Nasedla jsem do Dylanova auta a navigovala ho k taneční škole.
"Díky za odvoz." Řekla jsem a otevřela dveře od auta.
"Nemáš zač. Mám počkat?"
"Ne. Jeď. Matt mě vezme."
"Dobře. Tak ahoj."
"Čau."
Zabouchla jsem dveře od Dylanova auta a zamávala jsem mu když odjížděl.
Vběhla jsem do školy a namířila jsem si to do tanečního sálu.
"Kattie Smithová!" Zařval radostně Matt. Měl na sobě bílé tílko a černé tepláky.
"Matt Parker. Ráda tě zase vidím." Zasmála jsem se a objala svého přitroublého kámoše.
"Ahoj všichni!" Pozdravila jsem ostatní.
Začali jsme zkoušet tanec na písničku 'Trumpets' od Jasona Derula.
Byla to neskutečná sranda jako vždycky. Rozhodli jsme se tam zůstat déle, ale ne všichni. Zůstalo nás tam asi dvacet. Ne není to hodně. Na hodiny nás chodí přes šedesát. Seděli jsme na zemi v kolečku s povídali si o všem možném.
"Takže. T," začal Matt "slyšel jsem, že mezi tebou a Jamiem Williamsem to jiskří." Řekl s ďábelským úsměvem a jedním povytáhlým obočím.
"Takže. Matte, ehm jo. Chodíme spolu."
"To si děláš prdel!! Budu hádat! Mmm.. školní láska! Koukali jste po sobě ve třídě a najednou si k tobě přisedl a pozval tě na romantické rande, po kterém tě přetáhl a teď spolu pícháte every day jako šťastňoučký včeličky." To je vůl.
"Ty jsi idiot. Moc dobře víš jak to ve škole mám. Takže tvoje teorie je zcela nesmysluplná." Usmála jsem se na něj.
"Pořád si hraješ na starou pannu? Pane bože Katt! Proč to pořád-"
"Moc dobře víš proč!"
"Ježiš. Tady to za prvý nikdo neví. Za druhý stejně venku chodíš normálně a za třetí nechápu jak se tomu chceš vyhnout tím, že se do školy budeš maskovat."
"Protože nikdo neví na jakou školu chodím. Takže to nebude viset po celý mojí škole! Chápeš? A navíc venku když by to někdo viděl a mluvil by o tom se mnou tak ho někam pošlu a jdu pryč. Ale tady bych musela zase přestupovat a to nechci!"
"Stejně to kam chodíš na školu ví ten tvůj Jamie. Takže nemáš jistotu."
Nadechla jsem se, že mu něco řeknu, ale místo toho jsem jen sklopila zrak.
"On to neví?! Katt! Jsi kráva."
"Já vím."
"Víš co nebudeme to řešit a radši nám řekni jak jste se dali dohromady." Matt změnil téma, za což jsem fakt ráda.
"No tak začalo to v obchoďáku u bubble. Potom na party u Divoký Mii, potom jednou přišel do pizzérie a doprovodil mě domů. No a jednou jsem šla s Maxem ven a on mi začal utíkat a Jamie ho zastavil.." řekla jsem mu všechno. Od toho s Maxem, přes tu večeři u něj až po dnešek.
"Dylan je v LA?" Divil se Matt.
"Jo, přechází sem na školu. Umřela mu teta a neměl u koho bydlet."
"A nebojíš se, že tady tu věc roznese?"
"Jo. Bojím."
"Ser na něj a pojď si ještě zatancovat." Matt se zvedl a podal mi ruku. Zvedla jsem se a šla pustit písničku. Ještě párkrát jsme si zatancovali dnešní choreografii a v devět večer jsme se začali balit.
"Matte? Hodil bys mě domů?" Zeptala jsem se ho.
"Jasný." Usmál se.
"Díky."
Vzali jsme si věci a šli pomalu ven. Otevřela jsem hlavní dveře celé budovy a hned jak jsem vyšla ven, tak jsem se zasekla.
"Co tady děláš?" Zeptala jsem se s úsměvem.
"Williamsi?" Divil se Matt a šel si s nim plácnout.
"Čau Parkere." Zasmál se Jamie.
"Co ty tady?" Zeptal se Matt Jamieho.
"Přijel jsem si pro mojí kočičku." Usmál se na mě a přitáhl si mě k sobě. Něžně mě políbil a obejmul.
"Ble. Dostanu cukrovku. Koukám že odvoz už máš. Tak se mějte." Usmál se Matt. Rozloučili jsme se s ním a on odjel.
Jamie si sedl na kapotu svého auta a já jsem si stoupla mezi jeho nohy.
"Jak jsi věděl, že jsem tady?"
"Když mi skončil trénink, chtěl jsem s tebou jít ven, ale nebylas doma, tak jsem volal Charlie a ta mi řekla že jsi tady." Vysvětlil Jamie a přitáhl si mě k sobě.
"Sluší ti to." Zašeptal těsně před tím, než se mi přisál na rty.
"Jamie, pojedeme? Je mi zima."
"Dobře." Dal mi pusu do vlasů a otevřel mi dveře od auta. Sedl si za volant a nastartoval. Projížděli jsme kolem školy a Jamie mi dal ruku na vnitřní stranu stehna. Mírně ji mačkal a palcem hladil.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...