"Kdo tě přivezl?" zeptala se Charlie.
"Danny, ale jel v autě i Tim, Marty a hádej kdo? Jamie. A hádej na co se ptal? Na školu."
"Teď to neřeš a pojď se bavit!" Zavelela Charlie a táhla mě mezi tančící lidi.
Najednou mi přistály na bocích něčí ruce a jemně je zmáčkly. Bylo to příjemné, přivřela jsem oči a s úsměvem se otočila. Úsměv mě však přešel při pohledu na Farleyho xicht.
"Co chceš?" Zeptala jsem se nepříjemně.
"Jen si chci zatancovat s hezkou holkou."
"Těch je tady víc než dost, tak odpal."
"No, jo, ale žádná není tak hezká, jako ty." Řekl svůdným hlasem a přitáhl si mě k sobě. To mě chce políbit?
Koukla jsem se okolo a všimla si, že na nás koukají Jamie a Josh.
Dala jsem mu facku a šla k baru. Smíchala jsem si nějakou něco a pila jsem.
"Vidím, že neděláš divný mixy jen v bubble." Zasmál se Jamie, který si taky míchal nějaké pití.
"Ráda experimentuji." Usmála jsem se a šla zase tančit. Motal se kolem mě celkem hezký, vysoký, černovlasý kluk, kterého neznám. Přesně to, co hledám. Začala jsem se kolem něj různě vrtět.
Za, ani ne, pět minut mě přirazil ke zdi a začal mě dravě líbat.
Zatáhla jsem ho do nějakého pokoje, kde jsem zamkla.
Rozvázal mi šaty a hodil je na zem. Svlékl si triko a kalhoty a pokračoval.
|Jamie view|
"Vidíte to? Mě odpálkuje a nějakýho šampóna z Bůh ví odkud si hned odtáhne pryč!" Poslouchal jsem už asi deset minut, jak Joe nadával na T.
T, zajímalo by mě, z jakého jména je to zkratka.
"Třeba slyšela jak se chováš ke Smithový a nechce s tebou mít nic společnýho." Řekl Josh.
"Ty vole, to je dost možný! Dneska když jsem rozvážel čínu, tak mi u nich otevřela Lie. Je dost možný, že jí to řekla."
"A nebo tě prostě nechce." Řekl jsem znuděně a šel jsem si namixovat další pití.
"Vole, ta Smithová už mě sere, jen ať se těší." Slyšel jsem už matně. Ten kluk je fakt idiot.
"Jamie!" Zakřičela mi radostně za zády nejlepší kamarádka mého objektu zájmu.
"Ahoj, Charlie." Zasmál jsem se.
"Tak co, Jamie, už jsi sbalil nějakou babu?" Zeptala se opilecky a škytla.
"Nene. Nesbalil, Charlie."
"A proč ne?"
"Nemám na balení náladu."
"No a líbí se ti aspoň nějaká?" Při jejím škytnutí jsem se zasmál.
"Jo líbí. A teď se běž bavit, dračice!" Zasmál jsem se a ona hned odběhla.
Asi v deset hodin objednala Mia pizzu pro každého, to bude celkem balík, je tu asi 150 lidí.
Slyšel jsem troubení auta, tak jsem šel s pár kluky ven. Stála tam dodávka od pizzérky. Kluk, o něco starší, nám začal vykládat pizzy do rukou. Za chvilku přiběhla T. "Nicku!" Vyjekla a vrhla se tomu klukovi okolo krku. No radši už půjdu dovnitř.
|Kattie view|
Domluvila jsem s Miou, aby objednala pizzy tam, kde pracuje brácha. Hned, jak přijel s pizzou, vyběhla jsem za ním a objala ho.
"Je to tam bez tebe divný." Řekla jsem mu.
"To jsi zařídila ty, ty pizzy, že jo?" Zasmál se Nick.
"Možná."
Za chvilku přišla Mia a zaplatila Nickovi.
"Tak si to užijte a Katt, prosím tě nepřežeň to, zítra je škola."
"Neboj." Dala jsem Nickovi pusu na tvář a vrátila se dovnitř.
"Já chci šunkovou!" Zakřičela jsem na kluka, který rozdával pizzy.
"Tady jedna šunková." Řekl s úsměvem a podal mi pizzu.
Popadla jsem krabici a běžela do kuchyně.
Otevřela jsem krabici a snědla si jeden kousek pizzy.
"Mmm, něco by to chtělo."
Otevřela jsem lednici a vyndala hrášek, kukuřici, sýr a kečup.
Vyhledala jsem nůž a namazala jsem jím slabou vrstvu kečupu na pizzu. Otevřela jsem si kukuřici a hrášek, odlila z konzervy vodu a obojím jsem si pizzu posypala. Nakonec jsem si našla struhadlo a nastrouhala jsem si tam sýr.Vzala jsem si kousek a kousla jsem si. "O moc lepší." Zasmála jsem se sama pro sebe.
"Myslel jsem, že mixuješ jen pití." Zasmál se klučičí hlas za mnou a já se s leknutím otočila.
"Jak dlouho tady stojíš?"
"Od té doby, co jsi otevřela lednici." Řekl se smíchem Jamie, který se s krabicí pizzy v ruce opíral o futra.
"Ty mě špehuješ?" Zeptala jsem se ho pobaveně.
"Ne. Jen jsem si chtěl ochutit pizzu."
Přešel k lednici a udělal úplně to samé, co já. "Dobrou chuť." Usmál se a kousl do pizzy.
"Tobě taky." Zasmála jsem se a udělala to samé.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...