50

49.9K 2.3K 212
                                    

Lehce jsem navlnila své vlasy a urovnala jsem si své brýle.

Toby poslal Jamiemu špatnej čas, takže jsme vstávali zbytečně brzo, alespoň jsme nemuseli spěchat. Momentálně jsou čtyři odpoledne.

"Jdeme, zlato?" Zeptal se Jamie.

"Jo. A Jamie? Mohla bych si vzít foťák? Chtěla bych si něco nafotit. Dělám to vždy když jdu na nějakou svatbu."

"Jasně že můžeš." Usmál se a já si rychle došla pro svou zrcadlovku, kterou jsem si zavěsila přes rameno. Rozloučili jsme se s mamkou, Nickem a Charlie a nasedli jsme si do Jamieho auta.

"V mým mobilu najeď na zprávy od Tobyho a najdi si tu adresu, budeš mě muset navigovat." Zasmál se Jamie a já udělala jak říkal.

"Támhle zahni v pravo a na kruháku druhá odbočka." Sdělila jsem mu a zapla jsem rádio, kde zrovna hráli písničku 'Marry You' od Bruna Murse. Jamie začal srandovně pohupovat hlavou a já se musela smát. Potom si začal i zpívat a já ho s širokým úsměvem pozorovala. Místy jsem se i zasmála jeho pohybům nebo srandovním xichtíkům. Pane Bože jak já toho kluka miluju. Celou cestu, když jsem zrovna nenavigovala Jamieho, jsem přemýšlela nad tím, jak to tam bude vypadat. Bude to malá svatba nebo velká? Bude tam hodně lidí. Bude tam celá Jamieho rodina. Jak mě vezmou? Budu se jim líbit? Nebo pro ně budu jen Jamieho úlet před vážným vztahem? Co když se před nimi ztrapním? Co když pro ně budu až moc málo 'nóbl'? Tolik a ještě víc otázek mi probíhalo v hlavě a já byla čím dál tím nervóznější.

"Támhle vlevo." Řekla jsem Jamiemu a ukázala na odbočku, po které následovalo jen pár ulic a odboček k danému místu.

"Děje se něco?" Zeptal se mě a pohladil mě po stehně.

"Ne. Já- Jo. Já nevím. Asi bych tam neměla chodit, Jamie. Co když mě nebudou mít rádi? Co když si budou myslet, že jsem jen tvůj úlet? Jamie, já se bojím."

"Ale co to povídáš, princezno?" Podíval se na mě a když viděl mé slzy, zastavil u chodníku.

"Potřebuju na vzduch." Oznámila jsem a vylezla jsem z auta.

"Miláčku. Zlato, klid. Ano?" Rychle ke mně přišel a chytil mě za ruce. "Budeš se jim líbit. Toby tě má rád už teď jen proto, že tě mám rád já a jsem s tebou šťastnej. Jen se asi připrav na to, že si z tebe udělá srandu ve smyslu že se mu nelíbíš. Babička má ráda každýho, minule seděla u televize a obhajovala tam nějakýho vraha z kriminálky, že to je dobrej člověk. A navíc, pamatuješ na reakci Kim? Všichni budou rádi, že jsem si našel takovou úžasnou holku a ne zase jen někoho na jednu noc. Miluju tě já, budou i oni. Ano?" Povzbudivě se na mě usmál a pohladil mě po líčku. Přikývla jsem a nechala ho, aby mě políbil. Jeho jemné rty, otírající se o ty mé, mě uklidnily.

"Mmm. Malina." Usmál se, když si oblízl rty, které měl od mého balzámu s malinovou příchutí. Uchechtla jsem se a se zavřenýma očima jsem si opřela čelo o to jeho. Pohladil mě po tváři a dal mi malinký polibek na rty, následoval polibek do pravého koutku mých rtů, do levého, na špičku nosu, na čelo a ostupně po celém obličeji. Já jen stála s úsměvem na tváři, zavřenýma očima a nechala se unášet tím strašně moc příjemným pocitem jeho rtů na mé pokožce. Jeho rty se ukotvily na mém krku. Když jsem si uvědomila, že se mi pokouší vytvořit ne-malé znaménko lásky, se smíchem jsem ho odstrčila. "Jamie!" Smála jsem se a přejela jsem si prsty přes místečko na krku.

"Jedeme?" Zeptal se a otevřel mi dveře. Přikývla jsem a hned jak jsem si nasedla do auta, sklopila jsem si zrcátko a prohlížela si fialovou modřinku na mém krku. Ach. Magor.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat