Místo boxovacího pytle jsem si představovala všechny, na které jsem měla vztek.
Farley, potom ten chlap, co mě chtěl předtím znásilnit. Veterinář, když mě místo toho, aby mi řekl, jak na tom je Max, očumoval.
A nakonec sebe. Vlastně za to můžu já. Kdybych nešla na tu party, tak bych byla s Maxem a on by neutekl a netopil se.
"Kurva!!" Zařvala jsem a dala co největší ránu do boxovacího pytle. Opřela jsem se o zeď, sjela po ní na zem a začala brečet. Sundala jsem si boxovací rukavice a švihla s nimi o zem. Danny se jen smutně koukal a nic neříkal, ani za mnou nešel. Mám ho ráda. Ví, že o tom nechci mluvit a že kdyby se ke mně přiblížil, tak ho asi sejmu, bez sebemenšího důvodu.
"Co tady děláš Katt?" Ozval se nade mnou klučičí hlas.
Ani jsem se tam nekoukla, nemám na nikoho náladu.
Dotyčný si přede mě klekl, opřel si čelo o to mé a ruce zapletl do mých vlasů. "Co se stalo Kattie?"
"Max-" nemohla jsem to říct a rozbrečela jsem se. Koukla jsem se do těch jeho nádherně modrých očí a skočila mu kolem krku. "Pane bože, Jamie, on to možná nepřežije." Začala jsem křičet a přitom objímala Jamieho.
"Cože?" Zeptal se.
"On-" nemohla jsem to říct, nešlo to.
"Pojď půjdeme ke mně." Řekl ale já tam pořád stála a držela se ho v objetí. Povzdychl si a vyzvedl mě. Obmotala jsem mu nohy kolem pasu a on mě odnesl do auta.
Za chvilku přišel i s mojí flaškou a jeho taškou.
"Kattie, co se stalo?" Zeptal se mě a pohladil mě rukou po stehně.
"Max- on jak jsme byli na té party a volal mi Nick, řekl mi, že Max nikde není. Tak jsem běžela domů a ve psím parku jsem našla Maxe, jak se topí. Skočila jsem pro něj a veterinář nám pak řekl, že to nemusí přežít." Říkala jsem to asi deset minut, protože jsem u toho nehorázně brečela.
"Katt. To je mi líto." Řekl a stáhl si mě na klín. Pevně mě objímal a já jeho taky.
"Sedni si pojedeme." Řekl po chvíli a já si sedla na místo spolujezdce.
Za chvilku jsme byli před rodinným domkem.
Jamie vylezl z auta a obešel ho. Otevřel mi dveře a vzal mě do náruče jako princeznu. Odnesl mě do domu a rovnou po schodech nahoru do pokoje, kde mě položil na postel.
Na chvíli někam odešel a pak se vrátil s ručníkem.
"Tady máš ručník a tady je koupelna." Ukázal na dveře v jeho pokoji a přešel ke skříni, ze které něco vytáhl.
"Tady máš moje tričko a trenky. Dal bych ti ségřiny věci, ale nechci jí tam hrabat, když tu není."
"Děkuji." Vzala jsem si věci a ručník a šla se vysprchovat. Potom jsem si lehla na levý kraj postele a Jamie si lehl tak nějak do středu. Přitáhl si mě k sobě a přikryl nás.
"Dobrou, a už neplakej. Uvidíš, všechno bude dobrý." Chytl mě za ruku a dal mi pusu do vlasů.
"Dobrou."
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...