Chapter 51 - Ženevský Obraz (Part One)

7.8K 506 47
                                    

Lissa's point of view.

Zastavím Liamův černý Volkswagen Passat na podélném parkovišti před budovou Fallen. Všechno je to najednou zvláštní. Vždycky jsem byla zvyknutá na projíždění centrem okolo vysoké prosklené stavby Syndikátu v modrém Passatu se skoseným zadkem – teď ani jedna z těchto dvou věcí neexistují. Na místě bývalého Syndikátu stojí tento menší komplex, kterému šéfuje Zayn. Člověk, jenž si mě vyhlédl už na začátku mé cesty do Ženevy a chtěl se mnou spát.

Ironie, co?

Teď je on tou osobou, která mi může pomoct v tom, abych se naučila prožívat pravý ženevský život. Můj osud je v tomto městě jednoduše zpečetěný. Pokaždé, když se někam vzdálím, objeví se Harry, aby mě zatáhnul zase zpátky. Není to nic jiného, než začarovaný kruh. Tak proč bych měla pořád utíkat? Ukážu Harrymu Stylesovi, že si se mnou už nadále nemůže zahrávat podle své libosti. Už mu nedovolím, aby mě znovu uhodil a aby mě ponižoval. Nechci se tak na dně cítit už nikdy v životě – tak poníženě, jako jsem se cítila před ním jsem se nikdy necítila před nikým.

Podívám se směrem k základně Fallen. Zayn otevře mohutné hnědé dveře svým ramenem. V jedné ruce drží nějaký svazek složek a v druhé telefon. Někomu volá. Na moment se rozhlédne. Jakmile jeho čokoládové oči spatří černý Volkswagen, vydá se krokem ke mně. Hovor ukončí a mobil si strčí do kapsy od svých kalhot. Není to příliš zvyklé, vidět Zayna Malika v černém nažehleném obleku s ulízanými vlasy. Vždycky měl takový rebelovský vzhled, teď by ho člověk tipoval klidně na slušňáka.

"Nazdar," pozdraví mě a posadí se na sedadlo spolujezdce. "Za půl hodiny máme sraz s Kikki v La Praille. Lépe řečeno, ty tam s ní máš sraz. Já tě jenom využiju k tomu, abys mě odvezla do kavárny." Věnuje mi pohled. Zamrká svými dlouhými řasy a mírně našpulí své plné rty. "Kikki tě bude tahat po obchodech, kosmetice a kadeřnictví, aby tě trošku uvedla do ženevského stylu. Nemůžeš se tu pohybovat v pytlových džínách a otrhaném tričku. Barva bude momentálně jedno. Až zjistím, pro co máš předpoklady, půjdeš do spolku. Prozatím tě budu zkoušet."

Šlápnu na plyn, čímž uvedu vozidlo do pohybu. Můj společník se pohodlněji rozvalí na sedadle spolujezdce. Posune jej dozadu, aby si mohl nohy uložit na palubní desku. Zamračím se, když mám jeho nízký podpatek přímo v zorném poli. "Děláš ze mě svojí služku?" zeptám se ho na rovinu.

"Proč bych to dělal?" zeptá se on na oplátku mě pobaveně. "Jenom mě vyhodíš u kavárny a můžeš jet za Kikki. Ona ti v téhle oblasti poradí lépe než já, krásko."

Typický Zayn Malik. Je požádaný, aby něco udělal, ale místo toho to hodí na někoho jiného. Vehementně mi celou dobu tvrdil, že to bude on, kdo mě bude učit, ale zatím to nedodržuje. Doufám jenom, že až mě bude někdo učit řídit po ženevsku, tak to nebude Nicolas. Pilotovat stíhačku mu sice jde, ale nikdo mu nevěří v oblastí aut.

Pamatuju si moc dobře na tu chvíli, kdy jsem byla na prvním pořádném ženevském večírku s Harrym. Tehdy jsem měla na sobě přiléhavé červené šaty, protože si to tak pan Styles přál. Závodilo se a on mě do toho závodu vsadil. Ještě však před tímto osudným závodem závodil Nicolas s někým jiným a lidé se vsázeli, do čeho Bardin narazí. Schytala to budova – což překvapilo úplně všechny.

"Já tě upozorňuju, že jsem ti ten sex slíbila za to, že mě budeš učit ty. Ne ostatní," upozorním ho. Na světelném semaforu vyskočí červená.

Přendám nohu z plynu na brzdu, ale Zayn mě zastaví; "Jeď. Na červenou ti tady lední medvěd sere," poví a následně mi věnuje pohled. "Já svůj slib dodržím. Naučím tě všechny ty věci, ale jak se oblékat není zrovna dvakrát mojí silnou stránkou. Je mi to u prdele, co budeš mít na sobě, hlavně ať je to sexy. Kikki je sexy vždycky. Takže ti poradí lépe. A třeba ti řekne něco, co ti pomůže zhubnout. Ty oplácané tvary jsou sice fajn, ale tady s tím neuspěješ."

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat