Chapter 30 - Příprava na rachot!

16K 725 38
                                    

"Sjedeme si to ještě jednou..." Rachel stojí na prahu, který od sebe odděluje kuchyni a obývák v mém bytě. Jeff sedí na křesle a na svých svalnatých stehnech má položený svůj žlutý notebook. V jednom uchu má sluchátko a druhým poslouchá všechno, co se v místnosti říká. Nicolas a Liam spolu sedí na dlouhém gauči, přičemž má Nicolas nohy sprostě položené na konferenčním stolku a v druhé ruce drží pizzu, kterou si po dobu naší nepřítomnosti stačili objednat. Harry stojí s cigaretou v puse u okna a debaty se příliš nezúčastňuje. Já sedím u jídelního stolu - mám tajně vytažený Zaynův mobil a snažím se dotykový zámek odblokovat.

Musím říct, že mě hodně překvapilo, když se v butiku objevila Ekaterina s Fluence. Zprvu jsem si myslela, že je tohle hlavně konec pro Harryho. Nemyslela jsem si, že mě hned tak pustí, aniž bych nevypovídala. Opak byl ovšem pravdou a Fluence nevypadala, že by se tím nijak zabývala. Ovšem přítomnost Ekateriny u ženevské policie mě znepokojuje. Znamená to, že jestli vykrademe kasino, které je v Ženevě, tak se po tom Ekaterina začne taky pídit. Činy, které vyvolají spoustu otázek, ale žádné odpovědi nezanechají.

"Fajn, víte co?! Já se na vás taky na všechny můžu zasraně vykašlat!" pronese Rachel otráveně, když si všimne, že jí absolutně nevěnuje nikdo pozornost, kromě Liama. "Plánujte si to sami. Ale jestli se to posere a všechny nás zavřou, tak Stylesi," otočí svoje oříškové oči směrem k Harrymu, "ty budeš první, komu utrhnu koule."

"Ty vole, kámo, řekni mi, jak to děláš," reaguje Nicolas s plnou pusou a od úst mu doslova padají kousky ančoviček. "Všechny chcou tvýho ptáka."

"Samozřejmě, Bardine, a na tohle ty reaguješ." Rachel k němu přijde a jemně mu dá pohlavek papíry, které drží v ruce. 

"Do toho zasraného systému se nedá nabourat." Jeff najednou procitne od svého notebooku a podívá se na nás. Sama zvednu oči od mobilu a schovám ho rychle do kapsy svých kalhot. Je to nepříjemné a nemůžu dát ani nohu přes nohu, jak je telefon obrovský. Jeff tak upoutá pozornost všech, jenom Harry zůstává otočený čelem k oknu a z pusy mu čoudí oblak šedého kouře. 

"Vyzkoušel jsem veškeré svoje programy, abych se jim tam naboural a nic nefungovalo." Notebook natočí na příchozího Liama, který je taktéž expertem přes počítačovou techniku. "Jednak jsme moc daleko, a jednak mají systém zašifrovaný přes mnoho stanic, po telefonní budky a samotnou družici. Mám takový pocit, že to budeme muset prohlédnout přímo na místě, chápeš? Získat data."

Liam se vážně na obrazovku podívá a po chvíli si promne bradu. "Tohle bude těžší kalibr, než jsem si myslel. Vidíš, na jakém chytrém místě to mají? A mrkni..." Na něco klikne, ovšem ze své pozice nevidím na displej, a proto přesně nemůžu posoudit, o čem se to ti dva baví. "Kamery jsou na všech rozích a když se podíváš pečlivěji, mají je i na automatech a pod hracími stoly. Tady jednoduše nemůžeš podvádět, ani kdyby ses fakt snažil."

"Ojebal bych ten jejich zasraný systém," ozve se Harry a odhodí nedopalek z okna. Otočí se čelem k nám a zadkem se opatrně opře o radiátor. 

"Ty??" Liam se pobaveně zasměje. Jeho smích má dlouhého trvání a nevypadá na to, že by končil, což donutí Harryho, aby svoje obočí skoro spojil, jak se zamračí. "Ty ani nevíš, co je notebook na to, abys ojebal kamerový systém, který ví o každém tvém nádechu. Dokonce je schopný i detekovat pohyby tvých červených krvinek, které div nejsou sežrané z toho, jakým způsobem žiješ."

"Běž do prdele," zavrčí Harry a uraženě se zase otočí zpátky čelem k oknu. Opře se svalnatýma rukama o římsu a předkloní se. Liam se nepřestává smát, ale stále otázky bezpečnosti probírá s Jeffem. Zaslechnu pouze, že to bude těžké, že budou muset sebrat všechna data přímo z místa a jak přijde samotná akce, někdo bude muset být uvnitř, aby všechno vypnul a aby vyhodil taky záložní generátory. 

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat