"Ahoj mami."
"Kattie! Zlatíčko. Pojď sem." Vtáhla si mě do pevného objetí, takže abych jí ho mohla opětovat, musela jsem pustit Jamieho ruku.
"Chybělas mi, holčičko moje." Zašeptala mamka.
"Ty mně taky mami."
"Koho pak jsi mi to přivedla ukázat?" Usmála se, když si všimla Jamieho. Už jsem je chtěla představit, ale před tím mamka řekla, aby jsme šli dovnitř. Zuli jsme se, Jamie mi chytl ruku a propletl naše prsty a poté jsme se přemístili za mamkou do obýváku.
"Mami, tohle je Jamie, můj přítel. Jamie, to je moje mamka." Představila jsem je.
"Ráda tě konečně poznávám. A tykej mi prosím, jsem Mandy."
"Těší mě Mandy. Už vím po kom je Kattie tak krásná." Nad tím, co řekl jsem pobaveně protočila očima a se smíchem jsem Jamieho objala kolem pasu.
"Jak dlouho tu budete?" Zeptala se nás mamka.
"Zítra večer nám letí letadlo do New Yorku." Odpověděl Jamie, když mi hladil záda.
"Dobře. Posaďte se. Chcete kafe?" Zeptala se mamka.
"Já chci kakao." Usmála jsem se na ní. Koukla na Jamieho, aby ji řekl své přání. "Taky kakao, prosím." Zaculil se a mamka s úsměvem odešla do kuchyně.
"Jsi strašnej vlezlík." Zasmála jsem se a koukla Jamiemu do očí.
"Říkal jsem pravdu!" Smál se a já ho strčila do hrudi, aby spadl na gauč, což se taky stalo. Než jsem si stihla dosednout na gauč já, Jamie si mě přitáhnul k sobě, takže jsem dopadla na jeho klín.
"Takže vlastně flirtuješ s mojí mámou." Zamyslela jsem se.
"Ježiš ty jsi máčo." Zasmál se a chtěl mi dát pusu, ale já mu uhla.
"Co se děje?" Zeptal se mě už vážně.
"Nejdřív balíš jinou a teď mě chceš líbat? Polib si zadnici." Řekla jsem na oko naštvaně.
"Nikdy bych si na jinou nic nezkusil. Slibiju. Ty jsi moje princezna. Notak lásko." Pořád šel v jeho hlase slyšet náznak smíchu.
"Víš, že takové přezdívky jako lásko, princezno, broučku, zlato a podobně, používají hlavně ti, kteří se bojí, že by spletli jména svých holek?" Koukla jsem na něj.
"Prosimtě zlato." Zasmál se a prokroutil očima.
"Vidíš. Proč mi neříkáš jménem?" Povytáhla jsem obočí.
"Vždyť víš, že tě miluju
S-sandro?" Řekl váhavě."Ty jsi takovej magor!" Začala jsem ho mlátit do ramene a on se jen smál.
"Miluju tě princezno." Zasmál se a s chytnutím mé brady mě políbil. "Kattie." Zamumlal mi do rtů a já se uchechtla. "Já tebe taky." Znovu jsem se přisála na jeho rty a začala s nimi pohybovat.
"Pane Bože vy jste spolu tak roztomilí." Vyrušila nás mamka, která nesla tác s hrnky.
"Omlouváme se, my jen-" začal Jamie.
"Ale za co se omlouváš? Jsem ráda, že si Kattie našla přítele, který ji má opravdu rád. Takže si dělejte co chcete. Jako bych tu nebyla." Usmála se mamka a já si opřela hlavu o Jamieho vypracovanou hruď.
"Kdy přijede Nick s Charlie?" Zeptala jsem se mamky.
"Zítra na oběd." Usmála se a Jamie mi dal pusu do vlasů. Zaklonila jsem hlavu, aby mě mohl políbit normálně a nechala jsem se unášet jeho sladkými rty.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...