Chapter 19 - You motherfucker!

15.3K 740 45
                                    

Čekání na Liama se opravdu protahuje. Nevím, jak dlouho přesně čekáme, ale stačila jsem se za tu dobu namalovat, vyčesat si vlasy do drdolu a převléct se do džín a trička s potiskem. Sedím v obýváku v tureckém sedu a čtu se nějakou knížku. Harry je nahoře a kouří tam. Nevěřím, že mě poslechl, a nevěří tomu ani on sám, protože to stále omlouvá se slovy, že tam nechodí kouřit, nýbrž vyhlížet Liama.

"Ze všech zkurvených dní-" ze čtení mě vyruší Harryho hlas, když se vrací zpátky, "-si ten idiot musí na to svoje zasrané sázení vybrat dnešek."

Několikrát zamrkám a počkám, až se mi jeho nohy dostanou do zorného pole, protože se stále dívám na zem. "Sázení?" zeptám se opatrně. "To nemáte dost peněz?"

"Já to tomu kryplovi říkám pořád." Harry se posadí na sedačku vedle mě. "Asi kradu pro srandu králíkům. Tu zasranou sázku jsem vykradl snad třikrát! A ten debil tam furt leze a doufá, že vyhraje zkurvený peníze, které máme. Bere to jako nějakou zatracenou srandu."

Dám si záložku mezi stránky, kde jsem přestala číst, a položím knížku na stůl. Nevěřím tomu, co mě napadlo; "Ještě je tady můj pracovní Fiat."

"Kurva, to ne," řekne okamžitě. "To fakt sakra ne. To radši půjdu zatraceně pěšky, než jet touhle sračkou." 

"Přivezl mě až z Paříže. Není zase až tak k ničemu."

"Chceš jít radši kurva pěšky?! Je to až na zatraceném severu."

"Že já s tebou jdu." Protočím oči a založím si ruce na hrudníku. Co mě to vůbec napadlo, abych se sama nabídla, že s ním půjdu? Od čeho se to bude asi tak lišit, když to bude stejné, jako ten večírek za bránou a v apartmánu? Ještě navíc na tomhle budu v plavkách, které mi doveze Rachel. To budu ráda, jestli ty plavky budou skutečně plavky a nebudou to žádné šňůrky, které sotva budou moje intimní partie zakrývat.

Harry zvedne obě svoje ruce do vzduchu. "Ty ses nabídla, lásko."

"Co kdybych chtěla vycouvat?"

"Tak se tomu říká zatracená smůla."

Harry stočí svůj pohled na mě, aby měl pořádný výhled. Jeho zdravé oko si mě přeměří. "Co to zase kurva je?" 

"Co se ti nelíbí?" zeptám se s náznakem překvapení v hlase. Pokud si dobře pamatuju, on říkal Liamovi, že má koupit těsné džíny a upnuté tričko. 

"Tvoje vlasy."

"Cože???"

Doufám, že mě nechce ostříhat. Vlasy jsou jedna z mála věcí, které mám na sobě ráda. Pěstuju si je opravdu dlouho a stříhám se opravdu po milimetru, jen abych se zbavila nemocných konečků.

"Zatraceně, rozpusť si je!" Harry protočí své zelené oči a opět se pořádně opře o opěradlo sedačky. Chvíli se na něho koukám, jestli to myslí vážně. Celé své dlouhé tělo má natažené, protože má nohy položené na konferenčním stolku, zkřížené. Ruce má stále založené za hlavou a jeho vážný pohled sleduje každičký můj pohyb, který udělám. Nervózně si poposednu a ruku zapletu do vlasů, abych se dostala ke gumičce. Cítím úlevu, jak se moje vlasy uvolňují a v neposedných vlnách mi spadají po ramenou a po zádech.

"Kurva," zašeptá a ruce se mu spustí podél jeho těla. "Už ti někdo řekl, jak zatraceně sexy takhle vypadáš, lásko?" Nohy složí dolů a posadí se na kraj sedačky. Natočí se ke mně. "Jestli ti Rachel donese sakra nějaké šňůrky, tak tě ojedu přímo v bazénu."

"Hlavně, že obejmout nechceš," řeknu ironicky a odvrátím hlavu. Harry pokaždé poukáže na tu svou nechutnou část. Takové věci by se mnou dělat chtěl, ale když jsem po něm chtěla obejmutí, tak se celý napnul a protestoval. Chápu, že kvůli zádům to asi moc nechce, ale tak já bych ho dokázala obejmout i jen kolem krku. 

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat