8

54.9K 3.1K 195
                                    

Přišla jsem domů, kde vše bylo úplně, jako ráno. Strčila jsem pizzu do trouby a šla jsem do Nickova pokoje , kde Nick pořád pohodlně chrápal.

"Nicku, vstávej!" Zakřičela jsem na něj.

"To už je sedm?" Zeptal se ospale.

"Půl sedmý, večer. Pojď dolů za chvíli je večeře."

"Jak večer?! Do prdele, měl jsem jít do práce! Nemohlas mě vzbudit?!" Začal řvát a rychle se oblékat.

"Klid prosím tě! Byla jsem tam za tebe. Nechtěla jsem tě budit."

Dvě minuty na mě zíral jako na zjevení a potom asi zpracoval, co jsem řekla.

"Já tě miluju." Řekl s oddychem a objal mě. "Jak ti to můžu oplatit?"

"Napíšeš mi omluvenku do školy." Zasmála jsem se. "Jo a Bob říkal, že si máš u ředitele říct o zvýšení platu, prý se přimluví. Ale musíš chodit v čas."

Když se pizza dodělala, snědli jsme ji. S plným břichem jsem šla do pokoje. Zapnula jsem notebook a napsala učitelovi mail co jsme dělali. Za chvilku odpověděl a mě potěšilo, že byla jen nějaká přednáška, takže si nebudu muset nic dopisovat.

Šla jsem do sprchy a pak rovnou do postele. Vzala jsem si notebook a pustila si seriál 'Moje rodina', je to britský seriál. Je vtipný. Vážně. Až se budete nudit, pusťte si ho.

Po zhlédnutí celé první série jsem šla spát.

...

Víte jak se říká, ranní ptáče dál doskáče? Zajímalo by mě, co za magora to vymyslelo.

Vypnula jsem budík a šla jsem do kuchyně, kde jsem si nasypala do misky lupínky a zalila je mlékem.

Šla jsem do mé pokojové koupelny, vyčistila jsem si zuby, učesala jsem si vlasy a rovnou je svázala do culíku. Oblékla jsem si kraťasy a sportovní podprsenku a šla jsem dolu ke dveřím, kde jsem si obula boty a vzala vodítko.

"Maxi! Jdeme!" Max okamžitě vyběhl z Nickova pokoje. Měli jste ho vidět. Na schodech vynechával každý druhý a z posledních pěti se sklouznul. Otevřela jsem dveře a vyšla společně s Maxem do parku, kde jsme si oběhli okruh a doběhli zpět domů.

Osprchovala jsem se, vyfoukala vlasy, které jsem si svázala do drdolu. Oblékla jsem se do školy, namalovala se, vzala jsem si batoh, obula se a vyrazila.

"Hej, Smithová! Máš i jiný oblečení nebo v tomhle i spíš?" Zařval na mě svou rádoby vtipnou otázku Joe, když jsem okolo něj procházela.

Měla jsem sto chutí mu říct: Jo mám. Třeba černý šaty na mašli. Přesně ty šaty, který se ti na party u Mii tolik líbily!

Ale neřekla jsem to. Sklopila jsem hlavu a šla ke skřínce, ze které jsem si vytáhla matematiku a odešla jsem do třídy.

...

Teď jdu domů ze školy. Rozhodla jsem se, že zbytek dne strávím s Maxem venku.

Po příchodu domů jsem si šla udělat rizoto. Najedla jsem se a šla do pokoje převlíknout. Vzala jsem si bílé tričko s černým nápisem 'I SPEAK FLUENT SARCASM', k tomu tmavě modré kraťasy, bílé conversky a tmavě modrou kostkovanou košili. Sundala jsem si čočky, nasadila brýle a učesala jsem si vlasy, které jsem nechala rozpuštěné.

Dala jsem si nějaké peníze do kapsičky u košile a šla jsem dolů. Max se válel na gauči. "Maxi jdeme ven." Vyskočil a utíkal ven z otevřených dveří.

Podél pláže vede asfaltová cesta ohraničená palmami. Vede do parku pro psy. Šla jsem po cestě a zastavila jsem se u foodtracku, ve kterém občas s bráchou brigádíme. Dnes tu ale Nick nebyl.

"Dobrý den, Tommy." Pozdravila jsem prodavače ve foodtracku. Max mi celou dobu seděl u nohy.

"Ahoj, Kattie. Co to bude?"

"Jednu malou colu ve flašce a pomerančový džus do dvojky , prosím."

"Tak tady to je."

"Díky." Vzala jsem si pití a
zaplatila.

Otevřela jsem colu a upila, abych do ní mohla nalít džus, flašku jsem zavřela a protřepala - ráda mixuji. Zastavila jsem se u odpadkového koše abych vyhodila kelímek, najednou se ale Max rychle rozeběhl po cestě dopředu.

"Maxi!" Vyjekla jsem a utíkala co nejrychleji za ním.

"MAXI!!" snažila jsem se při běhu křičet.

"Do prdele, Maxi, stůj!" Řvala jsem a běžela jako o život.

Najednou se Max zastavil u nějakého kluka se psem. Byla jsem asi deset metrů od nich a ten kluk začal Maxe drbat za uchem.

"Ahoj pašáku!" Zdravil ho při drbání.

"Maxi!" Přiběhla jsem a teprve teď jsem si všimla že je to Jamie.

My True Self ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat