Přiložila jsem studentskou kartu na čidlo u dveří školy, protože jdu pozdě a je zamčeno a po cvaknutí, které oznamuje odemknutí dveří, jsem vešla do budovy.
Šla jsem do třídy a sedla si na své místo, vedle Jamieho.
"Zase jsem tu dřív. Ha!" Zasmál se a vyplázl na mě jazyk.
"Ahoj." Uchechtla jsem se.
...
"Máme týden do Halloweenské slavnosti, to znamená, že se tento týden nebudeme učit ale připravovat. Byl bych rád, kdyby si nakupování vzal na starosti opět pan Williams." Učitel začal vysvětlovat, jak to bude tento týden probíhat.
"A všiml jsem si, že slečna Smithová komunikuje s panem Williamsem. Tak by bylo dobré abyste jste se tentokrát zapojila a pomohla mu s nakupováním a sháněním materiálů."
'Kdyby jste věděl, co všechno s ním dělám.' Pomyslela jsem si ale učitelovi jsem jen přikývla.
Učitel rozdal všem své úkoly a šli jsme do sálu, ve kterém se slavnost bude konat.
"Na strop bych dala obrovský zářící měsíc. Támhle bych dala velký černý strom. Tady nějaké netopýry a mohli bychom udělat i foto stěnu a nějaký rekvizity k tomu." Holky ukazovaly kam by co daly, ujasňovaly si a zapisovaly, co na to potřebují.
Postupně jsme s Jamiem všechny obcházeli a sepisovali jsme si, co potřebují.
"Kate?" Oslovil mě Jamie.
"Hm?"
"Co kdybys šla teď po škole ke mně a prošli bysme si ty věci. Třeba přijdeš na lepší obchody než já."
"Dobře."
"Napadlo mě, že bych pozval i svojí holku. Ta je přes nakupování s její kámoškou machr." Jejda.
"Prosím ne. Já proti ní nic nemám, ale nechci být křen. Sedět vedle vás zatím co vy se tam olizujete."
"Jo dobře. Jak si přeješ."
Usmála jsem se na něj a vzala mu z rukou blok, na kterém bylo vše sepsáno. Samozřejmě, že to nebylo úplně všechno, ale jen základy. Prostě to, na co přišli dneska. No a musim říct, že toho bylo dost.
Když jsem přetočila tři popsané stránky, objevila jsem Jamieho malůvky v podobě mého jména a srdíček. To je tak sladký! On je sladkej.
"I ty milovníku." Rejpla jsem si do něj a podala mu sešit na určité 'zamilované' stránce.
"Nemohl jsem si pomoct." Zrudnul a pohledem skenoval své malůvky.
...
"Říkám ti že tady je to levnější!" Smál se Jamie, když jsme seděli v jeho pokoji.
"Ale hovno! Normálně jo, ale musíš brát v potaz ty slevy. Když nakoupìč nad určitou cenu tak máš dvacet až padesát procent slevu na celej nákup. A další sleva, když si to odvezeš sám."
"No jo. Jak to všechno víš?!"
"Není to první akce na kterou shánim materiály." Vysvětlila jsem a celou dobu jsem se snažila trochu měnit hlas.
"Ale ty ses nikdy nepřipojovala- "
"Myslím na starý škole. A na základce." Přerušila jsem ho.
"Aha. Hele a proč jsi k nám vlastně přešla?"
"Ehm. Stěhovali jsme se sem. Znáš to."
Jamie přikývl dál projížděl seznam věcí. Přes den nám ještě hodně lidí napsalo co ještě máme koupit.
"Mám hlad. Objednáme si čínu?"
Navrhl Jamie."Jo. Dobrej nápad."
...
"Tak díky za čínu a uvidíme se zítra ve škole." Řekla jsem a vycházela od Jamieho, domů.
Ani byste netušili jak těžký je být s ním celý den a nemoct ho políbit.
Něco mě napadlo. V tašce do školy mám normální oblečení a kousek od Jamieho domu je restaurace, kde se mohu převlíknout.
Zamířila jsem do již zmíněné restaurace a šla jsem na záchod, kde jsem si vzala brýle místo čoček, rozpustila vlasy a převlékla se do kraťasů a tílka. Obula jsem si vansky a šla si koupit ještě nějaké pití, aby to nebyli blbé.
Rozeběhla jsem se zpět k Jamiemu domů a zazvonila.
"Kattie!" Zakřičel, když mě uviděl.
Ani jsem ho nepozdravila a hned jsem se mu přisála na rty.
................................................
Omlouvám se, že jsem včera nepřidala, ale usla jsem při psaní, tak se na mě nezlobte.
Jenom tak mimochodem. Tento příběh se dostal na #4 v teen fikci. Jak? Nechápu. Ale děkuju vám. A děkuju i anetbud že mi to řekla :D
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...