Všechny prosím, aby si po dočtení tohoto dílu přečetli poznámku autora a nepřeskakovali ji. Děkuji :)
Nobody' point of view - O několik týdnů dříve.
"Co to je?"
Liam Payne si vzal do ruky úhledně poskládaný papír a rozevřel ho. Oříškové oči sledovaly řadu natištěných písmenek až po naškrábaný podpis. Musel si přečíst všechna slova několikrát, aby jeho mozek pochopil jejich skutečnost. Nechtěl tomu věřit. Vzhlédl a zadíval se na vystřelující vodotrysk z řeky.
"Sračky, které se musely zbytečně zkurveně zařizovat."
Harry Styles zavřel své zelené oči a zhluboka si vydechnul. Ruce měl spojené mezi svýma nohama uloženýma na dřevěné desce mola. Prsty levé ruky se mu stále chvěly, ačkoliv se je snažil pravačkou zastavit. Jeho chodidla objímala studená voda, v níž je měl volně spuštěné. Zvedl dlaně za účelem promnutí si úst a oči pomalinku otevřel. Zadíval se na tyčící se hory – místo, které nikdy žádný ze spolků neobsadil za celých dvě stě let svého působení.
"Harolde, tohle je notářem ověřený papír, uvědomuješ si to." Liam se neptá, oznamuje to, přičemž několikrát poklepe prstem na udělené razítko.
"Bez tebe bych to kurva že nevěděl."
Švýcar se musel nadechnout a napočítat v duchu do pěti, aby se svým nejlepčím kamarádem neztratil trpělivost. Pustit se do rozhovoru s Harrym vždycky vyžadovalo obrovskou sebekontrolu, aby člověk nevybouchnul. Brit byl totiž věčně buď ironický, sarkastický, sprostý, anebo odsekávající. Dostat z něho smysluplnou odpověď vyžaduje nadlidský výkon.
"Dobře, tak jinak. Tohle je notářem ověřený papír o dědictví."
"Kurva, Payne, ty seš tak zatraceně bystrej." Harry se zapřel rukama o molo a mírně se zaklonil dozadu.
"Co to má jakože znamenat? Proč máš papír, který rozhoduje o tvém majetku?"
"Do prdele, Liame. To ti to zkurveně nedochází, proč to sakra mám? Proč asi?!" Brit se postavil do své plné dvoumetrové výšky a zatnul obě pěsti. "Použij ten svůj zkurvený mozek a zatraceně se zapřemýšlej!"
"Proč já s tebou nadále ztrácím čas, Harry? Vyjmenuj mi alespoň dva důvody, proč se s tebou vůbec ještě bavím! Žes mě zachránil, to jsem ti už dávno splatil, takže jsem zvědavý."
Liam si založil ruce na hrudníku a chvíli čekal. Pobaveně se ušklíbl, protože Harry mlčel. Jenom se na něho zamračeně díval.
"To jsem si mohl myslet, že budeš zticha, ale já to řeknu za tebe. Je to jenom moje dobrá vůle, že jsem pořád s tebou a že se po tom všem ještě o tebe starám!"
"Můžeš klidně vypadnout do prdele."
"Vole, kdy ti to už konečně dojde?" Švýcar rozhodil rukou, ve které svíral papír. Musel jej držet v levé ruce, protože na té pravé mu chyběl palec, který mu musel být amputovaný poté, co mu ho Syndikát ohavným způsobem rozdrtil. Mučili ho jenom pro to, aby vyprovokovali Harryho. I oni věděli, jak moc mu na tomhle člověku záleželo, i když si to pravděpodobně nikdy sám nepřizná.
"Záleží mi na tobě! Seš můj kámoš, zatraceně."
"Skončil jsi s tou zkurvenou dojemností?! Nerozpláčeš se mi tady kurva náhodou?"
ČTEŠ
Hopeless
Fanfiction"Láska je cit, který si vymysleli lidé, aby měli omluvu pro své naivní chování."