Nervózně se rozhlédnu okolo sebe, když si Harry klekne na zem. Celou váhu svého těla přenese na své ruce a skloní se úplně až k asfaltu. Kouká se na podvozek stříbrného Mercedesu a ruku natáhne. Jemně prsty okraj podvozku pohladí a pobaveně se pousměje. "Ten hajzl," řekne a zpátky si klekne. Ruce o sebe začne otírat, aby se zbavil špíny ze země. Následně se postaví a opráší si nohavice svých tmavých kalhot.
Podívám se na vysokou budovu vedle nás. Není možné, aby si nás nikdo nevšiml. Všechny patra mají rozsvícená světla. Nad hlavním vchodem je zavěšeno několik kamer, které svou čočku míří přímo na nás. Jsme nápadnější, než dopravní kužel na silnici.
"Harry, to přece nemůžeš udělat, uvidí tě," zašeptám a podívám se mu do očí. Je mi jasné, o co se tady snaží. Liamovo auto zůstalo před Zaynovým domem, což poskytuje Harrymu možnost, aby ukázal, jak dokonalým zlodějem aut je.
"To je zkurvený účel, lásko," řekne a svoje tělo o stříbrný vůz opře. Založí si ruce na hrudníku a zamyšleně se kouká před sebe. Jeho pohled pevně míří k zemi a hrudník se mu nadzvedává pokaždé, co do sebe nasaje nový přísun vzduchu. Svoje plné rty má pevně semknuté k sobě a pootvírá je pouze ve chvíli, kdy si je vlhčí jazykem.
"Do prdele," zavrčí po chvíli a svůj zrak zvedne ke mně. Několikrát si mě prohlédne, než svůj zrak upře na kabelce. Pozvedne obočí a ruce spustí podél svého dlouhého těla. "Miláčku," řekne a paži natáhne. Chvíli na něho čekám, než pochopím, co vlastně chce. Opatrně mu kabelku předám a o několik kroků ustoupím dozadu.
Slyším cinkání předmětů, když se v kabelce přehrabuje. "Co to jsou za zkurveně zbytečné krámy?!" zeptá se naštvaně. Jeho prsty svírají houbičku na pudr. "Můžeš mi říct, co to všechno kurva je?"
Lehké světlo z pouliční lampy mi poskytuje dokonalý výhled na všechny malovátka, které Harry vytahuje ven. Nechápu, jak se tak může ptát, když si sám zažádal koupi těchto věcí pro mě. "Co hledáš?" stočím řeč jinam, abych mu nemusela odpovídat.
"Cokoliv zasraně ostrého," odpoví mi na rovinu a poodstoupí, aby mi udělal místo. Naše boky se střetnou a mě okamžitě polije horko. Nervózně polknu a cítím, jak mi v těle pumpují všechny cévy. Mám pocit, že je moje srdce až v krku, jak divoce buší.
Sama opakuju Harryho pohyby a v kabelce hledám. Stačil mi za tu chvilku tady všechno rozházet a udělat z toho dokonalý mišmaš. Všechny malovátka dávám na bok a zbavuju se taky voňavky, kapesníku a podobných věcí. Povzdechnu si a otevřu malou přihrádku. Strčím do ní ruku a podívám se na nebe, protože moje oči nemají do kožené kapsy přístup. Okamžitě ucuknu, když mě to píchne do špičky prstu a zatřepu rukou, abych se zbavila jemné bolesti.
"Mám jenom pilník s ostrou špičkou." Podívám se na něho a opět strčím ruku do tašky. Následně mu pilník podávám. Ze všech stran si ho prohlédne a chvíli opět přemýšlí. "Fajn, tohle musí sakra stačit," zamračí se a jde zpátky na kolena. Podle pohybu jeho ruky soudím, že se dole snaží něco přeřezat. Tady, před očima všech.
Jsem zády k budově, takže nemůžu ani odhadnout, jestli nás někdo pozoruje. Opatrně si v kabelce urovnávám věci. Chvíli přemýšlím, co bych sama měla dělat. Zvuk zipu mě upozorní na to, že jsem už kabelku uklidila a zavřela ji. Jak dokonale funguje lidský mozek i bez vědomého pohybu. Harry zavrčí a přetočí se na záda. Kousek hlavy a těla nasouká pod podvozek. "Zasraný nízkopoložený žďorba," uslyším ho nadávat.
Netuším, co mě to popadá, ale cítím, jak si moje tělo samo sedá na zem. Nohy skrčím do tureckého sedu. Podívám se za sebe, jestli dostatečně kryju Harryho končetiny. Naštěstí si vzal tmavé oblečení, takže jeho boty nejdou mimo osvětlení lampy vidět.
ČTEŠ
Hopeless
Fanfikce"Láska je cit, který si vymysleli lidé, aby měli omluvu pro své naivní chování."