"Já si nemyslím, že někdy usne," zašeptám a snažím se dívat do Harryho pokoje klíčovou dírkou. Na sobě už mám volnější oblečení a hlavně mi už nohy nezdobí vysoké podpatky. Jsem odlíčená a vlasy mám v ledabylém drdolu. "Jak mu vezmeš klíč, jestli se zamkne?"
"On se na noc nezamyká," zašeptá Liam taky a zůstává opřený o stěnu. Petrolejová lampa nám pomalu dohořívá, když se podívá na hodinky. "Jsou už čtyři ráno. Nechceš se jít vážně vyspat? Můžeme jet později, Harry stejně bude vyspávat."
"To je dobrý. Já to vydržím, nevzdám to teď." Oko přesunu zpátky ke klíčové dírce a snažím se zpozorovat Harryho pohyb. Nevím, jak se mám chovat, až budu s Liamem venku. Můžu zkusit utéct a nahlásit na policii, kde se Harry schovává. Jenomže co by se pak stalo Liamovi, kdybych se s ním nevrátila? Proč všechno musí být komplikované?
"Pozor, jde sem." Všimnu si, jak se ke dveřím přibližují těsné černé kalhoty a rychle od dveří ustoupím. Rychle otevřu dveře do svého pokoje, aby to vypadalo, že vcházím do něj. Liam zůstává opřený o stěnu, když Harry vyleze ven. Evidentně ho naše přítomnost zaskočí.
"Co se to tady kurva děje? Nějaký zkurvený čajový dýchánek?" Harryho oči se přesunou na mou osobu. "Neměla bys spát, lásko?"
"Kdo by na jejím místě spal, Harry?" zastane se mě okamžitě Liam. "Lissa si šla jenom pro vodu."
Harry se pobaveně pousměje. "Lissa si šla jenom pro vodu," zopakuje Liamovou francouzštinou. "Kurva, ona se tu snad chová jako doma. Já to vážně seru." Zavře za sebou dveře a jde do kuchyně. Pořád ho pozoruju. Je to vlastně poprvé, co mi od našeho setkání neřekl celým jménem. Harry si nás nevšímá, sám si nalije do sklenice kolu a přesune se do koupelny. Po chvíli se nám dostane zvuku, na který čekáme. Zvuk tekoucí vody.
"Dobře, Lisso, teď budeš mít jediný úkol. Jdi do kuchyně a hlídej ho. Bude to jen sekunda, ale nikdy nevíš, co se může stát. Kdyby vylezl, snaž se ho zdržet."
Podívám se na svého nového kamaráda, jestli to opravdu myslí vážně. "Mám ho zdržet? Díky." Ale přesunu se na určenou pozici. Liam zaleze do Harryho pokoje a pro mě nastává nejdelší půlminuta v celém mém životě.
Pořád kontroluju jak koupelnové dveře, tak dveře od Harryho pokoje. Voda přestává téct a já se připravuju na nejhorší. Absolutně netuším, jak bych ho měla zdržet. Pravděpodobně by mě ani neposlouchal a poslal by mě někam do háje.
"Mám ho," zašeptá Liam a zavře za sebou dveře pokoje od Harryho. Klíč mi triumfálně ukáže a potom si ho schová do kapsy. Postaví se vedle mě a usměje se. "Podívej, Liss, vezmu tě nahoru a ukážu ti to tady. Ty se pak na základě toho všeho rozhodneš, jestli utečeš pryč. Já už nějakou výmluvu u Harryho vymyslím."
"Jsi hodný, Liame." Pohladím ho po ruce. "Ale neměla bych utíkat. Harry mi vyhrožuje a já – mám zkrátka strach, že by svým slovům dokonal."
Liam se chystá něco říct, když se otevřou koupelnové dveře. Harry má na sobě sám pouze černé boxerky a delší černé tričko. Můj pohled okamžitě sjede na jeho vypracované nohy.
"Vy jste si snad dali nějaký zkurvený úkol, abyste na mě čuměli, ne?!" Naštve se hned, jakmile se naše pohledy střetnou. "Nemáte snad nic jiného kurva na práci?!"
"Vzhledem k tomu, že jsou čtyři hodiny ráno a jsme zamčení v tunelu, tak opravdu nemáme co na práci, Harry." Liam protočí oči. "Myslím, že to tady zabalím a půjdu spát." Mrkne na mě a jde směrem ke svému pokoji. "A aby bylo jasno, ráno snídani nedělám, takže si žer, co chceš."
ČTEŠ
Hopeless
Fanfiction"Láska je cit, který si vymysleli lidé, aby měli omluvu pro své naivní chování."