40

37K 2.2K 152
                                    

Pan Green zařizuje naší show a věci okolo ní.

"No nebudu chodit kolem horké kaše.. ehm.. show se ruší."

"COŽE?!"

|Kattie view|

Přišla jsem domů a hodila kufr na postel, na poslední chvíli jsem si vzpomněla, že je dnes taneční hodina.

Oblékla jsem se do tanečního oblečení a vyrazila vztříc škole.

Vešla jsem do sálu, kde Matt chodil sem a tam a něco si mumlal pod nos.

"Matte děje se něco?" Zeptala jsem se opatrně a položila jsem si svůj vak na zem.

"Jo! Děje! Ten zelenej idiot nám zrušil naší show!" Zařval.

"Cože?! Jakej zelenej idiot?"

"Green! Ten debil, kterej zařizuje naší show, mi řekl, že ruší show z osobních důvodů." 'Z osobních důvodů' říkal s opovržením a imitoval jeho hlas.

"G-green?"

"Počkej myslíš, že- to ne, už by se objevil, kdyby tu byl."

"J-jmenuje se T-thomas, že? Thomas Green." Zeptala jsem se a Matt přikývnul.

"Je to jeho táta! Pane bože co když tady je?! Já ho nechci potkat Matte!" Začala jsem vyšilovat.

"Klid Katt. Máš Jamieho, který tě bude milovat a chránit ať se stane cokoliv. Znám ho."

"Jo já vím, ale co když mu to ukáže."

"Nemysli na to. A pojď dneska to padá, stejně by se nikdo nesoustředil."

Přišla mi zpráva od Nicka:

Spím u kámoše. Mám tě rád.

|Jamie view|

Ležím v pokoji a koukám do blba. Když tak přemýšlím, tak jsem se ješte nezeptal mámky jestli může přijet i Kattie. Vytočil jsem její číslo a po pár pípnutích to zvedla.

"Ahoj Jamie."

"Ahoj mami. Hele jak budou teď prázdniny tak mohl-" skočila mu do řeči.

"Jestli může Cameron?"

"Ne, Cam ne."

"Někdo jiný?"

"Ano."

"A kdo?"

"To je překvapení."

"Dobře." Zasmála se "tak už se těšíme, i na tvého kamaráda, ahoj."

"Ahoj, mami, mám tě rád."

Típnul jsem to a musel jsem se zasmát. "Kamarád."

|Kattie view|

Zbytek dne jsem ležela a koukala na filmy, na chvilku jsem usla, ale vzbudil mě zvonek, tak jsem vstala z gauče a šla otevřít.

"Ahoj, co tu děláš?" Usmála jsem se a objala Jamieho.

"Bál jsem se, že se ti něco stalo, když jsi mi nebrala mobil."

"Aha, promiň, mám vyplej zvuk a navíc je nahoře v pokoji." Omluvila jsem se i s vysvětlením.

"A proč jsi mi nezavolala abych přišel?"

"Nechtěla jsem tě otravovat, taky si ode mě občas musíš odpočinout." Zasmála jsem se.

"Ťuňťo." Uchechtl se a pohladil mě po tváři. "Já spíš potřebuju pořád odpočívat s tebou." Usmál se a políbil mě.

"Budeš tu spát? Zítra je sobota." Zeptala jsem se a dočkala se kladného přikývnutí. Keště jsem si došla pro mobil, 15 zmeškaných hovorů od Miláček♡ a dala zvuk nahlas.

Sedli jsme si do obýváku na gauč tak, že Jamie seděl a já mu ležela v klíně.

"Volal jsem mamce a už počítají s tím že poletíš se mnou."

Otočila jsem se z boku na záda a koukala na Jamieho "A jak reagovala na to, že přijede tvá holka?"

"No, řekl jsem, že je překvapení, kdo přijede a ona si myslí, že nějaký kamarád." Zasmál se sladce.

Zasmála jsem se a Jamie se naklonil ke mně a znovu spojil maše rty. Odtáhl se až když mi zapípal mobil.

Uživatel Charlie Wilson poslala fotku.

Co to kurva?!

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat