4. Bonusová kapitola

23K 1.4K 294
                                    

Prosím přečtěte si ty blbosti dole a odpovězte na otázky ♥ luv ja pipls

"Theo! Sky! Pojďte dolů, už vyrážíme!" Zavolala jsem na dvojčata a popadla kufr, ve kterém jsme všichni měli oblečení.

"Vezmu to, zlato." Vděčně jsem se usmála na mého manžela a políbila ho.

Jedeme na Vánoce do New Yorku za Jamieho rodiči. Minulý rok jsme byli u našich a shodli jsme se na tom, že bychom děti mohli vzít do zasněženého města.

"No fůj!" Vyrušily nás z polibku znechucené hlasy našich čtyřletých dětí.

"Ale prosím vás, počkejte až vyrostete, budete dělat to samé." Ušklíbl se Jamie a naschvál mi dal pořádný francouzský polibek, kvůli kterému dvojčata rychle vyběhla ven k autu, což Jamiemu ale nezabránilo k tomu, aby mě líbal dál.

"Už toho nechte!" Zakřičel Theo a Sky zatroubila.

"Tak pojď, nebo nám ještě ujedou." Zasmála jsem se a vyšla ze dveří, které jsem po tom, co vyšel i Jamie zamkla. Kufr vložil do kufru auta, kde byly malé příruční batůžky, jeden modrý a druhý růžový.

"Proč máte ty batůžky v kufru? Vezměte si je k sobě." Řekl Jamie a podal jim je, zatím co já jsem je poutala. Letiště je odsud sice kousek, ale nikdy nevíte, co se může stát. Oběma jsem vtiskla pusu na čelo a šla si sednout na místo spolujezdce.

Přijeli je na letiště a po odbavení jsme si šli ještě na chvilku sednout. Celkem jsem se divila, že se děti na let těší a nebojí se, ale byla jsem za to ráda. V letadle se chvilku hádali, kdo z nich bude sedět u okénka, takže jsme to museli udělat tak, že já si sedla s Theem a Jamie se Sky, aby mohli ven koukat oba. Po hodině stejně oba usnuli a já hned po nich.

"Mamí, vstávej!" Slyšela jsem Theův ospalý hlásek, tak jsem otevřela oči. "Stalo se něco, zlato?" Zeptala jsem se ho. "Ne, už tam budeme." Usmál se a protřel si ospalá očíčka.

Za chvilku se ozval hlas letušky, která nás informovala o brzkém přistání. Pomohla jsem malému se připoutat a nakonec jsem připoutala sebe, to samé dělal Jamie se Sky.

Na letišti jsme popadli kufr a šli se na toalety převléct do teplého. Oblékla jsem Sky punčošky, rifličky, svetr a zimní bundičku, já jsem si oblékla rifle, svetr a bundu. V hale jsme se připojili ke klukům a vyšli jsme všichni ven, kde na nám čekal Derek i s autem.

"Dědo!" Vykřikli oba a rozeběhli se ke svému dědečkovi. Je to vtipné, protože na svůj věk nevypadá a potkat ho na ulici, ani by vás nenapadlo, že je dědeček.

"Prcci!" Zasmál se a oba je objal. "Jak se vál líbilo v letadle?" Zeptal se jich. Hned začali vyprávět jak to bylo super a jak moc hezký bylo koukat se z okénka.

"Tak co? Jedeme za babičkou?" Zeptal se s úsměvem. "Jo!!" Zapištěli a už se sápali do auta. S Derekem jsme se objali na přivítanou a vlezli jsme si do auta taky. Seděla jsem vzadu mezi dvojčaty a pomáhala jsem jim připoutat se. Ani jsem se nestihla připoutat já a byli jsme na místě.

Jakmile jsme vešli do dveří děti se rozeběhli hledat svou babičku.

"No konečně! Tolik jsem se na vás těšila!" Objala nás všechny na uvítanou a hned nás nahnala k jídelnímu stolu na večeři, po které jsme šli hned spát, protože i když jsme spali v letadle, byli jsme unavení.

Byly to úžasné Vánoce, dokonce jsme potkali i Molly! Vyrostla z ní krásná holka, málem bych jí nepoznala. Theo se Sky byli ze sněhu úplně zbláznění. Nový rok jsme také oslavili v New Yorku, přijela i mamka s taťkou, Nick s Charlie i Kim s přítelem. Byli jsme celá rodina pohromadě. A jak na Nový rok, tak po celý rok.

Poslední kapitola My True Self a zároveň první kapitola v roce 2017.

Přeji Vám všem to nejlepší do tohoto roku, aby byl lepší než ten předešlý.

Na Wattpad jsem se přidala roku 2015, sice v srpnu, ale o to víc je to fantastické! Za rok a čtyři měsíce jsem nasbírala necelých 3k sledovatelů a za JEDEN ROK stihla tato kniha zaujmout několik tisíc čtenářů, Vás, díky Vám má MILION přečtení! A dalších 40 tisíc k tomu!!

Každopádně, vážně jsem začala přemýšlet o POKRAČOVÁNÍ! Měli byste o něj zájem? Byl by z pohledu Thea a Skylight, jejich dospívání, první lásky a podobně nebo už z dospělosti, to se ještě uvidí.

Ještě bych chtěla oznámit, že se budu zaměřovat na jeden příběh, až ho dopíšu, vrhnu se na další, aby to bylo rychlejší, když jich mám rozepsaných víc, nevím kam dřív. Snad to chápete.Až dopíšu všechny rozepsané, můžete se těšit na hromadu nových!

Máte nějaký oblíbený, který byste chtěli, abych ho dopsala jako první?

Tak co? Připraveni na rok 2017? Já stoprocentně!

Ps: Co jste dostali k Vánocům? -fotoaparát, běžecký pás - budeme hubenýýý!! Ještě knížku, která nese název 'sex pro život', neptejte se..


My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat