"Ale nemám tady žádné oblečení."
"Vezmi si to co ti půjčila Kim."
"Dobře." Usmála jsem se a šla se převlíknout do koupelny. Potom jsem Jamiemu ukradla košili a hodila si jí přes tričko.
Kino je kousek odtud, takže jsme šli pěšky. Hned jak jsme vyšli z domu tak mě Jamie chytl za ruku a propletl naše prsty.
Za chvíli jsme byli u kina a šli si vybrat film.
"Tak co?" Zeptala jsem se po pětiminutovém zírání na program kina.
"Méďa 2?"
"Fajn." Usmála jsem se a šli jsme koupit lístky. Až u kasy jsem si uvědomila, že tu nemám žádný peníze, takže zase všechno bude platit Jamie.
"Potom ti to dám."
"Co?"
"Ty peníze."
"Prosím tě. Pozval jsem tě."
"To sice jo ale už si za mě dneska musel utratit snad milión."
"Za ten úsměv to stojí." Usmál se a políbil mě. Pane bože, zbožňuji jeho rty!
Koupili jsme lístky, popcorn a pití a šli do sálu. Seděli jsme v poslední řadě. Kupodivu sami. Všichni ostatní byli blíž k prostřední řadě.
Sedli jsme si na svá místa a čekali až skončí reklamy. Když konečně začal film, cítila jsem jak si Jamie položil hlavu na moje rameno.
Dala jsem mu pusu do vlasů a pohled zaměřila na film.
|Jamie view|
Jsem tak rád, že jsem jí zlepšil náladu.
Po celou dobu filmu si hrála s mými vlasy a já jí hladil po stehně.
Bylo strašně hezký jak mě krmila popcornem. Chtěl jsem aby ten film neskončil, ale teď jsme na cestě z kina.
"Doprovodíš mě domů?" Zeptala se, když jsme procházeli parkem.
"Myslel jsem, že budeš spát u mě." Řekl jsem s nadějí v hlase.
"Jamie.."
"Prosím, Kattie. Jinak dneska neusnu." Udělal jsem psí oči a koukl se na ní. "A navíc je zítra sobota. Takže nemusíme do školy." Dodal jsem.
"Tak dobře." Usmála se a já jí políbil. Těch rtů nikdy nebudu mít dost.
"Teď mi nějak došlo, že nevím na jakou školu chodíš."
"Ehm, já se učím doma." Usmála se na mě.
Došli jsme ke mně domů a zamířili rovnou do mého pokoje. Stoupl jsem si k posteli a spadl obličejem na peřinu. Katt se zasmála a sedla si vedle mě.
Najednou jsem ucítil jak mi stahuje triko.
"Vrr. Ty dračice." Zasmál jsem se a ona se mnou.
Triko mi nechala přetáhlé přes hlavě a začala mě škrábat na zádech. Celou dobu jsem spokojeně mručel do peřiny.
Po chvilce si sedla nad můj zadek a začala mě líbat od ramene po krk dál jí bohužel bránilo moje triko.
"Teď já." Řekl jsem a setřepal ji ze sebe.
Svlékl jsem jí triko a měl jsem co dělat, abych jí nesvlíkl celou.
Lehla si na břicho a já ji začal škrábat. Začala mi překážet její podprsenka, tak jsem jí rozepnul.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...