22

47.7K 2.6K 274
                                    

Šla jsem k chlaďáku a vyndala jednu colu. Připravili jsme pizzu hawai - fuj. A dali ji do pece. Ten černovlásek po mně pořád koukal. Tak jsem se na něj usmála a vzala jsem si mobil.

Kattie: Hawai? Nechápu jak někomu může chutnat ananas na pizze >.<

Za chvilku mi přišla odpověď:

Jamie: Říká ta, která si mixuje džus s colou! Hele o co se snažíš? Mám žárlit nebo ti snad nestačím? :(

Kattie: Ale no tak zlato. Jsi pro mě jediný! Miluji tě ♡. Jen jsem chtěla vidět jestli žárlíš.. promiň :(

Najednou se ten černovlásek zvedl a šel ke mně

"Kde jsou záchody kotě?" Zeptal se. Kotě? Jak trapné. Ukázala jsem mu směr a on odešel.

Hned jsem šla k Jamiemu a objala ho.

"Miluji tě. Víš to, že jo?" Zašeptala jsem.

"Budu to vědět když mi to dokážeš." Usmál se.

"Jo? A jak?" Usmála jsem se.

"Mm, něco by tu bylo." Řekl a políbil mě.

"Taky tě miluji." Dodal a dal mi pusu na čelo.

Vyndali jsme pizzu z pece a dali mu ji do krabice. Fixou jsem mu tam napsala svoje číslo a položila ji na pult.

"Proč mu tam píšeš tvoje číslo?" Divil se Jamie trošku naštvaně.

"Uvidíš." Mrkla jsem na něj a rychle ho políbila.

Černovlásek přišel ze záchodu.

"Tady je ta pizza." Řekla jsem mile.

"Díky kočko." Usmál se když viděl moje číslo.

Položil peníze na pult a odcházel. "Zbytek si nech." Řekl a odešel.

Wow. Celkem velký dýško.

"Uválej mi těsto," dloubla jsem s úsměvem do Jamieho.

"Večeře?"

"Jop. Dáme si ji napůl nebo chceš svoji?"

"Napůl."

Jamie uválel těsto a já připravila pizzu, kterou si spolu vždy dáváme. Šunka, sýr, kukuřice, hrášek a dali jsme ji péct.

Ozval se zvonek a do pizzérky vstoupila kozatá blondýna.

Jamie se na mě zašklebil a oslovil jí.

"Co si dáš?" Řekl svůdně. Je mi jasný o co se snaží. Hajzlík mi to oplácí.

Přejela si ho pohledem a ušklíbla. "Musí to být v nabídce?" Řekla celkem svůdně. Jo to tedy musí! Jamie se zasmál a ona dodala: "Velkou tuňákovou s olivami a česnekem."

Když to řekla musela jsem se zasmát. Vzala jsem si mobil a znovu napsala Jamiemu:

Kattie: Musí být úžasný se s ní líbat. To už je lepší ta hawai..

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat