Louis' point of view.
Chytit Harryho Stylese je pro mě něco jako poslání. Hlavně je to takový můj jednorožec. Bájný kůň, kterého když chcete chytit, tak se vždycky něco pokazí. Pokaždé, když chci toho hajzla dostat, něco se stane.
"Tomlinsone, ty ses nějak rozjel," pronese otráveně Fluence vedle mě. Ta blonďatá dáma z Interpolu je mi vážně teď u prdele. Přísahám, že jestli tam Styles bude, a ona se do toho začne míchat, tak ji normálně zastřelím. Nikdy jsem si nemyslel, že nějaký člověk dokáže být tak otravný, jako ona. "Myslela jsem, že rušení nočního klidu řešit nechceš."
"Jde vidět, že ti to jako blondýně nedochází," zavrčím. Nemá smysl jí to dopodrobna vysvětlovat. Pokud si na to není schopná přijít sama, ode mě se to rozhodně nedozví. Zachytím její otázky, ale neodpovídám na ně.
S hlasitým skřípáním pneumatik vjedu dovnitř. Dole se absolutně nic nejede, proto po nájezdech vyjíždím nahoru. Je mi jasné, že jsou všichni tam, pokud se tady nelegálně závodilo. Všichni jsou tak neskutečně průhlední, pořád se to tady děje dokola. To se pak člověk nesmí divit, že už to policii nebaví stále řešit.
Policejní maják překvapí všechny, když uskakují na stranu. Fluence překvapeně na mě koukne, když auto zhoupnu do smyku a zastavím. Na nic nečekám a z auta vystupuju. "Kde je Styles?!" zakřičím, když se hudba utiší. Přimhouřím oči, abych si nevšímal protitutek a drog všude tady okolo.
"Tomlinsone, jaké překvapení." První ke mně přijde Jeff. "Myslel jsem, že tvoje návštěvy skončily snad už tak před rokem. Co se zase děje?"
"Otázky tady kladu já, Gordone." Jsem si vědomý všech pohledů, které se na nás snášejí.
"Kde je Styles? Kamaráde, to musíš fakt jinam." Jeff se nervózně rozhlédne všude kolem. Tenhle chlápek je hodně špatný lhář. "Styles se tu neukázal už hodně dlouhou dobu. Nevím, co s ním je."
"Kdyby ses za tu dobu alespoň naučil lhát!" Vyjedu po něm naštvaně a rozhlédnu se. Ten prolhaný hajzl tady někde musí být. "Je jasné, že je Styles hvězdou tvých večírku."
"Chlape, když nevíme, kde je, tak asi nevíme, kde je." Přidá se Horan. Ruce má zastrčené hluboko do kapes a krčí svými rameny. Na spodním rtu se mu zaleskne ten hloupý kovový kroužek.
Naštvaně si dám ruce v bok a nakloním hlavu. "Mám snad přestat být slepý a všechny vás tady zavřít do jednoho? Myslíte si, že ten váš byznys nekřičí na celé město? Ptám se naposledy. Kde je Styles?"
"Já bych se asi podíval nejdřív do tvé prdele." Samozřejmě, že tady nechybí ani Malik. "Možná tu ten zkurvysyn byl, ale už tu není."
Podívám se na něho. "Já mít tvé průsery, tak radši držím zobák."
Ucítím na svém rameni lehký dotek. Perfektně upravená manikúra mi prozrazuje, že na mě sahá Fluence. Z kapsy vytáhne odznak a všem ho ukáže. "Fluence d'Clio. Interpol. Já být vámi, tak nám hezky řeknu, kde Styles je - jinak se tomu také říká maření vyšetřování." Rozhlédne se. "A jak vidím, spousta věcí tady není zrovna... legální."
"Já se z toho asi poseru." Pokračuje Malik a zasměje se. "Oni na Harolda vytáhli už i Interpol. Ty vole, ten zasranec za chvíli bude celebrita."
"Opravdu začínám mít pocit, že přestaneme být slepí." Je mi jasné, že moje výhružky tady nemají žádný smysl. Popravdě je tady policie na jejich půdě. Je neuvěřitelné, jak se tohle město dokázalo vyšplhat na nejvyšší příčky mezi těžkými zločiny.
ČTEŠ
Hopeless
Fanfiction"Láska je cit, který si vymysleli lidé, aby měli omluvu pro své naivní chování."