"Tak spusť." Řekla Charlie, když jsme odcházely od bubble.
"Ehm.. co?" Divila jsem se.
"No, co Jamie? Co to přespání? Jakto že o tom nevim ani puntík?! Máš toho dost co vysvětlovat mladá dámo."
"No.. tak, poprvý u mě spal po práci v pizzérce-"
"On celou dobu čekal v pizzérce než skončíš?" Přerušila mě Lie.
"Ne. Pracoval se mnou. Zařídil si tam výpomoc. No a po druhý teď. To jsem jen prostě chtěla aby u mě spal."
"To je všechno co mi k tomu řekneš? Nic víc? Třeba už jste-"
"Charlie!" Okřikla jsem jí.
"Co je?" Zasmála se "dělali?" Zeptala se znovu. Neodpověděla jsem jí ale za to jsem pořádně zrudla.
"Takže dělali." Na tváři se jí objevil obrovský úsměv. "Jednou?" Doplnila.
Sklopila jsem pohled na svoje boty a napila jsem se čaje.
"Ty se nezdáš holka!" Zasmála se a hravě mě bouchla do ramene.
"A co kdyby jsi mi řekla ty něco o svém milostném životě." Koukla jsem se na ní.
"Noo.. možná se něco rýsuje, ale nechci to uspěchat." Řekla a vlezly jsme do obchodu s oblečením.
...
"Chceš mi říct, že tvůj kluk neví na jakou školu chodíš a neví ani tvoje příjmení?" Divila se Charlie.
"Jo."
"Katt! Přenes se přes to! Je to už dávno. I kdyby to tady někdo viděl tak na to dávno zapomněl."
"Ne. Dylan na to nezapomněl. Ty taky ne. Danny taky a všichni kamarádi."
"Protože na to nejde přes ty tvoje převleky zapomenout."
"Neřeš to." Ukončila jsem tím toto téma a šla jsem zaplatit košili, kterou jsem si vybrala.
"Kam teď? Mám celkem hlad." Řekla Lie.
"Nápodobně. Čína!" Vykřikla jsem a spolu s Charlie jsem se vydala do horního patra.
Objednaly jsme si a čekaly než nám jídlo přinesou. Seděly jsme v tichosti a Charlie se najednou usmála.
"Co je?" Zděšeně jsem se zeptala.
"Nic." Řekla a nepřestávala se usmívat.
Najednou mi někdo zakryl oči a já sebou s leknutím škubla.
"Kdo je to?" Zasmála jsem se a položila své ruce na ty na mých očích. Byly to mužské ruce.
"Hádej princezno." Musela jsem se usmát nad Jamieho oslovením.
"Ehm. Danny?" Dělala jsem blbou.
"Ne."
"Nick?"
"Ne."
"Tim? Matt?? Dylan???"
"Děláš to schválně?" Zasmál se.
"Možná. Tak naposled. Mmm.. jsi.. pane bože já nevím! Charlie pomůžeš mi? Jamie to být nemůže, protože ten teď pracuje." Řekla jsem a zasmála se.
"Ty jsi trubka." Zasmál se Jamie a sundal ruce z mých očí.
"Je to Jamie!" Zasmála jsem se a Jamie mě políbil.
"A teď nevím jestli si zasloužíš tu kytku." Zamyslel se Jamie a jeho pohled padl na kytici, kterou držel v ruce.
"Já myslím že ne." Ozvala se úsměvavá Charlie. Probodla jsem jí pohledem a pohled jsem zaměřila na muže, který nám nesl jídlo. Rovnou jsme zaplatily a pustili jsme se do jídla.
Jamiemu celkem hlasitě zakručelo v břiše.
"Na vezmi si to." Uchechtla jsem se a šoupla jsem k Jamiemu, který seděl vedle mě, talíř, na kterém byla ještě půlka mého jídla.
"Ne. Papej. Já si dám něco doma." Usmál se.
"Já stejně už nemůžu. Tak si to vezmi." Stála jsem si za svým, i když jsem lhala, ale přeci ho nenechám vyhladovět.
"Dobře. Tak děkuju." Usmál se a pustil se do jídla.
...
"Kde parkuješ?" Zeptala se Charlie Jamieho, když jsme procházeli kolem obchodů.
"Na parkovišti pro zaměstnance." Řekl Jamie "jo a málem bych zapomněl. To je pro tebe andílku." Políbil mě a dal mi kytici světle růžových tulipánů. Média
"Děkuju." Usmála jsem se a polibek mu oplatila.
"A já tady mám dělat křena?" Ozvala se Charlie a tím nás donutila se odtáhnout.
"Samozřejmě že ne. Jdeme holky." Zasmála se Jamie, chytl nás kolem ramen a vedl nás na parkoviště pro zaměstnance.
...
"Tak ahoj. A zavolej mi!" Přikázala mi Charlie, když vystupovala u sebe před domem.
"Neboj." Usmála jsem se a Jamie se rozjel.
Dojeli jsme k nám a vylezli jsme z auta. Strčila jsem klíč do zámku a v tu chvíli si mě Jamie otočil k sobě. Chvilku se na mě koukal a pak se mi přisál na rty.
"Nemůžeš počkat dovnitř?" Zasmála jsem se.
"Musím si tě užít, než svou pozornost přesuneš na někoho jiného." Usmál se a znovu mě začal líbat, přičemž odemkl a otevřel dveře. Odtáhla jsem se od něj a nahodila jsem nechápavý pohled.
"Na koho bych měla přenášet svojí pozornost?" Pozvedla jsem jedno obočí.
Jamie mě políbil a řekl "Otoč se broučku."
Otočila jsem se a nemohla uvěřit svým očím.
"Pane bože!" Zaječela jsem. Stejně jako on za mnou tak jsem se rozeběhla já za ním.
ČTEŠ
My True Self ✔
Teen FictionVe škole tichá, nepopulární, je hodně chytrá, ale jakmile dojde na ústní zkoušení, či hlasitou odpověď, zavrtí hlavou a domluví se s vyučujícím na zkoušení v soukromí. Co se stane, když jí její spolužák potká mimo školu? Dozví se někdy její tajemstv...