41

38.4K 2.2K 105
                                    

Uživatelkla Charlie Wilsonová poslala fotku.

Co to kurva?!

Okamžitě jsem se zvedla a vytočila Charliino číslo.

"Ano Kattie?"

"Charloto Teresso Wilsonová, můžeš mi říct, proč má ten kluk na tý fotce cos mi poslala, jak jsi s nim ve vaně, úplně stejně debilní tetování jako můj bratr?!"

"Ehm noo.. víš.. my.. ch-chtěli jsme ti to říct-"

"Víš co, přijeďte za hodinu k nám." Přerušila jsem ji.

"D-dobře, ahoj." Típla to a já se vrátila za Jamiem.

"Co se stalo?" Zeptal se starostlivě Jamie.

"Představ si, že Charlie to táhne s Nickem. A ani jeden mi nic neřekli." Sedla jsem si vedle něj a pokračovala jsem. "Jako nevadí mi to, já jim to přeju, ale mohli mi to říct, protože přece jenom je to moje nejlepší kámoška a brá-" Jamie mě začal líbat, upřímně, lepší způsob jak někomu říct aby zklapnul, neznám.

"Už budeš ticho?" Zeptal se s úšklebkem. Zavrtěla jsem záporně hlavou a otevřela pusu abych něco řekla. Moje očekávání se naplnilo a Jamie opět přilepil své rty na mé.

|Charlie view|

"Kdo to byl?" Zeptal se Nick, který právě vylezl z vany.

"Tvoje ségra."

"A co potřebovala?" Zeptal se, obejmul mě ze zadu a začal mi obsypávat krk polibky.

"Tak trošku tě na tý fotce (média) poznala podle tetování." V tu chvíli ztuhnul a pomalu se odtáhnul od mého krku. "Zprdla mě, že jsme jí to neřekli a za hodinu máme přijet k vám." Dodala jsem a otočila se k Nickovi čelem.

"Bude na nás řvát." Zasmál se Nick.

"A to hodně." Dodala jsem já.

"Ale uvidíš, že to bude dobrý, alespoň se nebudeme muset bát aby nás neviděla a budeme chodit normálně ven. Do kina, do restaurací nebo se jen tak procházet po městě a držet se za ruce." Usmál se Nick, pohladil mě po tváři a políbil mě.

|Jamie view|

"Víš, já mám moc rád koně a ty máš oči jako kůň." Koukali jsme s Kattie na film 'Drž hubu' a já při téhle větě doslova vybuchnul smíchy.

"Tys to vážně ještě neviděl?" Smála se Katt.

"Ne." Snažil jsem se rozdýchat svůj smích, ale hned jak jsem se uklidnil, tak jsem se zase rozesmál.

Najednou zazvonil zvonek a mně došlo, že to je Nick a Charlie.

"Mám jít?" Zeptal jsem se.

"Ne, zůsraň tady prosím." Řekla Katt a já přikývl. Usmála se, políbila mě a šla otevřít.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat