Je pondělí ráno a já se oblékám do školy. Včera se nic moc nedělo. Celý den jsme leželi u mě v pokoji a koukali na filmy.
Volal i veterinář, že se Max zlepšil.
Oblékla jsem se alá stará panna, nasadila jsem si své hnědé čočky udělala drdol, asi jsem se nezmínila ale do školy si do vlasů připínám blond pramen. Namalovala jsem se, obula, hodila batoh na záda a šla do školy.
...
Vzala jsem si učebnici a šla do třídy. Sedla jsem si na místo a připravila jsem si na hodinu.
Za chvilku přišel Jamie s úsměvem na tváři.
"Ahoj Kate." Je divný od něj slyšet tohle oslovení, ale co se dá dělat.
"Ahoj."
"Tak jaký jsi měla víkend?" Usmál se na mě.
"Nuda jako vždycky. A co ty?"
"Ten nejlepší v mém životě." Rozplýval se. Byl tak roztomilý, měla jsem strašnou chuť ho políbit.
"To je super." Usmála jsem se.
Zazvonilo a do třídy přišel učitel.
Celý den byl strašně pomalý a nudný. Teď už jdu konečně domů. Jsem v parku a už vidím dům, ve kterém bydlím a co nevidím. Modrá suzuki vitara a Jamie u dveří.
Zastavila jsem se a nevěděla co dělat. Najednou mi začal zvonit telefon.
"Ano?"
"Ahoj zlato. Kde jsi? Jsem u tebe před domem, zvoním a nikdo mi neotevírá." Ozval se do telefonu Jamie.
"Promiň. Nevěděla jsem že přijdeš. Jsem u Charlie a pomáhám jí s učením."
"A já se na tebe tak těšil." Posmutněl si. Musela jsem se usmát když jsem z dálky viděla jeho smutný obličej.
"Víš co tak mi to tu sbalíme a já přijdu. Co kdybys mi přivezl domů toho méďu od tebe? Je pořád u vás."
"Super. Jedu pro něj a hned jsem zpátky."
"Tak jo. Ahoj."
Típla jsem to a když modrá suzuki odjela rozeběhla jsem se do domu.
Rychle jsem si umyla obličej, sundala čočky, nandala brýle, rozpustila jsem si vlasy a převlékla se do kraťasů a tílka.
Za chvilku se celým domem roznesl zvuk zvonku. Seběhla jsem schody a otevřela dveře.
"Ahoj." Pozdravila jsem ho s úsměvem.
"Ahoj, broučku." Přišel ke mně a políbil mě, hned na to mě objal. "Chybělas mi." Zašeptal.
"Ty mě taky."
"Tady máš méďu." Podal mi obřího chlupáče a já si ho odnesla do pokoje na postel.
"Máš nějaký plán?" Zeptala jsem se.
"No, vlastně ne. Jel jsem sem rovnou ze školy, chtěl jsem tě hlavně vidět."
"A co říkáš na bazén?" Usmála jsem se.
"To zní dobře. Váš nebo aquapark?"
"Náš." Usmála jsem se.
"Super. Ale nemám tu plavky."
"Zavolám Nickovi kde nějaký má."
Usmála jsem se a vzala si mobil. Vytočila jsem bráchovo číslo a čekala než to zvedne.
"Ano Katt?"
"Ahoj Nicku. Hele je tu Jamie a chtěli jsme do bazénu. Tak jestli bych mu nemohla půjčit tvoje plavky."
"Jo, jsou v dolním šuplíku bílé komody."
"Děkuji bratříčku."
"Nemáš zač. Pozdravuj ho. Ahoj."
"Čauky." Típla jsem to a šla pro Nickovo plavky.
"Tady máš." Hodila jsem je po Jamiem "jo a mám tě pozdravovat."
"Díky. Taky ho potom pozdravuj."
Nickovi jsem o mně a Jamiem řekla v neděli. Byl rád, že jsem šťastná. Taky bych chtěla aby si někoho našel.
V koupelně jsem se převlékla do obyčejných dvoudílných plavek a šla do pokoje, ale Jamie tam nebyl.
Vylezla jsem na zahradu k bazénu a když jsem viděla jeho dokonalé tělo málem jsem se roztekla.
Usmál se když mě viděl, stál na kraji bazénu. Rozeběhla jsem se k němu a hned jak jsem se přisála na jeho rty, spadli jsme do bazénu. To nás však nedonutilo se přestat líbat. Jamie si mě přitáhl za pas a líbali jsme se pod vodou. Bylo to tak hezké. Když nám došel dech vynořili jsme se a odtáhli se.
"Dáš si něco?" Zeptala jsem se ho.
"Jo, mám celkem žízeň. Přinesla bys mi vodu?"
"Jen vodu?" Zeptala jsem se a Jamie přikývl.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...