Na chodbě jsem do batohu přihodila černé vansky a vyšla z domu.
"Kampak se naše socka chystá?" Zasmál se Joe, kterému přibyla Joshova společnost.
Jen jsem zavřela dveře a šla pryč.
"Nepůjdeš nikam dokud mi nepoděkuješ." Řekl a chytl mě za předloktí. Co s tim furt má?!
Koukla jsem na jeho zápěstí, na kterém měl obvázané hodinky. Charlie končí za dvacet minut. Super. Kdybych měla víc času, čekala bych než to vzdá, ale už teď jsem moc nestíhala.
"Děkuju." Šeptla jsem a Joe mě pustil.
"Tak jdeme ať stihneme dojít před Edisonku než skončí. Chci vědět, jestli tam chodí ta bruneta." Zaslechla jsem Joshe jak říká Joeovi, když jsem byla na odchodu.
Sakra! Musím se tam dostat dřív než oni, abych se dostala do školy neviděná a vylezla už převlečená.
Vezmu to zkratkou přes park!
Za asi dvanáct minut jsem byla u Edisonky, když v tom jsem viděla Joa a Joshe. Sakra!
Rozeběhla jsem se do školy. Zazvonilo a všichni vyšli ze tříd. Vyhledala jsem pohledem Charlie a šla za ní.
"Ahoj." Pozdravila jsem jí, když měla hlavu ve skřínce.
"Ahoj Kattie" řekla a zavřela dvířka od skřínky, která jí bránila v pohledu na mě.
Když mě uviděla zasekla se "Katt. Proč jsi tu takhle, když jsi končila před hodinou?"
"Když jsem přišla domů a chtěla se převléct, tak někdo zazvonil. Byl to Farley a nechtěl odejít dokud mu nepoděkuju za to, že mi přinesl sešit. Tak jsem si dala věci do batohu a běžela sem."
"Proč jsi běžela?"
"Šli sem taky. Jsou teď před školou. Joe a Josh. Chtějí zjistit na jakou školu chodím, tedy chodí má, jim neznámá podoba. Myslí si že sem."
"Tak se pojď na záchody převlíknout." Řekla Charlie a táhla mě na záchody.
"Ahoj Katt." Pozdravil mě kamarád po cestě na záchody.
"Ahoj Danny."
Na záchodech jsem se převlékla, sundala si čočky, smyla si tu nechutnou věc z obličeje a nandala si brýle. Přezula jsem se, rozčesala jsem si vlasy a své oblečení 'staré panny' jsem společně i s batohem dala do své černé kabelky.
"No! Hned vypadáš líp! A teď jdeme vymetat obchoďák!" Zavelela Charlie a vyrazila ze záchodů.
Když jsme vycházely ze školy, hned jsem uviděla ty dva. Joeovo zírání do mobilu přerušilo Joshovo šťouchnutí. Ukázal prstem na mě a Joe jen otevřel pusu.
Protočila jsem očima a dál se věnovala Charlie.
"A co škola?" Zeptala se mě Charlie když jsme byly na cestě do nákupáku.
"Ale jde to, je to furt stejný. Co ty?"
"Dobrý. Máme ve třídě nový kousek. A když říkám kousek myslím fakt kus!" Obě jsme se zasmály a pokračovaly v cestě.
#obchoďák#
"Kam půjdeme?"
"Nejdřív mi řekni o jakou party jde."
"Rodiče jsou na dovolený."
"V tom případě šaty."
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...