MULTİMEDYA YEKTA YILMAZEylülle beraber merdivenleri çıkyorduk ki "Almila ünal" diye biri seslendi arkamı dönmemle yekta yılmazla göz göze geldik "soysallar bir sorun mu çıkarmış"kaşlarımı çattım "sizi ilgilendirecek bir şey değil"dediğimde arkama bakmadan odama çıktık kapıyı öyle bir kapatmıştım ki ses bütün kafede yankılanmıştı odadan volta atmaya başlamıştım.
Odamın kapısı çalınca "gir"diye kükredim demin esip kükrediğim adam odaya girdi "buyrun Almila hanım"yanına yaklaştım "bana silah ver "adam kafa salladı "hemen getiriyorum Almila hanım"kafa salladım.
Almila gelip kolumu tuttu "silahı napacaksın"gözlerimi devirdim "salak burayı bassalar ne bok yicez"tek kaşını kaldırıp düşünmeye başladı "bilmiyorum ki yaaa ben korkuyorum"Eylüle sarıldım "korkma bize zarar veremiycekler sen burda bekle ben aşağıya iniyorum"ondan ayrıldım kapıyı kapatıp kilitledim Eylüle zarar vermelerine asla izin vermem.
Adam koşarak silahı bana uzattı yedek kurşunlarıda verdi sonra çekip gitti yavaş adımlarla aşağıya indim kafeyi boşalmışlardı kapıda bir sürü koruma vardı ahmaklar arka kapıya koruma koymamışlardı oraya yöneldim kapıya geldiğimde bir sürü araba geliyordu.
Silahı kapıya doğrulttum adamlarımın olduğu yere bakıp bağırdım "soysallar burdan geliyorr"adamların yarısı koşarak bizim tarafa geldi "Almila hanım siz geride durun"onlara sertçe baktım "kesin çenenizi 2 kişi yukarıya çıksın eğer Eylülün başına bir şey gelirse ölünüzü sikerim"adamlardan ikisi yukarıya çıktı.
Kapıdan içeriye hızlıca biri girdi yüzüne baktığımda yekta yılmazdı "hanım efendi siz biraz geride durun" gözlerimi devirdim "hiç geri basacak birine benziyormuyum"ön kapıdan sertçe kırılma sesi geldi arkama baktığımda abim ve azat abim vardı koşarak kapıları tuttular bir sürü adam içeri girdi büyük çatışma çıkacaktı ve o yüksek ses "Almila derhal yukarıya çık"bu babamdı "hayır çıkmıycam soysalların itini bende vurucam"dediğimde abim beni arkasına aldı "sana zarar gelmesini istemiyorum"Azat abi yanıma gelio endişeyle sorular sormaya başladı "Eylül nerde"-"başka bir yere mi gitti"hemen bende konuştum "hayır yukarıda odaya kilitledim ona zarar veremezler"alp abim kolumdan tutup kadınlar tuvaletine sokup kapıyı kilitledi.
Ahh lanet olsun yaa "açın şu kapıyı kimse duymuyor muuu"kapıya tekme atıyordum ama az kalsın topuklularla yere düşecektim. Offff bu kapı açılmalı lanet olsun yaaaa.
Silah sesleri gelince çatışmanın başladığını anladım bağırış sesleri vardı "lan yanıyo şuraya yangın tüpünü sıkın" kulağıma kapıya yasladım "Almila hanımı kilitlediğiniz kapıyı yaktılar " kulağımı kapıdan çektim siktir yaa bunlar kafeme ne yapıyorlar ahh kırılma sesleri ne oluyorr Allahım ne olur ölmek için gençim.
Kapıya attıkları bir şey yere düşerken çok ses geldi kapının altından duman sızmaya başlayınce korkmaya başladım kapıyı yumruklamaya başladım "imdatt"ses gelmiyordu "beni çıkarın hadi ama ya duyan yok muuu"yok cevap gelmiyordu.
Duman tuvalete o kadar çok dolmuştu ki nefesim daraldım sırtımı duvara yasladım nefes almamak için burnumu kapattım ama daraldım yavaş yavaş yere çömeldim dizlerimi kendime çektim bağıramıyordum çünkü her dumandı ve bu yanık kokusu başımı döndürmeye başlamıştı.
Gözlerim yavaş yavaş kapanırken son kez yardım diledim "beni.kurtarın"....
*************
-ALP'İN AĞZINDAN(ALMİLANIN ABİSİ)-Almilayı zorla lavaboya kilitlemiştim soysallar içeriye baskın yapınca ilk önce çatışma başlattık korumalar kızları götürecekti ama içeriye atılan molotoflar yüzünden hepimiz dışarı çıktık kulağımda Almilanın çığlıkları vardı ama içeriye giremiyorduk her yer ateş almıştı soysalların adamı durmadan kafeye molotof atıyorlardı.
Adamlara bağırıp emirler yağdırıyordum içeriye girmeleri için bağırıyordum ama hiç biri içeriye giremiyordu soysallara durmadan vurmayı devam ediyorduk Azatla göz göze bakıp girecegimize dair anlaştık elimle 1.2.3 diye gösterdim aynı anda koşup kafeye girdik.
Ben lavobonun oraya koştum Azat merdivenlere koştu lavobonun kapısı cayır cayır yanıyordu kapıya tekme attığımda yere düştü tuvalette ki dolaplar dahil her şey yanmıştı Almila yerde yatıyordu üzerimde ki ceketi çıkarttım üzerine örttüm kucakladığım gibi koşarak kafeden çıktım.
Azat çoktan çıkmıştı Eylül kendindeydi yekta yılmaz koşarak yanımıza geldi babamla amcamda koşarak geldi "ambulans çağırın"diye gürledim yekta bana bakıp "getir benim arabaya ambulans geç gelir hadi"peşinden koşarak arabaya bindik.
Çok hızlı sürüp 15 dakika içinde hastaneye yetiştirdi bizi tekrar kucaklayıp hastaneye girdim "sedye getirin doktor yokmuu"hasta bakıcılar koşarak sedye getirdiler meleğimi sedyeye yatırdım doktorlar nabzına falan bakarak hızlıca götürdüler.
Duvara hızlıca yumruk geçirdim "ahh lanet olsun ben niye onu oraya kilitledim ki"tekrar geçirdim bir tane daha geçirecektim ki kolumu biri tuttu tutan kişiye baktığımda yektaydı "bir şey olmuycak ona kendini suçlama"dedi.
Lan nasıl suçlamayım kızı zorla oraya ben soktum şimdi ona bir şey olursa kendimi nasıl affederim lanet olsun yaa off ona bir şey olursa kendimi öldürürüm.
Doktor odadan çıkıp hemşirelere bağırdı "solunum cihazı getirin çabuk"kapıyı tekrar kapattılar.
- 2 saat sonra -
Doktor odadan çıkınca ona doğru koştuk babamlar amcamlar kuzenler Eylülün pek bir şeyi yoktu sadece biraz dumandan dolayı halsizdi "Almila hanım şuan iyi ciğerlerine fazla duman gittiği için nefes alması imkansızdı solunum cihazıyla az çok kendine getirdik bugün müşade altında kalacak"dediginde herkes rahatlamıştı kötü birşey olmamıştı.
Yekta yanıma geldi elini omzuma koydu "soysalların kökünü kazımanın zamanı gelmişti"dedi dişlerini sıkarak yektaya ne oluyo lan diye bilirsiniz yekta bizim holdinlerin ortağı ve bizim barında ortağı.
ARKADAŞLAR YORUMLAYIN VE VOTELEYİN LÜTFEN EMEĞE SAYGI OKUYORSUNUZ AMA. VOTE ATMIYORSUNUZ LÜTFEN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM :* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KIZI
Teen FictionMAFYA KIZI, SİZİ FARKLI DÜŞÜNCELERE SOKACAK ,BAZEN ÜZECEK, BAZEN MUTLU EDECEK, BAZEN NE KADAR SAÇMA DEDİRTECEK ,AMA GÜZEL... KİTAP TAMAMLANMIŞTIR. ---KİTAPTAN KESİT --- "Eliyle ellerimi tuttu avuçlarının içine aldı "bu elleri tutmayı çok özledi...