Já: Dneska, 12:00 na pláži u foodtracku.
Phill: Copak kočičko? Máš chuť na pořádnyho chlapa, když ten debil neni u tebe? Nebo ti dal košem? Hah.
Neodepsala jsem mu, chtěla jsem s ním navazovat co nejméně kontaktu. Prostě to jen vyřešit. Jamie má dneska první trénink s týmem, ikdyž ještě není škola, brzy bude slavnostní novoroční zápas.
"Pádim. Zatím pa, zlato." Přiběhl Jamie a políbil mě.
"Ahoj." Usmála jsem se a zavřela za ním dveře. Oblékla jsem se, popadla mobil, klíče, peněženku a šla k foodtracku.
"Dobrej Tommy." Pozdravila jsem majitele.
"Ahoj, tak co prázdniny?" Usmál se a automaticky mi do lahve namixoval colu a džus.
"Končí." Povzdechla jsem si a zaplatila. S rozloučením jsem si sedla na nejbližší lavičku a čekala.
"Už jsi to beze mě nevydržela, kočičko?" Ozvalo se za mnou. S povzdechem jsem si stoupla a čelila tomu největšímu idiotovi pod sluncem.
"Phille." Řekla jsem místo pozdravu a vydala se na pláž. Asi to jeho minimozek, který se nachází v penisu dobře pochopil a šel za mnou.
"Tak co? Chtělas mi něco? Nebo?" Ušklíbl se.
"Proč do toho taháš Kim?"
"Nějak jsem se k tobě dostat musel a jak jinak než začít si se ségrou tvýho debila." Zasmál se a já spolkla nadávku a dělala, že jsem slovo debil neslyšela.
"Fajn. Co po mně chceš? Co chceš, abys mi dal pokoj?!"
"Chci tebe. Buď se se mnou vyspíš nebo se všude objeví tvoje nahý fotky, který pořád mám. Když se o nich tvůj bratříček dozvěděl, nahlásil mě a já musel na dva roky do pasťáku, páč jsem nebyl dost starej na vězení. Celý dva roky jsem musel šukat starou vychovatelku! Takže teď se rozmysli. Buď budeš se mnou a jeho odkopneš. Nebo tě odkopne sám po tom, co uvidí ty fotky jak tě klátim. On totiž nemusí vědět, že jsou to starý fotky. Můžu mu je poslat s tím, že se mnou jsi když je na tréninku. A podle toho, co říkal Dylan by tomu uvěřil."
"Nic s tebou mít nebudu!" Zaječela jsem. Hrdelně a nechutně se zasmál a nečekaně mě políbil. Okamžitě jsem ho odstrčila a vlepila mu facku. S pusou plnou sprostých slov jsem odešla domů a svalila jsem se do postele. Vysprchovala jsem se a s pláčem jsem si znovu lehla.
Kolem sedmé přišel Jamie. Teď nebo nikdy. Nadechla jsem se a šla k němu. Polibkem jsem ho přivítala.
"Jamie, musím ti něco říct." Začala jsem.
"Jasně zlato, jen se vysprchuju." Políbil mě a odešel do sprchy. Lehla jsem si do postele a čekala. V trenkách vyšel z koupelny a lehl si ke mně. Za jiných podmínek bych se na něj vrhla, ale teď opravdu ne. Lehla jsem si mu na hruď a pevně sevřela oční víčka.
"Víš Jamie," začala jsem, "nevím jak to říct, bože. Ta Katarina od tebe ze třídy. Jak jsi mi říkal, že jsi kvůli ní dal Joeovi pěstí. Víš já, teda ona, teda my obě jsme-" nedořekla jsem to. Mohla jsem, ale bylo to k ničemu. Jamieho chrápání mi dalo najevo, že usnul a i kdybych mu řekla všechno, ráno by nic nevěděl.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...