Chapter 52 - Ženevský Obraz (Part Two)

7.8K 453 39
                                    

Zayn's point of view.

Promnu si kořen nosu ve chvíli, kdy celou tu šaškárnu uvidím. Moje oči sledují zoufalý pokus stříbrného Nissanu o drift. Samozřejmě, že jeho řidička to ani trochu nezvládá a zadek vozu skončí v rozestavěných pneumatikách.

Tohle bude doopravdy na dlouho.

Je to už skoro týden, co se snaží Lissa prorazit v oblasti ovládání vozidla. Máme za sebou zkrášlovací proceduru, střílení, jednu malou vykrádačku, užití extáze - se vším se dokázala celkem dobře vypořádat, ale ilegální závodění a driftování nebudou nic pro ni. Stále reálně uvažuju o tom, že ji nechám jenom tak u Lloydíe, protože ta holka má talent ten ženevský talent nemít. Prodat nic nedokáže, ukrást vozidlo nedokáže, řídit ho dokáže jen napůl. Vážně by mě zajímalo, kde vzala ty koule, když kradla v policejním skladu.

"Lisso," vydechnu a snažím se vyznít trpělivě. Přesunu se k Nissanu, skloním se a opřu se o otevřené okno. Moje trpělivost je mírně u konce, když jí to jdu vysvětlovat nejméně po desáté. "Na světě je několik typů driftů. Power Drift, Saido Drift, Shift Lock, Feint Drift, Clutch Kick, Straight Drift, Dirt Drop, Braiking Drift, Side Brake Drift, Lift-Off Drift... a tak dále. Máš tolik možností, který z nich si vybrat a ty kurva neumíš udělat ani jeden," vyprsknu už mírně podrážděně.

"Zayne," poví Lissa moje jméno stejným tónem, jakým jsem ji před chvilkou sám oslovil. "Zajímalo by mě, zda jsi všechny ty drifty uměl taky po týdnu úplně perfektně."

"Moje milá zlatá, mě učila sama ulice, já jsem neměl špičkového kantora, jakého máš ty," odseknu uraženě. Na mě se nebrali žádné ohledy, když jsem se učil řídit. Naučil jsem se už něco málo jako děcko v Pákistánu od svého otce a s tím málem jsem pokračoval tady v Ženevě. Učil jsem se přímo v praxi. Učil jsem se z chyb. Sral jsem na to, že ze začátku jezdím jako sračka. Dělal jsem maximum pro to, abych byl ten nejlepší, což se mi taky povedlo. Jsem jeden z mála, kteří dokážou Stylesovi nakopat prdel na silnici. "Nestěžuj si a dělej něco pro to, aby ses zlepšila. Požádala jsi mě o Naje, ale abych byl upřímný, tvoje přítomnost by jim uškodila," povím na tvrdo. Nemazlím se s ní, protože Ženeva se s ní mazlit taky nebude.

Vidím, jak se její bohatý hrudník nadzvedne. Její tváře se nafouknou od uražení. Naučila se však tomu, co je pro Ženevu typické. Vlasy má bohatě navlněné, tvář silně nalíčenou, na sobě úzký top, který nedovoluje podprsenku. Řídí ve vysokých podpatkách, protože jsem ji tenisky nedovolil. "Nebuď uražená. Dávám ti zkurveně cenné rady. A ještě k tomu všemu tě šetřím."

"Doopravdy?" zeptá se mě sarkasticky. Zmáčkne na palubní desce kulaté tlačítko, jenž stříbrný Nissan nastartuje. Jestli tohle moje auto přežije, bude to ale zatracený zázrak. "Nevšimla jsem si. Odkdy se z tebe stal takový hulvát?"

"Od té chvíle, co srovnali mojí rodnou vesnicí se zemí. Přestaň si stěžovat a jeď," plácnu vozidlo po střeše, jakoby to byla prdel koně a odstoupím od něho. Lissa mi věnuje svůj uražený pohled, než šlápne na plyn. Rozjede se napříč městem, aby se na první křižovatce otočila a vrátila se zpátky na skládku, kde se právě nacházíme.

"Nemusíš být na ni hned tak hnusný. Je to nováček. Každý se nějak učil," pronese Payne, zatímco sedí na jedné z prožraných židlí. Nohu má přeloženou přes nohu, na hlavě má takovou tu trapnou fialovou beanie čepici a popíjí ledovou tříšť. Kdo kurva chodí po zločineckém doupěti takhle oblečený?

"Mám to snad kurva vysvětlovat i tobě?" zeptám se podrážděně. Moje nálada je tenhle den upřímně k hovnu. Probudil jsem se se šílenou bolestí svýho péra, který byl trápený celou noc nezkušenou kurvičkou od Midnight Starů. Měl bych si na ně posvítit trošku víc, protože mám takový pocit, že Serena na svůj byznys doopravdy sere. Jestli mě ještě jednou bude bolet pták po nějaké noci s jejich kurvami, vezmu si bordel obchod pod svá křídla. Tohle tu trpět nebudu. Chci kvalitní štětky, co umí kouřit ptáky a ne nezkušený kuřata, co mi na penisu způsobí krvavé rány.

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat