51

38.4K 2.2K 101
                                    

Vzbudila jsem se ve svém bývalém pokoji v domě mých rodičů. Jamie ležel zády ke mně a spokojeně oddechoval. Pro sebe jsem se usmála, vzala jsem si mobil a šla jen v Jamieho tričku do kuchyně něco ukuchtit.

Připravila jsem si ingredience na palačinky a když jsem rozkřápla první vajíčko do mísy, začal mi někdo volat. Achjo. Nekoukala jsem se kdo to je, prostě jsem to zvedla.

"Ano?" Řekla jsem celkem zvesela.

"Čauky. Včera jsi v těch krátkejch šatech byla sexy. Nejvíc jak ses odrážela na tom prkně, když se ti ty šaty vyhtnuly tak že ti šla vidět ta tvoje libová prdel." Koukla jsem se na volajícího a bohužel, bylo to tamto cizí číslo. A naneštěstí pro mě, to byl ten, o kom jsem doufala, že ho v životě neuvidím.

"C-co po mně chceš?" Vykoktala jsem.

"Notak kočičko. Nemusíš se bát. Jen si zopakujem starý dobrý časy."

"Nějak mi tam nesedí slovo dobrý." Odpověděla jsem a slzy jsem měla na krajíčku.

"Nedělej, že se ti to nelíbilo." Arogantně se zasmál.

"Nemám dělat, že se mi to nelíbilo?" Zeptala jsem se s údivem a rozbrečela jsem se. "Phile znásilnils mě. Odpustila jsem ti to, protože jsem tě milovala a tys to udělal zas. A dělals to několikrát denně. Vyfotils mě při tom a ty fotky vysely všude. Po celý škole. Na každý sociální síti. Co se mi podle tebe jako mělo kurva líbit?" Šeptala jsem, protože jsem nechtěla aby to někdo slyšel a protože jsem neměla sílu křičet. V tomhle baráku to věděl jen Nick a Lie. Máma nic neví, všechno řešil Nick a Bob z pizzérky, byl jako můj táta, když on tu nemohl být. Táta všechno ví, ale nemohl mi pomoct.

"Ty toho naděláš. Tak jsem tě párkrát přehnul když jsi nechtěla bóže."

"Co po mně chceš Phile."

"Ty víš co. Za ten pasťák se ti pomstím. Říkal jsem ti to a vím, že si to pamatuješ. Stejně tak vím, že jsi v Las Vegas s ním, Charlie a Nickem a vím, že letíš s tim idiotem do New Yorku. Vím toho víc než si myslíš. Dylan není jedinej, kdo se stěhuje do LA."

"Nech mě na pokoji. Prosím."

"To by se ti líbilo. Jestli je pravda to, že děláš školu dálkově, tak si nemysli, že je to problém. Udělám to jinak. Žádná škola. Bude to po celym městě."

"Nechápu jak jsem kdy mohla milovat takový monstrum jako jsi ty."

"Pamatuju si jak si mi to říkala každou minutu. Miluju tě sem. Miluju tě tam. Směšný."

"Lituju toho, že jsem ti to říkala. Nenávidím tě, Phile Greene." Brečela jsem tak moc, že jsem pomalu nemohla mluvit. Típla jsem to a kdyby mě někdo silně neobjal, spadla bych.

"Kde vzal tvoje číslo?"

"Já nevím, Charlie. Já nevím." Rozbrečela jsem se na novo a drtila jsem ji v objetí.

"Tady máš oblečení. Převlékni se, půjdem se projít. Potřebuješ si vyčistit hlavu." Já tu holku zbožňuju. Ona ví jak mi je, vždy mi dokáže porozumnět. Přikývla jsem a převlékla jsem se do oblečení, které mi Lie donesla.

Po chvilce jsme vyšly směr obchoďák. Snažila jsem se zhluboka dýchat a trochu tahnat slzy, ale nepovedlo se mi to.

"Charlie já tady chci tátu. Chci ho obejmout. Všechno mu říct. On by mi pomohl. Podržel by mě." Všechno to na mě spadlo. Nesnáším, když mám takové chvíle, kdy se na mě všechno sesype a já nedělám nic jiného, než to, že brečím. Vždy se snažím vybrečet v noci, když jsem sama, ale poslední dobou jsem v noci s Jamiem.

"Zlato, ne. Nebreč. On se vrátí." Utěšovala mě. "Běž zabrat místa a já objednám." Popostrčila mě ke stolečkům místního starbucksu.

|Jamie view|

Vzbudil jsem se a Kattie nikde nebyla. V kuchyni byly připravené věci na vaření na přes židli bylo hozené mé triko, ve kterém spala. Snažil jsem se najít nějaký vzkaz, ale pak mi přišla zpráva.

Jamie přijeď rychle do Starbucks v obchďáku. Katt strašně moc brečí. Potřebuje tě. -Lie

Rychle jsem se oblékl a nasedl do svého auta.

Seděla na sedačce u stolu, opřená o zeď. Obličej měla zakrytý vlasy a ramena se jí nadzvedávala vzlyky.

"Miláčku. Miláčku, klid. To jsem já. Jsem tady. Pššt. To bude dobrý." Objal jsem ji a hladil ji.

"Jamie." Vzlykla, ruce obmotala kolem mého těla a hlavu si opřela o mé rameno. Koukl ksem na Charlie a ta jen zavrtěla hlavou na znamení, že mi to potom řekne.

"Jsem u tebe." Zašeptal jsem a políbil svou princeznu do vlasů.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat