMLERİME YORUM ATIYOR ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZİN SAYENİZDE YAZIYORUM ÖPÜYORUM SİZLERİ CANLARIMM :*

MAFYANIN KIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin