|Charlie view|
"Nicku prosím. Naposledy." Žadonila jsem v posteli o zopakování naší předešlé aktivity.
"Charlie, já jsem vážně utahanej." Smutně se na mě usmál a pohladil mě po zádech. Smutně jsem si povzdechla a vtiskla jsem mu malý polibek na rty.
"Ale zítra než vyrazíme, tak ti to vynahradím. Ano?" Usmál se a já s úsměvem přikývla. Přisála jsem se mu na rty a začala jsem s nimy pohybovat.
"Miluju tě. Každý kousek tebe." Zašeptala jsem.
"Já tě miluju víc. A předem tě varuju, že jestli mamka vytáhne starý albumy s fotkama, tak půjdeme na hotel." Řekl vážně a já se prostě musela zasmát. Vtiээээskl mi poslední polibek na rty a poté zhasl lampičku. Otočila jsem se k němu zády a pořádně jsem se k němu natiskla, s čímž mi pomohla jeho svalnatэйá ruka na mém pase.
"Dobrou noc, Beruško." Zašeptal a jemně mě políbil za uchem.
"Dobrou noc, ty mé Slunéčko Sedmitečné." S uchechtnutím jsem propetla naše prsty a i dokázala jsem si představit jeho protočení očima.
"Ty jsi číslo." Zasmál se a uvelebil se. Při Nickově klidném oddechování se mi začali klížit víčka a já upadla do spokojeného spánku.
...
Vzbudila jsem se na prudký tlak na mé hrudi, Nickův řev a hlasité troubení. "KRETÉNE!!!!" Vyděšeně otevřu oči, se zjištěním, že sedím v autě, mimochodem stále v pyžamu.
"Ahoj beruško. Promiň, že jsem tě tak ošklivě vzbudil." Pozdraví mě Nick a se smutným úsměvem mě pohladí po stehně, z čehož mi naběhne husí kůže, ne že by mi to vadilo, právě naopak.
"V pořádku, ale proč jsi mě nevzbudil už doma?" Zasmála jsem se. On sám měl rozcuchané vlasy a šlo vidět, že je ospalý.
"No, ve Vegas máme být ve dvanáct a tak trochu jsem se vzbudil v deset. Takže budeme mít dvě hodiny zpoždění. Nechtěl jsem tě budit. Za prvý bys pak byla protivná a za druchý, byla jsi tak krásná a prostě.. já nevím." Zasmála jsem se společně s ním a díky jeho poslední větě jsem se culila ještě asi půl hodiny.
"Jak dlouho už jedeme?" Zeptala jsem se po nějaké době.
"Ehm, něco okolo dvou hodin." Usmál se a stisknul vnitřní stranu mého stehna, což mě donutilo trošku vzdychnout a okamžitě jsem si vzpomněla na včerejší noc. Mmm, zopakovala bych si to. Nad tou myšlenkou jsem si až bolestivě skousla ret a doufala jsem, že nezvlhnu natolik, abych měla mokrou sedačku.
"Zlato. Vždyť si mi slíbil že si to ráno vynahradíme." Neodpustila jsem si připomenutí.
"Já vím kočičko, ale to bychom tam dojeli tak možná na večeři." Zasmál se Nick. Něco mě napadlo a asi to fakt udělám, protože to jak mě vzrušil jeho dotek je až neuvěřitelný.
|Nick view|
Jo. Celkem dost mě mrzí, že jsme zaspali. Strašně jsem se těšil na ranní aktivitu v posteli s tou nejúžasnější holkou co znám. Ach Charlie. My o vlku a vlk se ke mně naklonil. Položila mi ruku do rozkroku a políbila mě na krk. Ne.
"Zlato, co děláš?" Zeptal jsem se nervózně. Jen se dábelský usmála a rozepla mi zip u ryflí. Do prdele. I když jsem se snažil jí v tom zabránit, ryfle mi stáhla ke kolenům a dráždila mě břes boxerky. Zavzdychal jsem a ne jednou. A pak to přišlos boxerkama udělala to samé co s ryflema a vzala si do ruky mého kamaráda, po kterém začala pomalu jezdit nahoru a dolu.
"Charlie." Vzdychnul jsem a přivřel jsem oči, než jsem si uvědomil, že bych asi měl koukat na silnici. Charlie si sedla tak, že si dala nohy pod sebe a naklonila se k mému rozkroku. Doufám, že nechce- udělala to. Chytla ho a první olízla špičku, poté celou jeho délku. Auto naplnily mé vzdychy a Charlie se vítězně usmála. A pak přišlo to, co mě přinutilo zastavit. Vzala si celý můj penis do pusy a začala hlavou pomalu pohybovat nahorů a dolů. Čím víc zrychlovala, tím víc jsem ztrácel kontrolu nad volantem. Když ho tam měla až po kořen už jsem to vážně nevydržel. "Kurva, Charlie." Zastavil jsem u nějakého lesíku, odtáhl jsem Charlie od mého rozkroku a vrhl se jí na rty. Rázem jsme na sobě leželi nazí na zadních sedačkách a provozovali slíbenou aktivitu. Dokonalej sex.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...