62

38.1K 2K 149
                                    

Pokud byste chtěli vědět jak se na ples připravoval Alex a jeho nový objev jukněte se na příběh Elizabeth Smart od uninportant-girl
×××××××××××

|Kattie view|

Green Lantern v ženském a mužském podání. Toť naše kostýmy na ples, který je podle všeho v duchu komiksových postav. Tedy jen polovina plesu, druhá polovina bude normální ples plný princeznovských šatů a gentelmanských smokingů.

S Jamiem jsme na cestě autem k Alexovi, u kterého nakonec zůstaneme přes noc. Jason Derulo nám vesele zpívá Talk dirty, ovšem jen jeho rádiová verze. O pár hodin později jsme u nějakého supermarketu, Jamie telefonuje s Alexem a domlouvá se s ním.

"Za chvilku je tady a ukáže nám kudy jet." Promluvil ke mně Jamie, když dotelefonoval. Vážně, za chvilku vedle nás zatroubilo auto.

"Pojď ven, představím vás." Pobídl mě a vylezl z auta. Udělala jsem to a chytla se Jamieho za ruku. Z auta vylezl vysoký, pohledný brunet a s úsměvem na nás upřel svůj smaragdový kukuč.

"Nazdar brácho!" Zasmál se a bratrsky Jamieho objal.

"Ahoj," zasmál se Jamie a potom si mě přitáhl za pas blíž, "Alexi, tohle je moje princezna Kattie. Kattie, tohle je můj bráchoš Alex."

"Ahoj Alexi, ráda tě poznávám." Usmála jsem se a podala mu ruku, kterou okamžitě přijal.

"Ani nevíš, jak rád poznávám já tebe." Po mém nechápavém pohledu pokračoval. "Ta, která ulovila Jamieho srdce musí být vážně jedinečná." Usmál se a já lehce zrudla.

"Slyšela jsem, že tvoje srdce je též v pasti." Uculila jsem se a Alex se roztomule usmál.

"Tak jedeme a všechno nám řekneš." Rozhodl Jamie a otevřel dveře od auta.

"Jeďte za mnou." Pokynul Alex a zasedl za volant svého auta.

Alex bydlel v hezkém domě ještě s jedním vysokým brunetem. Jmenuje se Liam, má čoko kukuč a podle toho, co jsme zjistili, hraje fotbal.

Taky jsme se toho hodně dozvěděli o Beth. Toť lovkyně Alexova srdce. Když říkám hodně, tak myslím opravdu HODNĚ. Prakticky nás seznámil s Liem a už mlel jen o ní. Podle všeho je to modrooká černovláska s, cituji, ďábelsky božskou postavou.

Další den, neboli den plesu jsme vstávali až na oběd, ke kterému jsme si objednali pizzu. Jen co jsme usedli ke stolu Alex spustil. Beth, Beth, Beth, Beth, jednou jí nazval i Liz, ale jedna informace mě zaujala.

"A když jsem ji políbil! Bože ty její rty! Pak nás, bohužel vyrušila její kamarádka."

"Počkat. Já myslela, že mezi vámi nic není."

"No, když mě doučovala fráninu u ní doma tak jsem jí políbil. No líbali jsme se jak kdyby jsme se chtěli navzájem sníst, ale bylo to dokonalý. Pak tam ale přišla Amy a já radši šel, ovšem před tím, než jsem odešel, tak jsem Beth ještě políbil. Tak moc se na ni těším!!" Myslím, že se těšíme všichni.

Už ve svých kostýmech a se společenským oblečením v kufru jsme jeli na místo konání. Tedy jen já a Jamie. Protože náš sexy Wolverine Alex jel vyzvednout svou princeznu a Li je nevím kde.

Naše kostýmy, jak už jsem zmiňovala byl Green Lantern v ženském a mužském podání.

Naše kostýmy, jak už jsem zmiňovala byl Green Lantern v ženském a mužském podání

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Čekali jsme před školou na našeho kasanovu. Za pár minut se za námi ozval křik našich jmen a my pohlédli na sexy Wolverina a sexy Catwoman. Nejsem lesba, ale vážně v tom byla sexy.

"Lidi, to je Beth. Beth, Jamie a jeho holka Kattie."

Podala jsem si s černovláskou ruku a po chvíli jsem se s ní a její Superwomanskou kamarádkou Amy smála s kelímken punče v ruce.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat