"Kattie." Slyšela jsem ženský hlas. Myslela jsem, že se mi to zdá, tak jsem se víc přitulila k Jamiemu, na kterém jsem ležela.
"Kattie. Vstávej." Zašeptala znovu.
"Katt!"
"Paní Williamsová?" Divila jsem se, když jsem se zvedla do sedu a koukla jsem se na zdroj onoho hlasu.
"Caren." Řekla a mávla rukou ve znamení, abych šla za ní.
Pořád v šoku, že na mě mluví i přes fakt, že její syn ležel u mě jsem se zvedla z postele a vydala jsem se za ní.
"Jo." Zasmála se a otočila se zpět na mě. "Asi se oblíkni. Jedeme nakupovat. Tak šup a hlavně potichu, ať nikoho nevzbudíš." Šňupla si něco, že je najednou tak milá?
Jen jsem přikývla a vrátila jsem se do Jamieho pokoje pro oblečení. Vzala jsem si černé vyteplené legíny, čistě bílé tričko, přes které jsem si vzala ještě modrou converse mikinu a nasadila jsem si zimní conversky. Rychle jsem si vyčistila zuby a učesala jsem se. Mobil s peněženkou jsem si dala do kapsy od mé obyčejné sportovní bundy, kterou jsem si rychle zapla a šla jsem ven, kde už na mě čekala u černého BMW Jamieho máma. Podle mého mobilu bylo sedm ráno.
Usmála se na mě a nasedla na místo řidiče. Usmála se. Chápete to? Na MĚ!
Sedla jsem si vedle ní a připoutala jsem se.
"Kam jedeme?" Zeptala jsem se opatrně. Co když mě odveze někam daleko a nechá mě tam? Nebo mě zaveze do lesa, kde mě zabije.
"Nakupovat na Vánoce. Nemohla jsem přeslechnout, když jsi včera Jamiemu říkala, že potřebuješ nakoupit."
"Odposlouchávala jste nás?" Vykulila jsem na ni oči.
"Ne." Zasmála se. "Šla jsem okolo a tys to zrovna řekla celkem nahlas."
Zbytek cesty jsem radši jen tiše seděla a koukala jsem před sebe. Bála jsem se udělat sebemenší pohyb, přísahám, že jsem sotva dýchala, jen abych ji nijak nenaštvala.
"Jsme tu." Zatleskala, vylezla z auta a já ji rychle následovala.
"Tak. Kam první?" Usmála se nadšeně a mně v tu chvíli připomněla Charlie, když jsou Novoroční výprodeje.
"No, já bych potřebovala do elektra a potřebovala bych menší radu, co mám koupit vašemu manželovi a vám. A úplně nakonec do hudebnin, kam mi včera přišel jeden z dárků."
"Dobře. Tak jdeme!" Vyjekla a popadla mě za ruku. Charlie, ty ses převtělila?
V elektru jsem koupila růžová sluchátka pro Kim, na kterých jsem se s ní domluvila. Hned po zaplacení mě paní Williamsová táhla pryč. Přesněji do sportovních potřeb.
"Co tady?" Zeptala jsem se opatrně.
"Dárek pro Dereka. Pořád si stěžuje, že v tělocvičně nemá míč, který by pořádně skákal či co, ale je líný si nějaký dojít koupit." Protočila očima a táhla mě za ruku k míčům všeho druhu.
"Basket?" Hádala jsem, podle Jamieho, který je úplně jako Derek. Přikývla a rukou ukázala na část, kde byly basketbalové mičudy.
"Počkat." Zarazila jsem se. "Vy máte tělocvičnu?!"
"Jo." Usmála se. "V zadní části domu, mezi posilovnou a bazénem."
Vykulila jsem oči. "Vy máte v domě bazén a posilovnu?!"
"Jo prosím tebe. Teď vyber ten míč."
"Ehm. Jo, jasně." Prohlížela jsem si je a nemohla jsem najít ten pravý, všechny byly do puntíku stejné, obyčejné, oranžové s černými pruhy. A pak jsem ho zahlédla vzadu za všemi oranžovými míči. Byl to obyčejný míč, modro - černý s bílými pruhy a bílým nápisem spokey - streethawk, což byla značka. Takový měl kdysi táta. Vlastně Nick ho má pořád doma. Byl to jeho první basketbalový míč.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...