60

40K 2.1K 219
                                    

24. prosince a já plaším, protože nevím, co si mám obléknout na večeři. Hlavně doufám, že se budou dárky líbit. Hlavně Jamiemu. Mickey a Molly už tu nejsou, ale dnes za nimi ještě půjdeme a dáme jim dáreček. Pro Molly máme nahrávky všech Barbie pohádek a pro Mickeyho máme velkého plyšáka Mickey mouse. 

"Co děláš?" Zasmál se Jamie, když vešel do pokoje a našel mě viset hlavou dolů z postele.

"Nevím co si mám vzít na večeři." Fňukla jsem.

"Teď to neřeš, pak něco vybereme. Hoď na sebe ryfle a svetr, jdeme k Molly a Mickeymu dát jim ty dárky." Sedl si vedle mě na postel a konečky prstů mě polechtal na břiše.

"Lechtá to." Zasmála jsem se a posunula jsem se tak, abych nevisela hlavou dolů. Jamie se zasmál a pusou mi do břicha zaprděl. Rozesmála jsem se a přkulila jsem se na bok - zády k Jamiemu. Hned si mě přetočil zpět na záda, naklonil se nade mě a přisál se mi na rty.

 Hned si mě přetočil zpět na záda, naklonil se nade mě a přisál se mi na rty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Jdeme?"

Přikývla jsem. Rychle jsem na sebe hodila již zmiňované ryfle, svetr a bundu a popadla jsem dárky pro ty dva prďoly. Obula jsem si své zimní conversky a s Jamiem ruku v ruce jsme vyrazili přes park k domu, kde bydlí Molly.

"Jamie!" Vykřikla Molly, když otevřela dveře a okamžitě mu skočila kolem krku. Mickey s jeho maminkou zrovna byli u Molly, takže jsme jin předali dárky, vypili jsme si jeden povinný čaj a vrátili jsme se do našeho dočasného domova.

Nakonec jsem si na sebe vzala čistě bílé šaty do půlky stehen a obula jsem si bílé lodičky. Jamie měl bílou slavnostní košili a černé džíny. Caren měla červené uplé šaty, které jí sahaly po kolena a ladily s červenými lodičkami. Derek měl na sobě v podstatě to samé co Jamie, jen neměl džíny, ale černé kalhoty od obleku.

Večeře proběhla v klidu. Výborné jídlo, jak jinak, že? Úžasná atmosféra. S Jamiem jsme šli hned po večeři spát.

Když jsem otevřela ráno oči, pohlédla jsem do modrých studánek, které patřily mému příteli. 

"Jak dlouho mě pozoruješ?" Zašeptala jsem s lehkým úsměvem.

"Nevím. Možná půl hodiny, možná dýl." Zašeptal nazpět a pokrčil rameny. Přesunula jsem se na jeho hruď a ruce jsem omotala okolo jeho těla. Zavřela jsem oči a nechala jsem se unést tím úžasným pocitem.

"Děti! Santa!" Objevila se ve dveřích Caren a já se uchechtla, hlavně nad tím, jak Jamie protočil očima. Ve svých vánočních pyžámkách jsme sešli do obývacího pokoje, kde bylo pod stromečkem plno dárků. Sedli jsme si na zem vedle sebe a začaly se rozbalovat dárečky. Derek byl z míče nadšený, s Caren jsme si dárky vyměnily už před tím a já pouze čekala na Jamieho reakci. Rozbalil dárek ode mě a upřímně se usmál. Bylo to fotoalbum od začátku našeho vztahu až do teď. 

"Pro tebe." Usmál se Jamie a podal mi plochou krabici s modrou mašličkou. Opatrně jsem sundala balící papír, který se stejně nakonec zmuchlal a hodil do koše a koukala na rámeček, ve kterém byl ukrytý papír. Přesněji řečeno patent. Patent na TJ-pizzu neboli pizzu, kterou si vždy s Jamiem děláme - s hráškem a kukuřicí.

"Jak jsi-" Koukla jsem na něj a jeho úsměv ně zbavil slov. S obrovským úsměvem jsem mu skočila kolem krku a pevně ho objala. 

"Ještě tu máš jeden." Pošeptal mi. 

"Tomuhle se stejně nic nevyrovná." Zasmála jsem se a rozbalila jsem si druhý dárek. Modrý polaroid foťák - kdyby někdo nevěděl, tak je to ten, který vám rovnou tiskne fotky. Hned jsme měli nejméně deset dalších fotek do alba.

"Pojď za mnou. Hlavní dárek pro tebe mám nahoře." Řekla jsem a vyběhla jsem schody do jeho pokoje. Než jsme odešli k Molly, poprosila jsem Caren, aby mi ten dárek dala z auta do pokoje.

"Ale než ti ho dám, tak mi řekni, co znamená zkratka TJ u té pizzy." Usmála jsem se.

"No, když jsme se poznali, tak jsi se mi představila jako T a J je podle mého jména. Prostě naše pizza." Vysvětlil a já odběhla ke skříni, ve které jsem měla dárek schovaný.

"Zavři oči." Když jsem zavřel přišla jsem k němu a dala jsem mu pusu na nos. "Můžeš."

"Kytara?" 

"Jo." Usmála jsem se. "Pamatuju si, jak jsi mi říkal, že by ses chtěl naučit hrát na nějaký hudební nástroj." Podala jsem mu do rukou černou akustickou kytaru, jejíž tělo bylo olemované bílým pruhem. Oči mu zářily a prsty přejížděly po černé ploše, po které se dostaly až ke strunám.

"Sedni si." Zasmála jsem se a ukázala na postel. Chvilku jsem mu ukazovala pár akordů, potom po mně chtěl zahrát, ale to nás přerušil Derek, s tím, že je tu Kim s přítelem. Ruku v ruce jsme sešli dolů a já hned objala Kim.

"Kde ho máš?" Zeptala jsem se. 

"Hned je tady, jen šel do auta pro kufry." Oznámila nám.

Byli jsme všichni v obýváku a slyšeli jsme jak se zabouchly dveře v předsíni. Kim hned odběhla za tím zvukem a já byla zvědavá, koho nám ukáže.

"Pojď do obýváku." Řekla Kim.

"Ten kufr mám postavit sem?" Při tom hlasu se mi zastavilo srdce. Ne.

"Mami, tati, bráško, Kattie. Tohle je můj přítel Phill Green. Phille, to je moje mamka Caren, taťka Derek, bráška Jamie a jeho přítelkyně Katt." Představila nás a já nevěděla co mám dělat. První zbabělá věc, která mě napadla při pohledu do jeho jedovatě zelených očí bylo zapnout si falešný hovor.

"Pardon, to je Charlie." Špitla jsem a odběhla jsem nahoru. Okamžitě jsem vytočila Charliino číslo a zamkla jsem se v koupelně.

"Kattie! Zlato! Tak co? Jak se tam máte?" Vykřikla po druhém pípnutí.

"Lie, on je tady. Phill je tady. Ve stejném domě."

"Co tam dělá?!" Vykřikla.

"Kim nám ho představila jako jejího přítele." Zašeptala jsem.

"Kattie musíš-"

"Charlie?" Super. Vypadlo to. Když jsem se jí snažila dovolat znovu, byla nedostupná. Díky zlato, pomohlas mi.

|Jamie view| 

Katt odešla telefonovat s Lie a já znuděně seděl v obýváku, zatímco rodiče mluvili s Phillem. Ten kluk se mi nějak nezdá.

Odešel jsem do kuchyně, kde jsem si nalil colu s džusem a nepřítomně jsem při pití koukal na zeď.

 V kapse mi zapípal mobil. Zpráva od - Alex Connory?

Doufám, žes nezapomněl na svého starého souseda! :D Hele, za pár dní je u nás na škole ples.. nechceš dorazit? Když tak zavolej, řekl bych ti podrobnosti. Alex C.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat