Stále flashback - Charlie view
Jelikož jsme spadli do hlubší části bazénu, tak jsem tady nedosáhla na dno. Tudíž, když jsem chtěla odplavat, Nick si mě přitáhl zpátky a otočil čelem k sobě.
"Co to bylo?" Zasmál se, ale mně do smíchu moc nebylo, přece jen jsem konečně měla možnost se s ním políbit, ale já se radši budu řídit pravidlem. Uhhggghdh.
"Pust mě prosím. Bolí mě ruce od toho jak mě držíš a nedosáhnu tady, takže bych byla ráda kdybych mohla odplavat." Řekla jsem s pohledem upřeným na místo, kde se mě dotýkal.
"Já tě ale nechci pustit."
"Nicku bolí to." Zakňučela jsem. Držel mě za předloktí, takže jsem musela mít zpevněný ruce, abych byla nad vodou.
Jen se usmál a přitáhl si mě blíž k tělu. Moje ruce nasměroval k jeho krku, takže jsem je za ním hned spojila a on si mě těmi svými přitiskl za pas víc k tělu. Instinktivně jsem omotala nohy kolem jeho pasu a podívala se mu do tváře, na které mu pohrával ten jeho debilní úsměv.
"To pravidlo?" Zeptal se a já pomalu přikývla, ale nepřerušila jsem náš oční kontakt.
Pousmál se a spojil naše rty. Nemohla jsem se odtáhnout. No. Já spíš nechtěla. Jeho rty byly tak dokonalý, jemný, teplý. Začal jimy pohybovat a já mu to horlivě oplácela. On tak božsky líbá!!! Rukama jsem mu zajela do jeho mokrých vlasů a jemně za ně zatahala. Usmál se do polibku a pomalu šel nejspíš ke schůdkům bazénu.
"Pravidlo?" Zeptal se znovu když se odtáhnul a já jsem, tentokrát záporně, zavrtěla hlavou. Jeho úsměv se rozšířil a věnoval mi jwweště jeden krátký polibek na rty.
End of flashback
|Nick view|
"Pár dní na to jsem jí pozval na rande, pak na druhý, na třetí, na čtvr-" Dovypravoval jsem naše love story, když mě Jamie přerušil.
"Jo. Jo v pohodě kámo chápeme." Zasmál se.
"Tak jo co budeme dělat?" Zeptala se Charlie.
"Já bych rád dokoukal ten film." Ukázal Jamie na televizi, na které byl zrovna stoplý film 'Drž hubu'.
"Ok. Tak to pust Kattie." Řekla Charlie a stoupla si "chcete pití?" Zeptala se, když vši přikývli tak odešla do kuchyně. Napočítal jsem si v duchu do pěti a šel za ní.
Stála u linky a natahovala se pro skleničky, na které nedosáhla. Zasmál jsem se, stoupnul si těsně za ní a vyndal ze skřínky čtyři skleničky.
"Děkuju." Zasmála se a vzala krabici džusu, který začala rozlévat do skleniček.
Objal jsem jí ze zadu a po odhrnutí jejích vlasů jsem jí začal líbat na krku. Zhluboka se nadechla a hlavu naklonila, abych měl lepší přístup.
"Nechte si to na potom!" Zakřičel Jamie z obýváku a já jsem protočil očima a vzal dvě ze čtyř slenek a v podpaží jsem vzal ještě coca-colu, protože ty dva demnti si to míchaj.
Holky nevíte někdo z jakého filmu/seriálu je ten gif? :D
Jinak na mém profilu je nový Vánoční příběh. Tak šup tam a koukněte se :P
♡
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...